• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    *duckface-babe*

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:51 ]


    ars moriendi

    Aria schreef:
    Ik zag het, hahahaa.
    Wie van onze groep kunnen zich wegwijs maken in Spaans op Sanne na? Want van haar weet ik het, haha.

    Nou, echt dus totaal niet hè. (cat)
    Ik kan wel echt heel goed Engels (vandaar dat ik ook wat wil doen met talen)
    maar verder dan Engels en een paar woorden Duits kan ik niet.


    Chaos is a ladder.

    Aria schreef:
    Ik zag het, hahahaa.
    Wie van onze groep kunnen zich wegwijs maken in Spaans op Sanne na? Want van haar weet ik het, haha.

    Na, ik spreek wel een paar woordjes Spaans

    Khione schreef:
    Mehh, ik moet bij aardrijkskunde een presentatie geven over iets waar ik niks van snap. Gelukkig is het niet voor een cijfer.

    Over wat dan? Iets over een land of plaats? Aangezien het aardrijkskunde is.


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    (...)
    Over wat dan? Iets over een land of plaats? Aangezien het aardrijkskunde is.


    Je moet gewoon een paragraaf van het boek samenvatten en dat presenteren. Dat is in principe niet heel moeilijk en ik snap het ook wel, ik ben alleen ontzettend slecht in dingen samenvatten, en dit zijn van die processen dus dat kan je ook nauwelijks samenvatten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aria schreef:
    Ik zag het, hahahaa.
    Wie van onze groep kunnen zich wegwijs maken in Spaans op Sanne na? Want van haar weet ik het, haha.


    Ik kan ook best goed Spaans (:


    The truth may be orange!

    Verbena schreef:
    (...)
    Nou, echt dus totaal niet hè. (cat)
    Ik kan wel echt heel goed Engels (vandaar dat ik ook wat wil doen met talen)
    maar verder dan Engels en een paar woorden Duits kan ik niet.


    Dat vind ik wel lekker handig aan in België wonen: je kan je bijna overal verstaanbaar maken. Ik spreek perfect Nederlands, bijna perfect Engels en Frans en ik kan me aardig behelpen in het Duits. Toch wel een voordeel van drie landstalen (:


    The truth may be orange!

    Ik kan alleen vloeiend Nederlands, Engels en Zweeds, hahaha. Met anderen talen moet je echt niet bij mij wezen, maar aan drie personen heb ik genoeg!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Piazon schreef:
    Dat vind ik wel lekker handig aan in België wonen: je kan je bijna overal verstaanbaar maken. Ik spreek perfect Nederlands, bijna perfect Engels en Frans en ik kan me aardig behelpen in het Duits. Toch wel een voordeel van drie landstalen (:

    Ik heb nog nooit Frans gehad (":
    Alleen sinds groep 6 Engels tot en met nu. 1e en 2e klas van VMBO had ik Duits.


    Chaos is a ladder.

    Oké, ik ga random pick doen voor wie bij wie op de kamer schlaftttt. Jeuj. Of hebben jullie zelf voorkeuren?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Oké, ik ga random pick doen voor wie bij wie op de kamer schlaftttt. Jeuj. Of hebben jullie zelf voorkeuren?

    Allemaal 2 personen op 1 kamer ??

    Lyon schreef:
    (...)
    Allemaal 2 personen op 1 kamer ??

    Jotttt. Ik ga ook tentindeling maken: 2x5


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Trololol, huge spam, Claire slaapt volgens dat ding nu al 6x alleen op de kamer, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Oké, ik ga random pick doen voor wie bij wie op de kamer schlaftttt. Jeuj. Of hebben jullie zelf voorkeuren?

    Iedereen mag bij mij. Ik snurk toch nooit. Ik slaapwandel wel. Geen grapje.


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    (...)
    Iedereen mag bij mij. Ik snurk toch nooit. Ik slaapwandel wel. Geen grapje.

    Ik snurk en ik ben agressief, LOL. Ik sla blijkbaar in mijn slaap. Ooit kwam m'n pa even kijken en toen verkocht ik hem een knal, hahahaa. Ook praat ik. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Ik snurk en ik ben agressief, LOL. Ik sla blijkbaar in mijn slaap. Ooit kwam m'n pa even kijken en toen verkocht ik hem een knal, hahahaa. Ook praat ik. (:

    Dan ga ik niet bij jou op de kamer haha
    Doe mij maar bij Naomi