• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Calderson
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ MirLiam

    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun :Y)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    MirLiam schreef:
    Zayn Malik

    'Hm, ik weet het niet, een bal is altijd saai... behalve als je met een aardig meisje praat, natuurlijk.' glimlachte ik. Ik begon aan de onderkant van mijn jasje te friemelen.


    Savannah

    Ik lach en kijk naar mijn chocomelk. 'Je hebt gelijk, een bal is saai.. Behalve als je met een leuke jongen praat' grijns ik lichtjes..


    El Diablo.

    Alexandra Rosetta Jozephs
    "Ja je bent mijn beertje of euhm of ik noem je ..Boobear"grinnik ik dan "En ja we kunnen nog een kamer ontdekken.Wie weet mischien vinden we wel een schat."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Oh, nee, alsjeblieft niet. Dan heb ik nog veel liever Lou ofso. Maar geen Boobear.' Langzaam ga ik van het bed af, en pak weer Alex hand vast. 'Kom, dan gaan we naar de kamer hier tegen over.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    SupahBaby schreef:
    Mae St. Cloud
    "Ik, euhm, eet heel de dag door", zei hij en hij moest blozen. Hij zag er zo schattig uit als hij bloosde, ookal dat ik niet z'n volledige gezicht kon zien. "Maar, hoe lang speel je al gitaar?" vroeg hij, waarschijnlijk om het gersprek terug wat op gang te brengen. "Een jaar of 10 denk ik, misschien langer." zei ik na even nadenken. "En jij?" vroeg ik daarna geïnteresseerd.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Ik grinnik als Louis dat liever niet heeft."oke dan ik noem je geen boobear meer."grinnikte ik weer en ga met hem mee.Zijn hand in de mijne.Het waren net 2 puzelstukjes die perfect in elkaar pasten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Fijn, bedankt.' Ik glimlach naar haar. Ik sluit rustig de deur van deze kamer, en we lopen naar de overkant, waar ik de andere deur open. In deze kamer is het gelijk wat warmer, wat een stuk aangenamer voelt. De lamp flitst gelijk aan, hier hangt er wel eentje aan het plafond. Veel beter zicht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik grijnsde breed. 'Hé, wat zou daarboven zijn?' zei ik nieuwsgierig terwijl ik wees naar een trap aan de andere kant van de zaal.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 12:36 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra Rosetta Jozephs
    We gingen de andere kamer binnen.Die was veel warmer en er brande een goed lichtje hier."Wat gaan we hier vinden?"vroeg ik meer tegen mezelf dan tegen Louis.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah

    Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee.' zeg ik, en kijk hem weer aan. 'Zullen we gaan kijken?' lach ik.


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    'Ik zou het niet weten.' Ook lagen hier over de spullen weer allemaal lakens. Het eerste laken wat ik eraf trok was een soort bureau, met allemaal gegrafeerde tekens erin.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Louis trok het laker eraf een er zat een vreemde bureau onder.Ik fronste. Zo'n rare tekens had ik nog nooit gezien.Ik ging naar het bureau toe en liet mijn vingers over de ingegraveerde symbolen glijden.Ik hield wel van geheimzinnigheid en ik was een nieuwsgierig persoon."Wat zouden die tekens betekenen?"vroeg ik aan Louis en keek hem vragend aan.Daarna haalde ik mijn gsm uit en trok er een foto van.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ik zou het niet weten, misschien vinden we iets in het bureau, of zou dat te onbeschoft zijn?' Ik probeerde de laatjes open te krijgen, maar ze zaten allemaal muurvast. 'Zou er ergens een sleutel liggen?' Ik keek de kamer onderzoekend door.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Louis probeerde de latjes open te krijgen ,maar het lukte niet."waxht."zeg ik en hurk me neer voor een laatje en haal dan 1 van mijn speldjes uit en kraak het slok."Ziezo hij is open."zeg ik dan en laat Louis de lade opendoen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    'Yep.' zei ik terwijl ik opstond. Samen liepen we naar de trap. Galant hield ik stil. 'Ladies first,' zei ik met een glimlach.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.
    Handig maakt Alex een van de laatjes open met een speldje van haar. Ik maak voorzichtig het laatje open, er ligt helemaal niks in. 'Kan je de volgende ook open maken?' Ik kijk Alex aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you