• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Calderson
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ MirLiam

'
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun :Y)

[ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:47 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Louis Tomlinson.
    'Kom ik weet wel wat.' Zei Alex waarna ze me de balzaal mee uit trekt, en we uiteindelijk op een soort van balkon kwamen, waar we merkte dat het sneeuwde. Ah, leuk, ik hield van de sneeuw. Ik maakte voorzichtig de balkondeuren open, en samen gaan we leunend tegen de rand aan staan. De sneeuwvlokjes dwarrelen vrolijk in het rond. 'Ik vind sneeuw altijd zo geweldig, jij niet?' Ik glimlach weer vrolijk naar haar.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Savannah

'Ach, je ziet er nog mooi uit hoor' zeg ik rillend. Ik wrijf over mijn bovenarmen, alleen helpt het niet echt. Ik lach en loop naar hem toe. 'Is goed, alleen betwijfel ik of een drankje helpt.' lach ik..

El Diablo.

'Misschien helpt dit?' zei ik glimlachend. Ik sloeg mijn arm om haar heen en wreef over haar arm.

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Savannah

Ik glimlach naar hem, en knik lichtjes. 'Beter.' grijns ik..

El Diablo.

Alexandra Rosetta Jozephs
    Ik glimlach "Ja ik ook ik vind het prachtig."de sneeuwvlokjes dwarelden naar beneden "Weetje nu we niet meer in de balzaal zijn...Is het toch ook niet meer verboden ons masker af te zetten."zeg ik dan en grijns licht.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Louis Tomlinson.
    Ik grijns wanneer Alex die opmerking maakt. 'Je hebt helemaal gelijk. Wie eerst?' Ik wil met mijn wenkbrauwen wiebelen, maar besef dat ze dat toch niet kan zien.

Zayn Malik

Ik keek om me heen of er nog een bankje vrij was. Op één van de bankjes zat een meisje, met naast zich de jongen in de rolstoel. De andere bankjes waren vrij. 'Kom,' zei ik terwijl ik Savannah naar een bankje leidde. We namen plaats op het besneeuwde bankje, en nog steeds had ik mijn arm om haar heen.

Savannah

Ik kijk hem aan en glimlach. Ik voel me opeens toch een beetje verlegen worden en ik kijk naar mijn schoenen..

El Diablo.

Ik grinnik even."Normaal gezien is het ladies first toch?"vroeg ik dan en deed dan dat iritante masker af.."Hopelijk ben ik niet een afgrijselijk ding voor jou.Ofja dat is wat mijn broers me noemen dus."mompel ik dan en bijt op mijn lip.

Louis Tomlinson.
    Ik wist een paar seconde even helemaal niks te zeggen, ze is werkelijkwaar prachtig. 'Afgrijselijk ding? Serieus? Je moet ze dus absoluut niet geloven want je bent een prachtig meisje, Alex.' Met mijn rechterhand haalde ik voorzichtig mijn masker eraf, eindelijk was dat jeukende ding weg.

(Liam?)

I don't want you to die, I want you to suffer.

Ik glimlach en begin te blozen van het compliment.Als hij zijn masker afdoet houd ik mijn adem in.zo knap.Oh mijn god hij is zo knap!"wauw!"is het enige wat ik eruit krijg.

Zayn Malik

Ik zag hoe ze verlegen naar haar schoenen keek. 'Vind je dit bal nu nog steeds zo saai?' vroeg ik dan maar. Het liefst zou ik de hele avond hier met haar willen zitten, en de oudjes lekker laten dansen.

Louis Tomlinson.
    Langzaam voel ik mijn wangen wat warmer worden, en het enige wat ik kan denken is dat ik niet mag blozen, dat staat zo "niet mooi", alleen bij meisjes is het schattig. 'Nou, zo knap ben ik niet hoor.' Probeer ik er maar met een lachertje vanaf te komen.

hij begon te blozen wat echt super schattig was."Wel ik vind je knap."zeg ik zelfzeker en begin ook te blozen.Ik durvde eingelijk nooit te praten tegen jongens.Maar bij hem durvde ik het ik het toch.