• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Calderson
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ MirLiam

    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun :Y)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Ik knik."Ja het is ook zo'n grote school hé."zeg ik dan.De sneeuwvlokjes bleven maar komen en ik kreeg een koude rilling over mijn rug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ja... Maar dan is meestal zo.' Alex rilde even. 'Heb je het koud? Kom.' Ik pakte haar hand vast, en trok haar zachtjes weer terug de kamer in waar we vandaan kwamen en sloot de balkon deuren terug. Hier was het wel een stukje warmer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Ik knikte toen hij vroeg dat ik het koud had.Hij nam mijn hand vast en we gingen terug de kamer binnen en qloten de balkon deuren.Hier was het al wat warmer."dank je."zei ik met een glimlach.Ik bekeek de ruimte even waar we nu zaten.Het was vooral leeg en stil hier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Het is niks, ik begon het zelf ook wel een beetje koud te krijgen.' Ik grinnikte even, en keek om me heen. Er hingen een paar schilderijen, deze kamer was wel goed afgesloten, je hoorde de muziek van beneden nou niet goed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    "Dus euhm wat wil je doe nu?Ookal is hier bijna niets te doen..."vroeg ik dan.Dansen was niet echt een optie aangezien ik dat niet kon en voor derest was er niets behalve dit huis verkennen.Het leek eingelijk bestwel op een spookhuis.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ik heb totaal geen idee.' Lachend keek ik haar aan. 'Jij wel?' Een koude windvlaag kwam langs ons heen, kippenvel verscheen op mijn armen. Waarom had ik ook alweer geen jasje meegenomen? Ik zuchtte even zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    "Hmmm"zei ik bedenkelijk en dacht na.Er paseerde juist een koude wind waardoir ik begon te rillen.Daarom hatte ik jurken in de winter.Het was zo koud altijd."We kunnen mischien dit huis achtig palijs gaan verkennen?"stelde ik dan voor en keek naar hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [HAAY IK HEB EINDELIJK MIJN MACBOOK (hoera)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Mary Carter

    ''Niet dat ik een slordig meisje ben of zo.. Nee wacht , dat ben ik wel.'', mompel ik erachteraan. Ik gedroeg me best wel slecht thuis.. Maar dat kon me niet schelen. ''Wat me het wél kan schelen is , dat ik hier op dit stomme bal ben!'', roep ik een beetje.


    Liam Payne
    Ik schrik een beetje van haar reactie, ookal weet ik niet waarom. 'Volgens mij vind iedereen het hier nou niet bepaald 'leuk'.Ik ook niet echt.' zeg ik. Waarom hebben mensen dit vroeger verzonnen? Hadden ze niks beter te doen ofzo? En dat stomme masker! Zonder na te denken doe ik hem af.


    Do what people say you can't.

    Mary Carter

    Ik kijk hem fronsend aan. ''Ik weet waarom je dat doet.. Dat ding zit vreselijk irritant'', mompel ik. Ik trek de touwtjes kapot en gooi hem ergens op de grond.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ben ik de enige die zich echt gewoon dood verveelt? :Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    [Ben ik de enige die zich echt gewoon dood verveelt? :Y)]

    (nope ik zit me hier ook dood te vervelen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [:Y) Nog steeds niks te doen -__-]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    RememberYoux schreef:
    Brianna Celine Adams
    'Oh, ja, tuurlijk.' stamelde ik. Man, waarom deed ik zo onnozel? 'Hoe komt dat?' vraag ik, terwijl ik knik naar de rolstoel.


    Harry Styles
    "Oh, een stomdronken chauffeur reed tegen me op, waardoor m'n benen ernnstig verwond raakten. Het is eigenlijk een wonder dat ik ze nog heb. Het is maar tijdelijk, tot ik een tweede keer geopereerd word en ik weer normaal kan lopen." Terwijl ik het zei, voelde ik woede in me opborrelen. Waarom had die chauffeur zoveel gedronken? Voor hetzelfde geld kon ik dood geweest zijn! Ik hoopte maar dat hij de straf kreeg die hij verdiende.

    [Ik heb geen tijd om me te vervelen, huiswerk en leren.): ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liam Payne
    Wow, wat was zij knap. Mijn mond valt half open. Ik weet zo snel dan geen woorden uit te brengen. 'Nou dit bal is nu lekker 'gemaskerd' he?' zeg ik dan maar.


    Do what people say you can't.