• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Calderson
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ MirLiam

    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun :Y)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik

    Ik volgde haar voorbeeld en nam nog een slok cola. 'En nu?' vroeg ik dan maar. Hopelijk had zij nog wat te vertellen of wist wat te doen, want ik was totaal inspiratieloos.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    'Geen idee.' zucht ik, en neem de laatste slok. 'hoopte dat jij wat wist.' zeg ik, en kijk hem zwak glimlachend in zijn ogen aan..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Nadenkend keek ik uit het raam. Wacht, sneeuwde het nou? 'Savannah, kijk, het sneeuwt!' Ik wees naar buiten. Om één of andere reden vond ik sneeuw altijd helemaal geweldig.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik kijk ook naar buiten en grijns breed. 'Geweldig!' grijns ik..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en een glimlach speelde rond mijn lippen. 'Hou jij ook van sneeuw?' vroeg ik.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    'I love it' grijns ik. Ik kijk hem aan, 'zullen we naar buiten gaan?' vraag ik, en draai weer een van mijn lokken om mijn vinger..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    'Goed idee!' Ik sprong enthousiast op. Samen verlieten we de grote zaal. Toen we de deur uitliepen keek ik verwonderd om mee heen. Het was steeds harder gaan sneeuwen, en er bleef al een dun laagje liggen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik kijk lachend om me heen. Ik hou van sneeuw. Ik maak stilletjes een sneeuwbal en gooi hem dan lachend tegen Zayn's rug..


    El Diablo.

    [Weetje, wij posten echt veel, hahah. :3]

    Zayn Malik

    Plotseling voelde ik iets tegen mijn rug aanknallen. Ik draaide me om en zag Savannah lachend achter me staan. 'Hé! Dat mag niet, hè?' zei ik lachend terwijl ik een sneeuwbal maakte. Ik gooide het en het raakte haar schouder.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik lach en een rilling gaat over mijn rug. Ik grijns breed en gooi een sneeuwbal in zijn haar..


    El Diablo.

    [Umhh.. Misschien Liam? I'm bored as hell]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {hallooo}


    Do what people say you can't.

    [ideetje hoe ze elkaar kunnen ontmoeten? Mary en Liam?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik was alleen maar in mijn cola aan het staren dat ik niet doorhad dat er nog meer mensen waren. Ik kijk op omdat er ineens muziek door de zaal schiet. Er zijn al mensen met elkaar aan het praten maar ik zit hier nu nog in mijn eentje. Ik besluit op een meisje dat nog alleen staat te gaan. {mary}


    Do what people say you can't.

    [Okiee]

    Mary Carter
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik een jongen op me aflopen. Dat hij eenmaal knap is of niet , of een sukkel of niet is - kan ik niet zien door die masker. Stom masker. Ik zucht en nip een beetje van mijn cocktail tot de jongen voor mijn neus staat. ''Hay'', zeg ik glimlachend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.