• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Calderson
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ MirLiam

    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun :Y)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    'En wat als ik nou ineens stop met praten? Hoe zou je dat vinden? Dan ben ik wel een echte teddy beer.' Ik grinnikte even lichtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Scientia schreef:
    (...)

    Harry Styles
    "Oh, een stomdronken chauffeur reed tegen me op, waardoor m'n benen ernnstig verwond raakten. Het is eigenlijk een wonder dat ik ze nog heb. Het is maar tijdelijk, tot ik een tweede keer geopereerd word en ik weer normaal kan lopen." Terwijl ik het zei, voelde ik woede in me opborrelen. Waarom had die chauffeur zoveel gedronken? Voor hetzelfde geld kon ik dood geweest zijn! Ik hoopte maar dat hij de straf kreeg die hij verdiende.

    [Ik heb geen tijd om me te vervelen, huiswerk en leren.): ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alexandra Rosetta Jozephs
    "Meeh ik wil een sprekende teddy!"zei ik met een kinder toontje en trok een pruillipje,maar dat hield ik niet lang vol serieus zijn en ik begon even te lachen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik lachte blij met haar mee, op een of andere manier kon je bij haar niet chagrijnig zijn. 'Okay, dan zal ik wel blijven praten, speciaal voor jou.' Langzaam trok ik haar nog wat dichter tegen me aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosrtta Jozephs
    Ik glimlachte."Aww speciaal voor mij?Wat ben je toch een schatje!"grinnikte ik en keek naar hem.Onze gezichten zaten nu wel zeer dicht bij elkaar en mijn ogen haakten zich vast in de zijne


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ik weet het, ik ben fantastisch.' Ik grinnikte zachtjes. Haar gezicht kwam langzaam dichter bij het mijne, en we staarden elkaar aan. Ze had prachtige bruine ogen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    "Ja dat ben je echt"zeg ik dromerig.Het was net alsof ik de blauwe heldere hemel zag in zijn ogen,maar ik schrok wakker van mijn gsm die afging.Waarom had ik nou die belachelijke ringtone."eum sorry er belt iemand."zeg ik spijtig en kruip uit zijn armen waarna ikijn tas neem die ik naast het bed hadd gelegd.Ik nam op en hoorde mijn vader zeggen dat hij me een uur vroeger ging komen ophalen."Maar papa het is hier echt leuk!"pprotesteer ik en kijk naar Louis."please laat me langer blijven."zei ik weer,maar mijn pa was zo'n koppigaard en had al neergelegd en met een pruillipje keek ik Louis aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Nou, moet je weg? Ik vond het net zo gezellig.' Mijn glimlach was opslag verdwenen, ik wilde zo graag dat ze zou blijven, dat we deze avond samen konden vol maken. 'Zien we elkaar hierna weer?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Is Savannah er nog? Le me is bored. :3]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MirLiam schreef:
    [Is Savannah Niall er nog? Le me is bored. :3]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    MirLiam schreef:
    [Is Savannah Brianna er nog? Le me is bored. :3]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alexandra Rosetta Jozephs
    "Het duurt nog een halfuur voor hij er is."zeg ik dan.Soms haatte ik mijn vader echt hij luisterde nooit en hij beslist altijd wat we moeten doen."Ik hoop het ."zeg ik dan en neem een balpen uit mijn tasje en kruip weer het bed op waarne ik mijn gsm nummer op Louis hand schrijf."Cal me maybe?"grinnikte ik en glimlachte dan naar hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ah, dan hebben we nog een half uur om gekke dingen te doen.' Waarna ik met mijn wenkbrauwen wiebel. Alex pakt mijn hand vast, waarna er een shockje door me heen gaat. Ze doet echt wat met me. Ze schrijft wat op mijn hand, daarna zegt ze: 'Call me maybe?' Ze grinnikt. Ik kijk naar mijn hand en zie dat er haar nummer op staat. Gelijk word ik weer wat vrolijker. 'Of course.' En ik knipoog naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    "Wat voor gekke dingen wil je dan doen beertje van me?"grinnik ik en kijk hem aan.Hij zag er al wat vrolijker uit dan 2minuten geleden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Oh, ben ik ineens een beertje?' Ik grinnikte even, waarna ik haar aankeek. 'Er zijn nog genoeg andere kamers die we kunnen verkennen, of blijf je liever hier?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you