• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Calderson
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ MirLiam

    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun :Y)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brianna Celine Adams
    Zijn blik kruisde die van mij en ik keek blozend weg. Ik was best verlegen, dat geef ik toe. Ik speelde wat met mijn haarlokjes. Mijn ogen gleden over de dansvloer, waar nu het eerste, bejaard uitziende stel begon met dansen. O my god. Ik griste mijn glas van de bar en liep naar buiten. De koele avondlucht deed mijn warme gezicht goed, en algauw koelde ik ook af. Ik was zo'n vreemd iemand die gek was op regen, kou, en dat soort dingen. Ik keek omhoog, en tot mijn verrukking begon het te sneeuwen. Een tevreden zucht gleed over mijn lippen en ik ging op een bankje zitten, terwijl ik toekeek hoe de vlokjes vrolijk naar beneden dwarrelen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik
    'Thanks,' antwoord ik glimlachend. Ze draait een pluk van haar zwarte haar om haar vinger. Had ik niet ergens gelezen dat als een meisje met haar, haar speelde ze aan een jongen dacht? Haha, betrapt. Niet wetend wat ik nu zou moeten zeggen glimlach ik naar haar.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik glimlach terug en kijk even weg. Vervolgens kijk ik hem weer aan. 'Damn, dat masker jeukt.' zeg ik een tikkeltje geïrriteerd. Ik kijk Zayn lachend aan, en sla mijn benen weer over elkaar..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Ik liep maar op het meisje af en glimlachte. 'Hi, ik ben Niall' zei ik een beetje onzeker. Dalijk zou ze weglopen, en zou ik voor schud staan. Maar zo'n type was ze toch niet? Nee, dit meisje wist vast wel beter.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ga lekker weer in verleden tijd schrijven, anders moet ik mezelf steeds verbeteren, mhihih.]

    Zayn Malik

    'Dan doe je die toch af?' lachte ik. Zelf deed ik mijn masker al af en legte deze voor me op de tafel.

    [Waaauw, uber kort stukje. :3]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Als je je masker afdoet , wordt het dan niet meer een drama in het nablijfuurtje? ):]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Savannah

    Ik grinnik, 'ik dacht dat het verboden was om het af te doen?' grijns ik. Wow, hij is best knap. Heel knap eigenlijk.. Ik grijns breed. 'Niet dat het mij wat boeit.' zeg ik en doe hem ook af..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Ik voelde hoe het bloed naar mijn wangen steeg. Ik wist niet eens dat, dat verboden was. Toen Savannah haar masker ook afzette grijnsde ik. 'Wat zijn we toch badass.' grapte ik. Ik bestudeerde haar gezicht. Ze was knap, dat was ze zeker. En ze was vast en zeker ook erg lief.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah Montez

    Ik grijns. 'Waarom denk je dat ik een badgirl word genoemd.' grijns ik. Ik kijk om me heen en gooi dan mijn masker ergens heen. 'Die heb ik toch niet meer nodig' grijns ik..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Ik schudde lachend mijn hoofd en deed hetzelfde. Daarna viel er een ongemakkelijke stilte. Zoekend naar een gespreksonderwerp keek ik opnieuw de zaal rond. Mijn blik viel op een jongen in een rolstoel. 'Wat sneu, nu kan die jongen niet dansen.' zei ik meelevend.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Niall James Horan

    Iemand gooide een masker en die kwam tegen mijn glas terecht, waardoor mijn glas wegvloog. Ik keek verbaasd naar de kant waar het glas terechtkwam, en daarna naar welke kant het masker vandaan kwam. 'Heeee' zei ik een beetje beledigd en verbaasd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Savannah

    Ik draai me even om, en zie een blonde jongen. 'Hooi!' zeg ik breed-grijnzend. Daarna draai ik me weer om naar Zayn en kijk naar de jongen in de rolstoel. 'Wat je zegt.' zeg ik..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Ik keek verstoord om naar de blonde jongen. 'Oh, hé.' zei ik met een vriendelijke glimlach.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Niall James Horan

    'Nu moet ik weer iets nieuws gaan halen' jammerde ik. 'Hebben ze geen donuts of chips ofzo?' mompelde ik tegen mezelf en ik liep naar de bar, waar ik maar een glas water met prik haalde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Met een taxi word ik erheen gereden, een taxi is ook nog eens zo opvallend, of dat vind ik altijd. De taxi stopt voor een gebouw. 'Meneer, we zijn er.' Met een zucht geef ik de taxichauffeur zijn geld en stap uit. Ik loop direct door naar binnen, kijk niet eens even om me heen, als ik bij de bar ben bestel ik een drankje.
    [Beetje laat, lol, maar ja. Ik had veel huiswerk. ;'d]


    stay safe because I like being alive at the same time as you