• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Calderson
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ MirLiam

    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun :Y)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Calderson schreef:
    [Yay, haha. Mijn topics. (:]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Sorry, maar ik kan pas vanavond beginnen met RPG'en door school. :C]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    {@MyDreamStory, maar ik ben nog later gehehe}

    {mon topics]


    Do what people say you can't.

    Savannah Montez

    Mijn moeder trekt de rits van mijn rode jurk omhoog, en ik blijf met mijn chagrijnige blik in de spiegel kijken. 'Nou, wat blijer kijken mag ook wel hoor! Het word vast leuk.' moppert mijn moeder. Ik kijk haar geërgerd aan, 'waarom ga jij dan niet' mompel ik. Ze zucht geïrriteerd en loopt naar de tafel. Ze pakt mijn masker en zet hem voor me ogen. Ze knoopt hem van achter vast. 'Ik zie eruit als een kleuter.' mompel ik chagrijnig. 'Dan wel een mooie kleuter.' grijnst mijn moeder. Ik zucht geërgerd en stap in mijn hakken. Daarna loop ik naar buiten waar mijn broer staat bij zijn auto. 'Nou laten we gaan prinsesje.' lacht hij. Ik kijk hem aan. 'Noem me nog een keer zo, en ik zorg ervoor dat je geen kinderen meer kan krijgen Rico.' grom ik, en stap vervolgens in de auto..

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    (Mijn topics)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Serieus? Moest ik nou echt naar zo'n gemaskerd bal?! Ik roep nog een keer naar beneden. 'Mam?!' 'Ja?' roept ze terug. 'Moet ik serieus?' Er komt niks terug. Ik draai me weer om naar mijn vaders kast. Daar zou ik een pak uit moeten lenen. 'Liam..' zucht ze. 'Dit is alleen voor jezelf. Om misschien iemand te leren kennen, vrienden. En misschien ook vriendinnen.' 'Maar ik wil niet.' zeg ik dan toch met tegenzin. 'En toch ga je!' Ze graait naar naar het pak dat al op bed lag, die ik tenminste nog een béétje mooi vond. Ik pak het aan en loop naar mijn kamer waar ik de deur dicht gooi. Steunend trek ik hem aan. 'Lukt het?!' Ik zucht weer. 'Jahaa!' Het masker, dat ooit van mijn vader was geweest, lag op mijn nachtkastje. Ik pak hem en bekijk hem. Er word op de deur geklopt en mijn moeder komt binnen. Ze bekijkt me of ik al klaar ben. Ze trek nog wat aan mijn vlinderdasje en doet mijn masker goed. 'Klaar? In de auto maar!' zegt mijn moeder. 'Ma-ham.' mompel ik maar stap toch de auto in.

    {mijn begint posten zijn altijd langer (A)}


    Do what people say you can't.

    Alexandra Rosetta Jozephs
    "auw!"kwm er uit mijn mond als mijn zus iets te hard trekt.Ze wa bezi metmijn haar in orde te doen voor het gemaskerd bal.Zoveel zin had ik er ook niet in,want ik in jurkje...Was dus rampzalig.Mijn zus kon jammer enoeg niet mee,ze moest werken en in de avond bij haar dochtertje blijven.Ik was ondetussen bezig aan mijn make up.Mijn moeder kwam ng binnen mt mijn kled en hakken.Niet veel later was mijn zus klaar en kon ik mijn totale [url==http://www.polyvore.com/cgi/set?id=59334345&.locale=nl]outfit[/url] aan.Ik glimlachte even in despiegel en hoorde het getoeter van de auto al,mij vader kon nogal erg ongeduldig zijn."Wacht verheet [url==http://i23.photobucket.com/albums/b386/incoldmirrors/snowdrop_maiden_1.jpg]deze[/url] niet op!"zei mijn ma nog en overhandigde me het masker.Ik haf haar nog een kuffel en stapte dan de auto in.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mary Carter

    Ik zucht voor de zoveelste keer als ik in de auto zit. Eventjes trek ik aan mijn masker. ''Wat wil je eigenlijk hiermee bereiken?'', mompel ik tegen mijn moeder. Ze zucht. ''Nou , vrienden. Meisjes , jongens en misschien ontmoet je wel een leuke jongen!'', verklaart ze. Ik rol met mijn ogen en ga een beetje onderuit zitten. Nope , dit was niet mijn ding. Ik heb een haat aan jurkjes , de rede waarom ik er steeds aan zit. Mijn moeder mompelt iets wat erop moet lijken dat we er zijn. Ik strompel de autoportier uit en probeer een beetje normaal te lopen. Achter mijn rug om steek ik mijn middelvinger naar mijn moeder op. ''Bitch'', mompel ik. Dan had ze me niet hier naartoe moeten slepen.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:17 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {aaauuuwwwcchhh liet mn laptop van de stoel vallen :O }


    Do what people say you can't.

    Brianna Celine Adams
    Ik zucht als ik de auto uit klim en de toeterende auto van mijn tante scheurt meteen weg. Ik wiebel op mijn hakken naar binnen en dan valt mijn mond een stukje open. De ballroom is gigantisch. Ik kijk om me heen, naar de tafeltjes, de bar, de lichten. In een woord prachtig. Ik loop naar binnen. Er zijn nog niet veel mensen, en blijkbaar dus ook wat volwassenen. Ik zuchtte geirriteerd en liep maar naar de bar. 'Een rode wijn graag.' Ik keek naar de klok. Half tien. Godver, konden ze niet wat hippers organiseren of zo?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Savannah Montez

    Mijn broer stopt voor het gebouw en ik stap uit. 'Voor als ik het niet overleef... Zeg tegen mam dat het haar schuld is.' mompel ik en gooi de deur dicht. Ik loop sierlijk met mijn stiletto-hakken over de straat. Sierlijk loop ik naar binnen en kijk wat rond. Niet veel bijzonders.. Ik loop naar de bar en vraag om een cocktail. Ik krijg hem snel, en neem wat kleine slokjes. Ik kijk chagrijnig voor me uit, dit is saai..


    El Diablo.

    Mary Carter

    Mijn vinger glijdt over het rode tafereel. Mijn ogen glijden over de locatie waar ik me nu bevind. Ik pak mijn telefoon uit mijn handtas en twitter even iets. 'Leuk hoor , een gemaskerd bal. Nee dus , ik verveel me dood' , tweet ik snel. Nou snel kan je het niet noemen. Je kan niet zo normaal typen met die handschoenen. Ik rol met mijn ogen en klik-klak door de ruimte door. Nope , er is hier bijna niemand. Ik vraag aan de bar een cocktail en drink die dan snel op. Daarna loop ik weer verder.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:50 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mae St. Cloud
    We waren na een tijdje aangekomen en ik stapte ietwat onzeker uit de auto. Ik haalde diep adem en stapte al een stuk zelfzekerder naar binnen. Ik kon mijn eigen ogen niet geloven, het was er prachtig. Er waren nog niet veel mensen, maar ik had dan ook geen idee hoeveel er nog zouden komen. Het merendeel leken me volwassenen, af en toe zag ik er eens een jongere tussen staan, maar dat was het dan ook.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Liam Payne

    Zonder ook maar 1 wil te hebben, stap ik uit. Ik zucht en loop naar binnen. {hehe, dat is echt zo'n ding wat ik altijd doe bij liam. Zuchten xd}Er waren een paar meiden al, maar geen jongens. Nou fijn dan de eerste jongen zijn!

    {i know, nu is ie kort maar ik moet douchen, ben zo teruug!!}


    Do what people say you can't.

    [Aww , poor Liam is the first boyy ;P Ik wil m ontmoeten ghehe^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.