• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Calderson
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ MirLiam

    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun :Y)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Savannah

    Ik kijk weer op, en kijk hem aan. Ik schud mijn hoofd en grijns lichtjes. 'Het is wel leuk hoor' lach ik,


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    'Oké, dat mag je vinden. Jij bent in ieder geval erg schattig als je bloost.' Ik wrijf even lichtjes onder mijn ogen, dat masker jeukte echt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Ik glimlach weer."Oke bedankt."ik voelde mezelf roder worden.Nu pas had ik door dat ik hem al eens eerder had gezien.Maar vanwaar?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    'Mooizo,' zei ik. Ik begon het nu ook wel koud te krijgen, ik had nota bene geen jas aan. 'Kan je hier in plaats van drankjes ook chocolademelk halen?' vroeg ik nieuwsgierig.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    'Vast wel' lach ik. Ik trek hem weer omhoog en loop met hem naar binnen. Daar loop ik weer naar de bar en vraag om 2 chocolademelk.


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    'Graag gedaan.' Glimlachte ik naar haar. Ik keek omlaag, of even naar beneden. Er lag al aardig wat sneeuw op de weg, waarschijnlijk zou het erg glad worden als iedereen straks weer weg moest. Ik wilde eigenlijk nog niet aan het einde denken, misschien zou ik Alex daarna wel nooit meer zien. Ik zuchtte even.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 16:13 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Al snel krijgen we onze chocolademelk. Het kon dus toch. We ploften neer op een barkruk. 'Ah, lekker warm..' Genietend sloot ik mijn koude handen om de warme kop chocolademelk. 'Dat is nou weer het leuke aan winter, vind je niet?'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra Rosetta Jozephs
    "Euhm Louis?Zit je nog op school of iemand van je gezin?"vraag ik dan.Op de opendeurdag van de school van mijn broers.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Nee, ik ben al klaar met school, alleen mijn zusje zit nog op school. Jij?' Ik kijk haar weer aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Savannah

    'Inderdaad' glimlach ik, en neem een slok. 'Ik voel me echt dom, ben mijn jas gewoon vergeten' lach ik..


    El Diablo.

    Alexandra Mc.Down
    "Ik zit aan mijn laatste jaar op school."zeg ik dan "Hoe oud is je zusje?"vraag ik dan geintereseerd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Aha, dan ben je er dus bijna vanaf.' Ik had altijd een hekel aan school, maar ja, de leraren mochten mij nou ook niet echt. 'Mijn zusje is bijna 17. Heb jij nog broers en/of zussen?'

    [Ik ga uit eten en daarna naar de film, bye!]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    "Mijn broers zijn 16 .Ik denk dat ik je al eens gezien had op de openklasdag van hun klas."zeg ik dan.Ik heriner me die blauwe ogen en warrig haar weer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    'Oh, dan ben je niet de enige!' grinnikte ik. 'Ik ben mijn jas ook vergeten.'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    SupahBaby schreef:
    Mae St. Cloud
    Ik moest even grinniken. "Eten als hobby? Dat meen je toch niet", zei ik glimlachend en moest nog even lachen. We stonden nog steeds aan de bar en het viel me op dat er al wat meer mensen, wel ouderen, maar goed, gingen dansen. ik vond het zelf wel gezellig om hier te staan met Niall, hij leek me erg vriendelijk en grappig.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe