• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Calderson
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ MirLiam

    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun :Y)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Savannah Montez

    Ik grinnik zachtjes en kijk naar Zayn. 'Dus..' zeg ik, en leun op mijn handpalm. Ik ga met mijn tong even langs mijn lippiercing en kijk hem aan..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Ze ging met haar tong even langs haar lippiercing, wat er erg sexy uit zag. Ik wachtte af wat ze zou gaan zeggen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Ik kijk wat verveeld naar de trillingen van mijn glas water.Er waren 2 mensen die hun masker hadden afgedaan.Dat was volgens mij niet echt de bedoeling.Mijn vinger draaide rondmijn glas en keek even rond.Aan de stemmen herkende ik niemand die ik kende.Er waren ookal meer jongens toegekomen.Zelf iemand in een rolstoel.Ik zag vanuit mijn ooghoeken een jongen zich bij de bar vestigen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah

    Ik kijk hem aan, en tik met mijn rode nagels op de tafel. 'Dus, valt hier nog wat te doen?'


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Ik had een cola besteld, ik wist niet of het zo verstandig is geweest als ik gelijk al met een biertje had begonnen. Met de cola in mijn rechterhand, leunde ik tegen de bar aan en keek ik door de zaal heen. Dat masker jeukte als een gek, maar ik moest en zou het ophouden, van mijn moeder. Het liefst deed ik het nu af. In mijn ooghoeken zag ik ineens een mooi meisje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik haalde mijn schouders op. 'Nouja, we kunnen wat drinken, met anderen praten, en verder.. tja.' Ik had express 'dansen' niet gezegd, want ik was niet zo'n fan van dansen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    'Hmh, ook niet zo'n fan van dansen?' grijns ik. 'Laten we maar wat te drinken halen dan' zeg ik glimlachend..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    'Klinkt goed,' zei ik instemmend. We liepen naar de bar, waar al wat jongeren zaten. Inclusief de blonde jongen van zonet.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Ik wist niet echt wat het was,maar toch trok hij mijn aandacht.Ik nam een slokje van mijn water.En keek weer naar de jongen.Jammer genoeg kan ik niet door zijn masker heen kijken ,maar wat ik wel zag was warrig bruin haar.Ik wilde meer weten over de mysterieuse jongen en ging wat dichter naar hem toe."hoi."klonk er zacht maar toch niet zo verlegen uit mijn mond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah

    Ik bestel maar even een cola, alcohol komt later nog wel een keer. Ik kijk even naar de andere jongeren, en neem een slok..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Ik nam een klein slokje van mijn cola, toen ik zag dat het meisje steeds dichter naar me toe kwam. 'Hoi.' Klonk er uiteindelijk, een beetje zachtjes. Ik grijnsde breed naar haar en zei: 'Hello.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Savannah en ik bestelden beide een cola. Naast ons zaten een jongen en een meisje te praten, en aan onze andere kant zat de blonde jongen. Niet wetend wat te zeggen nam ik een slok van mijn cola.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Hij grijnsde breed en zei:"Hello".Ik glimlachte licht."Het is hier best saai vind je nirt?"vroeg ik dan om een gesprek te kunnen starten.Ik keek even naar de dansvloer.Betere muziek konden ze ook niet echt vinden...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah

    Ik drink wat van mijn cola en kijk rond. 'Dus..' mompel ik, hopend dat hij wat weet om over te praten..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    'Oh, ja, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik werd gedwongen, hoe zit het met jou?' Als ik hier zo de hele avond met haar mocht praten werd het misschien toch niet zo heel erg als ik had gedacht...


    stay safe because I like being alive at the same time as you