• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Calderson
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ MirLiam

    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun :Y)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik

    'Ja!' zei ik glimlachend. Ik wierp een blik op de dansvloer. Er waren nu drie stelletjes van oude mensen aan het dansen. Het was best schattig, zo oud, en nog zo verliefd. Ik wees onopvallend naar de dansvloer. 'Er dansen alleen maar oudjes, haha.' zei ik. De muziek was haast net zo oud als henzelf.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    ik denk even na, en grijns dan breed.
    'Laten we daar is wat aan doen.' grijns ik, en sta op...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Ik bleef nog even kletsen met Mae en realiseerde me dat ze erg aardig was. Vrolijk kletste ik wat verder. 'Trouwens, ik ben de heletijd aan het word. Vertel is wat over jezelf' zei ik met een glimlach.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Ik glimlach."Louis iis ook een mooie naam hoor."zeg ik dan en glimlach weer.Ik dronk nog een.slokje van mijn water en legde het dan op de bartafel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mae St. Cloud
    "Trouwens, ik ben de hele tijd aan het woord. Vertel eens wat over jezelf", zei Niall opeens nadat we wat aan het praten waren. "Tja, waar moet ik beginnen", zei ik eerst wat ongemakkelijk. Ik prutste wat aan m'n jurkje en dacht even na. Toen begon ik toch maar met mezelf voor te stellen: "Ik ben dus Mae, maar dat wist je al, en heb een oudere broer. Ik ben 17 en mijn hobby's zijn gitaar en piano spelen." "En de jouwe?" vroeg ik hem daarna.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Niall James Horan

    'Hm, gaaf. Ik ben Niall, maar dat wisat je al. Ik ben 19 jaar, heb een oudere broer en mijn hobby's zijn eten en gitaar spelen' bij eten grijnsde ik even. Dat was mijn hobby. Eten. Het leukste op aarde. En het lekkerste.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik schrok even van deze onverwachtte woorden. Ze hield toch niet van dansen? Maar ja, ooit zou het er van moeten komen. 'Goed,' zei ik terwijl ik ook opstond.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.
    'Hm, dankjewel. Ik was er nooit zo heel blij mee, om eerlijk te zijn.' Ik nam nog een slokje van mijn cola. 'En, wat doe je zoal in je vrije tijd?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mae St. Cloud
    Ik moest even grinniken. "Eten als hobby? Dat meen je toch niet", zei ik glimlachend en moest nog even lachen. We stonden nog steeds aan de bar en het viel me op dat er al wat meer mensen, wel ouderen, maar goed, gingen dansen. ik vond het zelf wel gezellig om hier te staan met Niall, hij leek me erg vriendelijk en grappig.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alexandra Rosetta Jozephs
    "Ik vind hem mooi."zeg ik zeker en glimlach weer."en euhm.In mijn vrije tijd teken ik wat,maar ik vind het niet mooi.En wat doe jij?"zei ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah

    'je denkt toch niet dat ik het over dansen had? op deze muziek?' lach ik.
    ik geef hem een zacht, speels duwtje zodat hij weer zit en zoek dan naar de muziekinstallatie. Als ik hem heb stop ik de oude muziek en sluit mijn Ipod erop aan. Als snel galmt countdown door de zaal en grijnzend loop ik weer naar Zayn..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    'Bedankt.' Ik grijns weer naar haar. Ik word zo vrolijk van haar. 'Echt? Jammer dat ik helaas nooit iets van je kan zien...' Ik trek een pruillipje. 'Hm, ik maak graag muziek.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik grinnikte blozend. Ik was erin getrapt. Savannah sloot haar iPod aan op de muziekinstallatie en 'countdown' galmde door de zaal. Ik knikte kort. 'Goed nummer,' zei ik.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik grinnik, en zie dat hij bloost. 'Cute' grijns ik, en plof ook weer op de stoel. Ik kijk hem aan, en neem nog een slok cola..


    El Diablo.

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Ik glimlach licht.Hij was echt schattig en ook wel grappig."Ook jammer dat ik je muziek niet kan horen."zeg ik dan en kijk even naar de dansvloer.De muziek was plots van saai nar fuif muziek veranderd."En wat voor muziek maak je dan?"vroeg ik nieuwsgierig aan hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH