• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Calderson
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ MirLiam

    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun :Y)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Savannah

    Ik lach, en neem nog een slok. ´Dus..´


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Even werd ik rood. 'Ik, ehm, eet heel de dag door' bloosde ik. Mijn verlegenheid nam toe en ik bekeek Mae nog is goed. Ze was best mooi, en de jurk stond haar erg goed. 'Maar, hoe lang speel je al gitaar?' vroeg ik zachtjes om het gesprek op gang te zetten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mae St. Cloud
    "Ik, euhm, eet heel de dag door", zei hij en hij moest blozen. Hij zag er zo schattig uit als hij bloosde, ookal dat ik niet z'n volledige gezicht kon zien. "Maar, hoe lang speel je al gitaar?" vroeg hij, waarschijnlijk om het gersprek terug wat op gang te brengen. "Een jaar of 10 denk ik, misschien langer." zei ik na even nadenken. "En jij?" vroeg ik daarna geïnteresseerd.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zayn Malik

    Ik deed hetzelfde en nam nog een slok. 'Dus..' herhaalde ik ongemakkelijk.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Scientia schreef:
    (...)

    Harry Styles
    Het meisje liep blozend naar buiten en na lang twijfelen, ging ik haar achterna. Met m'n rolstoel ging ik maar langzaam vooruit, dus ik hoopte maar dat ze nog niet te ver weg was. Toen ik buiten aankwam, was het eerste dat me opviel het feit dat het sneeuwde. Ik onderdrukte een rilling en liet m'n blik dan over de straat gaan. Aan de overkant zag ik een meisje zitten dat verdacht veel leek op het meisje van net. Ze had me niet opgemerkt, dus bewoog ik me moeizaam naar de overkant en ging voor haar zitten. "Hoi," zei ik.


    Brianna Celine Adams
    'Hoi.' ik kijk op als ik een stem hoor. 'Oh, hoi.' zeg ik opgelaten. Het was de jongen in de rolstoel. Nu ik hem van dichterbij zag, zag ik dat hij schattige krulletjes had. Ik bloosde en keek naar mijn schoot. Glimlachend keek ik hem weer aan, en daarna naar boven. Er kwamen gelijk een paar sneeuwvlokjes op mijn wimpers en gezicht. Ik glimlachte weer. 'Fantastisch niet, die sneeuw.' zei ik met een vragende ondertoon. Ik keek hem met glinsterende ogen aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    De wangen van het meisje voor me kleurden lichtroze. "Nou het is maar wat je fantastisch noemt," antwoordde ik. M'n blik gleed naar de ongemakkelijke rolstoel waar ik inzat.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    MirLiam schreef:
    Zayn Malik

    Ik deed hetzelfde en nam nog een slok. 'Dus..' herhaalde ik ongemakkelijk.


    Savannah

    Ik kijk hem even aan en glimlach lichtjes. 'Dus, er valt niks meer te doen hier?'


    El Diablo.

    Brianna Celine Adams
    'Oh, ja, tuurlijk.' stamelde ik. Man, waarom deed ik zo onnozel? 'Hoe komt dat?' vraag ik, terwijl ik knik naar de rolstoel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    'Hm, misschien wel, ja. Nu je het zo zegt kom je me ook wel een beetje bekend voor. Lijken je broers een beetje op je? Misschien heb ik hun dan ook wel eens gezien. Je weet maar nooit.' Ik glimlachte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {Nialllll?}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alexandra Rosetta Jozephs
    "Wel,van karakter lijken se totaal niet pp me ,maar ze hebben wel getzelfde haarkleur en oogkleur als mij."zeg ik dan en kijk eens voor me uit.Vanaf hier kon je zelfs mijn huis zien."En hoe ziet je zusje eruit?"vroeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Als je het zo zegt herinner ik me niet echt iets, misschien als ik ze zie wel. Heb je geen foto, of iets anders?' Ik dacht heel lang na, maar ik kon echt geen goed beeld krijgen. 'Mijn zusje heeft lange bruine haren, en bruine ogen. Qua ogen zijn we totaal verschillend, ook het karakter, zij is meer iemand die gelijk op iedereen afstapt als ze iets wilt weten. Ik wacht nog even totdat ik zeker weet of het klopt.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Ik dacht ook even na,maarja de school telt zo'n 800 leerlingen.Ik haalde mijn gsm uit mijn handtas en zoek dan achter een foto van mijn broers.N a even zoeken vind ik dan toch een foto ,die echt super onnozel is van hen en toon die dan aan Louis."Ik zou dolgraag willen zeggen dat ze geadopteerd zijn,maar jammer genoeg is dat niet waar."zeg ik dan en grinnik even.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik grinnik ook even na haar opmerking, en kijk dan naar de foto. Ze komen me niet echt bekend voor. 'Nee, helaas, ik ken ze niet, en heb ze waarschijnlijk ook nog nooit gezien.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    'Hm, ik weet het niet, een bal is altijd saai... behalve als je met een aardig meisje praat, natuurlijk.' glimlachte ik. Ik begon aan de onderkant van mijn jasje te friemelen.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:37 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.