• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Calderson
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ MirLiam

    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun :Y)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mary Carter

    Ik grinnik om zijn open mond. ''Doe m wel dicht hé? And vang je vliegen'', glimlach ik. ''Beter niet gemaskerd dan gemaskerd. Die dingen jeuken vreselijk'', zeg ik dan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Leeft Savannah nog? xD]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Liam Payne
    'Ja, euhm.. Haha.' mompel ik. Ik herstel mijzelf en haal een hand door mijn haar. 'Ja, wie wil er nou met zo'n stom ding lopen?' zeg ik dan snel.


    Do what people say you can't.

    Mary Carter
    ''Een nerd'', zeg ik glimlachend. Opzich is hij best wel leuk.. Nee , Mary! Niet zo denken.. ''Het is pas net uit met die stomme ex van me'' Oeps.. Zei ik dat nou hardop?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson.
    'Wat een goed idee, ik ben wel eens benieuwd wat voor soorte kamers hier allemaal zijn. Zou het eigenlijk nog bewoond zijn? Of alleen gebruikt worden voor feestjes?' Ik stond op, pakte de rechterhand van Alex vast, en we liepen samen naar de deur.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    SupahBaby schreef:
    Mae St. Cloud
    "Ik, euhm, eet heel de dag door", zei hij en hij moest blozen. Hij zag er zo schattig uit als hij bloosde, ookal dat ik niet z'n volledige gezicht kon zien. "Maar, hoe lang speel je al gitaar?" vroeg hij, waarschijnlijk om het gersprek terug wat op gang te brengen. "Een jaar of 10 denk ik, misschien langer." zei ik na even nadenken. "En jij?" vroeg ik daarna geïnteresseerd.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    MirLiam schreef:
    Zayn Malik

    'Hm, ik weet het niet, een bal is altijd saai... behalve als je met een aardig meisje praat, natuurlijk.' glimlachte ik. Ik begon aan de onderkant van mijn jasje te friemelen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Liam Payne
    Ik knik zachtjes. 'Ja dat deed je.' zeg ik zachtjes. 'Is dat heel erg dan?' Ik kijk haar aan


    Do what people say you can't.

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Ik glimlachte ik had wel zin in een beetje avontuur.Hij nam mijn rechterhand vast die begon te tintelen.Zijn handen voelde warm aan en de mijne leken wel een ijsblok."Lets go on adventure!"kir ik vrolijk en ge met Louis mee.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mary carter

    ''een beetje ja'', mompel ik met een rood hoofd en kijk hem dan aan. Ik zucht. Waarom had ik hem het nou vertelt?

    [op mijn macc:D]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik leg mijn hand op haar schouder. 'Ik vergeet het wel gewoon.' zeg ik. Ik schud met mijn hoofd, hou hem even schuin en tik tegen mijn oor. 'Vergeten. Wacht, wat ben ik nu vergeten?' zeg ik en grinnik even.


    Do what people say you can't.

    Mary Carter
    Ik moet even grinniken door zijn actie. ''Weet ik veel'', speel ik dan even mee. Ik lach het daarna uit en leun mijn hoofd op zijn schouder.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson.
    Met een glimlach op mijn gezicht, liepen we nog steeds hand in hand, door de gang. Haar hand voelde zo vertroud in mijn hand, alsof het zo hoorde. Aan mijn rechterhand was een deur, met een raar plaatje erop. 'Als eerste hier naar binnen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    "Als eerste hier naar binnen?"vroeg zijn warme stem en ik knikte er er zat een foto volgens mij aan de deur bevestig.Het leek zelf eng.Maar als er iets zou gebeuren zou hij me wel redden.Dat voelde ik gewoon.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    'Maar zeg... Wat moeten we nu eigenlijk gaan doen?' vraag ik terwijl ik een beetje rond kijk.


    Do what people say you can't.