• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Calderson
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ MirLiam

    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun :Y)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Met een zucht bekijk ik mezelf in de spiegel. Ik draai een rondje met m'n rolstoel, terwijl ik met smekende stem vraag: "Mam...Kan ik gewoon niet thuis blijven? Met die rolstoel is het echt verschrikkelijk om je te bewegen en iedereen gaat me toch direct herkennen. Want welke idioot gaat er nu in een rolstoel naar een gemaskerd bal?" Ze keek me geërgerd aan. "We hebben het er al over gehad. En ik wil je anders wel de hele avond rondrijden hoor." zei ze grijnzend. "Nee, bedankt." Ik duwde mezelf naar de deur en reed naar buiten. "Doei mams. Tot in de hel." Ik hoorde haar lachen en ze riep me nog toe: "Veel plezier, Harry!" Gelukkig was de zaal maar een paar minuten stappen van m'n woonplaats. Of in mijn geval "rollen". Na enkele minuten stond ik voor de deur, die ik moeizaam openduwde. De zaal was al goed gevuld met tieners en volwassen. Ik besloot eerst naar de bar te gaan, waar ik me een cola bestelde.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 13:30 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Celine Adams
    Ik zie dat er een jongen binnen komt rijden op een rolstoel. Ik denk meteen aan de jongen die op school ook in een rolstoel zat, maar ik had nooit goed genoeg op hem gered om nu te weten of hij het was. Een tijdje nam ik wat nipjes van mijn wijn en besefte toen dat ik zat te staren. Snel wendde ik mijn blik af en mijn blik gleed de zaal rond. Verdomde maskers,nu kon ik niet eens zien of er knappe jongens bij zaten of niet. Zuchtend frummelde ik wat aan de jurk en het masker. Zonder dat ik het door had, gleed mijn blik weer naar de jongen in de rolstoel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik nam een paar slokken van m'n cola en keek daarna de zaal rond. Verschillende groepjes stonden verspreid over de dansvloer, maar nog niemand was blijkbaar in de stemming om te dansen. Aan beide kanten van waar ik stond, hingen nog wat andere jongeren aan de bar. M'n blik kruiste toevallig die van een meisje dat er ongeveer mijn leeftijd uitzag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    RememberYoux schreef:
    [Het is niet waar, ik hoor net van iemand (super-diehard-directioner) dat Dani iemand in een DM had gestuurd dat het niet zo was]


    [Meh, het is wel waar. Er zijn al meerdere sites die het hebben bevestigd. D:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Het meisje loopt naar me toe, precies zoals ik al gehoopt had. 'Ja, zeker.' antwoord ik even sarcastisch. Ze heeft haar masker op, waardoor ik helaas haar gezicht niet kan zien. 'Hoe heet je?' vroeg ik geïnteresseerd.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Guess what. Harry doet zo'n vragen beantwoord ding op zo'n site, en wiens vraag heeft hij beantwoord? Right, DE MIJNE! Yaaaaaaaaaaaaaay! Oke dat moest ik even mededelen.]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [WAT WAS DE VRAAG DAN? EN WAAR WAS DAT?]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Mwahah, op ask.fm/hazzawazzastyles (: Ik stelde de vraag: what is your favourite country to go on vacation? En hij antwoordde: California. Mhihih (: ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Awesome! :'D]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Awhh. Miss Bieber is overleden. Keizielig, ze was zo schattig]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MirLiam schreef:
    Zayn Malik

    Het meisje loopt naar me toe, precies zoals ik al gehoopt had. 'Ja, zeker.' antwoord ik even sarcastisch. Ze heeft haar masker op, waardoor ik helaas haar gezicht niet kan zien. 'Hoe heet je?' vroeg ik geïnteresseerd.


    Savannah Montez

    Ik kijk hem met een kleine grijns aan. 'Savannah.' zeg ik, en neem nog een slok van mijn cocktail. 'En wat is jouw naam?' vraag ik, en kijk hem weer aan..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Verveeld keek ik wat rond. Op dit soort momenten miste ik Ierland, daar was vaak wat leuks te doen. Nee, mam moest zo nodig naar Londen vertrekken. Een gaap verliet mijn mond en ik bestelde maar water. Toen ik rondkeek, viel mijn blik op een meisje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mae St. Cloud
    Ik ging wat verveeld aan een tafeltje zitten waar nog niemand zat en nam nog een slok wijn. Ik had het gevoel dat iemand naar me keek, dus keek ik wat rond en zag dat een blonde jongen naar me aan het kijken was. Van het weinig wat ik van zijn gezicht zag door het masker, leek hij me best leuk, maar ik was nu eenmaal een verlegen meisje tegenover vreemden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zayn Malik

    Goedkeurend knik ik. 'Mooie naam,' zeg ik. 'Ik heet Zayn.' Ik laat mijn blik de inmiddels volle zaal glijden. Mensen praten met elkaar, en af en toe zie ik iemand alleen staan. Ik richtte mijn blik weer op Savannah.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah Montez

    'Dankje' zeg ik glimlachend, en draai een van mijn zwarte lokken om mijn vinger. 'I like your name' zeg ik met een lichte grijns, en kijk hem aan..


    El Diablo.