• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Calderson
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ MirLiam

'
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun :Y)

[ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:47 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Niall James Horan

Ik keek wat rond. Het was niet bepaald wat je "leuk" noemt. Vol met tegenzin ging ik ergens op een stoel aan de bar zitten. Ik mompelde wat over dat het vreselijk was en dat ik geen zin meer had. Snel haalde ik een hand door mijn kuif. Mijn haar had ik weer blond geverfd, om donkerblond vond ik vreselijk. Er kwamen wat meer mensen, maar nog was het te stil.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Alexandra Rosetta Jozephs
    ik stapte uit en streek mijn kleedje nog eens goed.Waarna ik de trapjes opliep en daarna de gigantische balzaal inliep.Veel mensen waren er nog niet en de meeste waren ouderen.Een paar jongeren ook.ik keek en rond en besloot dan maar iets te gaan drinken.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Mae St. Cloud
    Ik keek wat rond, ik was ondertussen al wat te drinken gaan halen, en zag dat er al wat meer mensen waren. ook zag ik hier en daar een jongen zitten. Ik dronk eens van mijn glas witte wijn en het viel me op dat ik één van de enigen was met een kort jurkje. Ik voelde me er niet ongemakkelijk door, maar ik hoopte dat ik zo niet al te veel zou opvallen tussen al die lange jurken.

[ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 20:32 ]

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Zayn Malik

Toen ik de gigantische zaal binnenliep zag ik dat ik best vroeg was. Er waren aleen paar jongeren. Ik besloot om eerst een drankje te bestellen en liep naar de bar. Toen ik mijn drankje had ging ik ergens aan een tafeltje zitten. Er moest maar iemand naar mij toekomen.

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Savannah Montez

Ik kijk wat rond en zie opeens een jongen aan een tafeltje zitten. Hmm, ziet er niet verkeerd uit. Ik blijf naar hem kijken, en een kleine grijns speelt onbewust rond mijn lippen..

El Diablo.

[Sorry dat de vorige in verleden tijd was, maar zo schrijf ik normaalgesproken. Ik zal proberen te onthouden om in tegenwoordige tijd te schrijven!]

Zayn Malik

Mijn blik kruist die van een meisje die aan de bar zit. Ze heeft een knap en vriendelijk gezicht. Ik blijf haar aankijken en betrap haar erop dat ze ook naar mij blijft kijken. Nu maar afwachten tot zij naar mij toe komt, want ik blijf hier lekker zitten. Om haar toch een kleine hint te geven, glimlach ik naar haar.

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Savannah Montez

Ik grinnik zachtjes, en loop dan toch naar hem toe. Ik plof neer op het stoeltje tegenover hem, en sla mijn benen sierlijk over elkaar. 'Leuk hé?' zeg ik sarcastisch..

El Diablo.

[Dat van de verleden/tegenwoordige tijd maakt mij niks uit hoor :Y)]

[Ja mensen, ik ga ook eens echt beginnen nu.:Y)
    EN OMG LIAM EN DANI ZIJN UIT ELKAAR. D: ]

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

[WHUT o-o]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

[Ja, ik zag er een tppic over en zag het op 3 verschillende websites.]

[Het is niet waar, ik hoor net van iemand (super-diehard-directioner) dat Dani iemand in een DM had gestuurd dat het niet zo was]

[@Scienta, first Harry?]

[Nu weet ik het ook niet meer. Ach, we zien wel. Alleszins, moest het waar zijn, zou ik het echt erg vinden. Ze waren zo cute samen. :3]

RememberYoux schreef:
    [@Scienta, first Harry?]

[Komt eraan. (:]