• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Calderson
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ MirLiam

    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun :Y)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mae St. Cloud
    Ik zag dat de jongen naar me toe kwam gestapt en hij zei: "Hi, ik ben Niall." Nog voor ik hem ook kon begroeten werd er een masker weggegooit dat tegen zijn glas terecht kwam. Het viel om en dus besloot hij naar de bar te gaan achter een nieuw glas drinken. Ik besloot achter hem aan te gaan en toen ik naast hem stond zei ik: "Hey, ik ben Mae", en ik glimlachte eens vriendelijk. Toen ik naast hem stond viel het me pas echt op hoe klein ik wel niet ben, met mijn torenhoge hakken aan was ik ongeveer een centimeter kleiner dan hem, wat moest het dan wel niet zijn zonder.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zayn Malik

    Snel zat ik te brainstormen over wat ik kon zeggen. Plotseling schoot me iets te binnen. 'Van wat voor muziek hou je?' Voor mij was muziek erg belangrijk, ik luisterde er elke dag naar en kon me er soms helemaal in inleven.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    'Vind van alles wel leuk' glimlach ik, en luister dan pas goed naar de muziek die gedraaid word. 'Behalve dit dan.' lach ik..


    El Diablo.

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Hij was het met me eens en vertelde dat hij werd gedwongen te gaan.Daarin herkende ik mijn reden ook goed in."Ik ging normaal met mijn zus gaan,maar op het laatste moment kon ze niet meer mee."legde ik dan uit.Ik voelde mij een beetje vreemd tussen alle anderen.Behalve bij hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ah, wat vervelend voor je. Maar je hebt nog geluk dat je niet gedwongen werd, als je het hier dan saai vind worden, of mij niet meer leuk vind, kan je altijd nog verlaten.' Het liefst hoopte ik dat ze gewoon de hele avond hier zou blijven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Dat maakte me aan het lachen. 'Ik ook,' zei ik. 'En... hobby's?' vroeg ik uiteindelijk. Dit was nou echt zo'n standaardgesprek. Maar ik wist zeker dat als we elkaar eerst wat beter leerden kennen, we daarna wel interessante gesprekken zouden kunnen hebben.

    [Laatste post voor vandaag, goodnight!]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah Montez

    Ik lach even, en denk na. 'hobby's..' mompel ik.
    'Ehm, voetbal, keyboard, zingen.' zeg ik, en denk nog steeds na.

    [Goodnight!!]


    El Diablo.

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Ik knik"Maar gedwongen worden is vast wel vervelender."zeg ik dan en kijk naar hem."En tuurlijk wil ik hier nog niet weg anders moet ik babysitten ik vind het veel leuker om met je te praten."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ja, maar ja, ik ben het wel gewend. Het gebeurd wel is vaker.' Mijn glimlach werd alsmaar groter toen ik hoorde dat ze het veel leuker vond om hier te blijven, en met mij te praten. 'Heeft dit mooie meisje ook nog een naam?'

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 22:40 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Morgen post ik een stukje]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [En ik ga slapen. Goodnight!]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Ik grijns licht."Mischien."zeg ik geheimzinnig en lach dan."Mijn naam is Alxandra,maar je mag me Alex noemen als je wil.En wie mag deze knappe kerel wel zijn?"vroeg ik dan en glimlchte.Ik had zelfs niet door dat ik hem kappe kerel noemde.
    (slaapwel)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 22:43 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Oké, Alex... Leuke naam.' Glimlachte ik naar haar. 'Mijn naam is Louis.'
    [Ah, kort, lol, maar ik zit op school. :')]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 13:09 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik ben uit, yeaaah, lekker vroeg! ^^]

    Zayn Malik

    'Nice. Ik speel gitaar, jij keyboard en je zingt. We zijn wel muzikaal samen, zeg!' lachte ik.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik grinnik en kijk hem aan.
    'Alleen maar leuk, toch?' grijns ik...


    El Diablo.