• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    *duckface-babe*

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:51 ]


    ars moriendi

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 21:07 ]

    Ik ga trouwens maar eens slapen, denk ik zo. Moet morgen weer 1000 calorieën verbranden en om 7;45 al weer fris en fruitig gaan fietsen! (cat)


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    Ik ga trouwens maar eens slapen, denk ik zo. Moet morgen weer 1000 calorieën verbranden en om 7;45 al weer fris en fruitig gaan fietsen! (cat)

    Lol, ik moest vorig jaar om 7 uur vertrekken, wilde ik op tijd zijn, HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Lyon schreef:
    (...)
    Dan ga ik niet bij jou op de kamer haha
    Doe mij maar bij Naomi

    Okiiii zal ik doennn!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Trololol, huge spam, Claire slaapt volgens dat ding nu al 6x alleen op de kamer, hahaha.

    Pff, heb ik tenminste ruimte voor Klaas en Robin. (nerd)


    ars moriendi

    Ik wil bij Amy (jou dus) of Claire. Maar eigenlijk maakt het mij ook niet zo veel uit.

    OF NEE, IK WIL BIJ DEMI ;D

    Kortom; beslis jij maar, lol.


    Chaos is a ladder.

    Aria schreef:
    Lol, ik moest vorig jaar om 7 uur vertrekken, wilde ik op tijd zijn, HAHA.

    Heb tot 14;50 les, zodra ik morgen thuis kom, ga ik echt even op m'n bed liggen en doen alsof ik niet meer kan bewegen, wat ik dan waarschijnlijk ook niet meer kan, haha.


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    Ik wil bij Amy (jou dus) of Claire. Maar eigenlijk maakt het mij ook niet zo veel uit.

    OF NEE, IK WIL BIJ DEMI ;D

    Kortom; beslis jij maar, lol.

    Trolololol. Je staat voor die overnachtig bij Cheryl en op de oranje camping heb ik ook al, ja ja:
    Oranje camping tenten:
    Tent Oranje Leeuwen: Naomi, Charissa, Claire, Amy en Kim
    Tent Rood – Wit – Blauw: Marjolien, Cheryl, Demi, Sanne en Manon.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Verbena schreef:
    (...)
    Heb tot 14;50 les, zodra ik morgen thuis kom, ga ik echt even op m'n bed liggen en doen alsof ik niet meer kan bewegen, wat ik dan waarschijnlijk ook niet meer kan, haha.

    Haha, heerlijk toch, even uitstretchen van een lange dag. (: Ik ga morgen weer naar het Filmfestival! Ik houuu van mijn opleiding, hihi!


    ars moriendi

    Aria schreef:
    (...)
    Trolololol. Je staat voor die overnachtig bij Cheryl en op de oranje camping heb ik ook al, ja ja:
    Oranje camping tenten:
    Tent Oranje Leeuwen: Naomi, Charissa, Claire, Amy en Kim
    Tent Rood – Wit – Blauw: Marjolien, Cheryl, Demi, Sanne en Manon.

    Hahhaa tentenkamp rood-wit-blauw en tentenkamp Oranje! Geweldig, doet me een beetje denken aan Ik Hou van Holland hahaha <3 Wanneer komt je nieuwe hoofdstukje denk je? (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Pff, heb ik tenminste ruimte voor Klaas en Robin. (nerd)

    Stiekem, op de helft van het verhaal, trek jij gewoon bij hun in het hotel in. Don't worry. Ik houd overal rekening mee.(joehoe)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hahhaa tentenkamp rood-wit-blauw en tentenkamp Oranje! Geweldig, doet me een beetje denken aan Ik Hou van Holland hahaha <3 Wanneer komt je nieuwe hoofdstukje denk je? (:

    Waarschijnlijk vanavond nog als het meezit! Stiekem heb ik rekening gehouden met "De Kern" jwz!!!! Alleen paste Demi Ronaldo niet meer (:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 21:14 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Trolololol. Je staat voor die overnachtig bij Cheryl en op de oranje camping heb ik ook al, ja ja:
    Oranje camping tenten:
    Tent Oranje Leeuwen: Naomi, Charissa, Claire, Amy en Kim
    Tent Rood – Wit – Blauw: Marjolien, Cheryl, Demi, Sanne en Manon.

    Jouw verhaal is gewoon één grote puzzel en managementtraining. (krul)

    Apocalyptic schreef:
    Haha, heerlijk toch, even uitstretchen van een lange dag. (: Ik ga morgen weer naar het Filmfestival! Ik houuu van mijn opleiding, hihi!

    Houdt er in ieder geval nog iemand van de opleiding waarvoor die gekozen heeft. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Aria schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk vanavond nog als het meezit! Stiekem heb ik rekening gehouden met "De Kern" jwz!!!! Alleen paste Demi Ronaldo niet meer (:

    ME GUSTA, GURL. Oh man, ik kom steeds minder op Q though. D: Merk ik nu echt!

    Maar giiirls, ik heb mijn kamer in Utrecht en ga er vanaf 1 december in! En het is geen kamer: het is een motherfucking APPARTEMENT met like 5 kamers O_O Ik zit er met een schoolgenoot! Can't fucking wait! Dus als jullie een keer zin hebben om te gaan stappen, jullie zijn welkom girls!


    ars moriendi

    Verbena schreef:
    (...)
    Houdt er in ieder geval nog iemand van de opleiding waarvoor die gekozen heeft. :Y)

    Echt kut dat zoveel van jullie balen van jullie opleiding.. Toch geen idee om iets anders te overwegen als het je zo ongelukkig maakt.. ? :/


    ars moriendi