• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Calderson
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ MirLiam

    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun :Y)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    Ik duwde met mijn rechterhand de klink omlaag, en voorzichtig duwde ik daarna de deur een stukje verder open. Een koude windvlaag kwam direct uit de kamer. Waarschijnlijk stond er een raam open. Ik duwde deur helemaal open, en voelde schichtig langs de zijkant of ik een lampknopje kon vinden, uiteindelijk klikte ik de lamp aan. Een klein, maar fel lampje sprong aan. Er stonden allemaal spullen in deze kamer, maar overal was een witte deken overheen gegooid. Langzaam zette ik een paar stapjes de kamer in.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Louis opende de deur die krakend openging.Direct waaide een koude wind over ons heen,waardoor ik weer even rilde.Lou had ondertussen al de lichtknop gevonden en een klein lichtje verlichte de kamer wat.Overal lagen spullen onder een laken bedekt.Ik keek nog even goed door de kamer heen en zag een kraakmikkig bed staan."Louis ik denk dat dit een slaapkamer is...of was."zeg ik dan .Ik was best wel nieuwsgierig voor wat onder de lakens lag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Hm, misschien. Ik weet het niet. Zou het heel onbeschoft zijn als we deze lakens eraf zouden halen?' Mijn hand gleed uit die van Alex, om alvast een van de lakens vast te pakken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    "Hmm even kijken kan toch geen kwaad."zeg ik en grijns dan ik was te nieuwsgierig om dit gewoon maar onder het laken te laten zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Oké, daar gaan we dan.' Met een grijns trek ik het eerste laken van het ding af. Het blijkt een nogal stoffige bank te zijn. 'Ah, wat bijzonder. Een oude bank.' Zeg ik sarcastisch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Als Louis het laken aftrekt verschijnt er een stoffige bank.Best jammer ik wilde wel iets speciaalers zien.Ik kuchte even.Bah wat haatte ik stof.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik ging naar het volgende laken, en trok ook deze eraf. Deze keer was het een bed. 'Ah, kijk, als we nou echt niet weg willen, kunnen we hier altijd nog blijven slapen.' Ik grinnikte even om mijn opmerking.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Ik grinnikte."hmm ja lijkt me een goed idee."grapte ik.einglijk was het geen slecht idee.Ik lekker dicht tegen hem aan om warm te hebben.Ik zwijmelde even weg.Maar kwam jammer genoeg rap weer terug in de realiteid.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Een goed idee? Kom laten we het uitproberen, kijken of het echt lekker ligt.' Ik trok haar mee het bed op, het lag nog best zacht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Ik dacht eers dat hij het zei om te lachen maar hij trok me uiteindelijk op het bed en ik begon te grinniken.Dit lag best wel lekker."Ik zou hier echt inslaap kunnen vallen."mompelde ik en keek dan naar Louis.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Oké, weltrusten, hè.' Voor de grap sloot ik echt mijn ogen en deed alsof ik aan het slapen was. Maar Alex had wel gelijk, ik zou ook zo in slaap kunnen vallen. Ik was best al wel moe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Ik grinnikte .Ja vast slapen met je schoenen nog aan.Kleren kon ik wel begrijpen.Ik kreeg plots een ideetje."Hmm ok zou je het erg vinden als ik je gebruik als teddybeer?"fluisterde ik in zijn oor en sloeg mijn armen om zijn middel heen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mary Carter

    Ik haal mijn schouders op. "Ik zou het niet weten..", mompel ik. Er komt een schuifelnummer. Shit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson.
    Een rilling ging over mijn rug waarneer Alex wat in mijn oor fluisterde, waarna haar arm volgde om mijn middel. 'Nee, hoor, helemaal niet.' Ik sloeg mijn linkerarm ook om haar heen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Rosetta Jozephs
    Ik glimlachte en bloosde licht."Ik moet toegeven dat je een goede teddy beer bent.De beste zelfs want de mijne kunnen niet met me praten."zei ik en grijnsde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH