• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Nu ga ik slapen. En Anne, hierop graag:

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Lance Oliver Quarin || Slayer
    "Wat!" krijst Charlie. "Dus iemand moet nu mijn huid opensnijden en dan de draadjes eruit gaan halen? Ja dag!" Ze houdt protesterend een arm onder haar dekbed.
    "Of je kan gewoon doodgaan van de infectie," zegt Lance een beetje grinnikend. "Maak je niet druk. Dat opensnijden is alleen nodig als die draadjes in je huid gegroeid zijn. Daar is het veel te vroeg voor bij jou," zegt hij. "Het kleinste kind kan dat. En ik heb twee jaar geneeskunde gestudeerd." Twee jaar is wel weinig als je vergelijkt dat geneeskunde twaalf jaar studie is. Maar het was iets dat hij al in het eerste jaar had geleerd.
    ]


    help

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampire
    Jack lachte,"Oké dan? Mijn kamer is nu ook de jouwe, goed?" Hij grinnikte en stak nog een aantal dropjes in zijn mond. Hij glimlachte om Noralie's vraag en tikte met zijn vinger tegen zijn hoofd als Winnie The Pooh. "Hmm, waar zou ik toch vandaan kunnen komen?" mijmerde hij speels. "Mijn zakken zijn gevuld met snoep en oh! In het dorp zijn er wel víjf snoepwinkels. Hmm." Hij grijnsde en wierp een dropje in een perfecte boog zijn mond in.


    kindness is never a burden.

    Lance Oliver Quarin || Slayer
    "Wat!" krijst Charlie. "Dus iemand moet nu mijn huid opensnijden en dan de draadjes eruit gaan halen? Ja dag!" Ze houdt protesterend een arm onder haar dekbed.
    "Of je kan gewoon doodgaan van de infectie," zegt Lance een beetje grinnikend. "Maak je niet druk. Dat opensnijden is alleen nodig als die draadjes in je huid gegroeid zijn. Daar is het veel te vroeg voor bij jou," zegt hij. "Het kleinste kind kan dat. En ik heb twee jaar geneeskunde gestudeerd." Twee jaar is wel weinig als je vergelijkt dat geneeskunde twaalf jaar studie is. Maar het was iets dat hij al in het eerste jaar had geleerd.


    Charlie L'aler
    'Maak je niet druk. Dat opensnijden is alleen nodig als die draadjes in je huid gegroeid zijn. Daar is het veel te vroeg voor bij jou,' zuchtend knik ik. Oke dit is wel een opluchting. 'Het kleinste kind kan dat. En ik heb twee jaar geneeskunde gestudeerd.' Gaat hij verder, het kleinste kind? Ik lach even. 'Ik kan het niet.' Grinnikend kijk ik hem aan.

    Tyra Clarks
    Samen liepen we weer naar buiten en genietend likte ik aan mijn ijsje en genoot van de zon die warm op mijn hoofd scheen. 'Ik hou van dit.' Instemmend knikte ik en keek even naar mijn ijsje en zag dat ik net het blauwe bolletje smurfenijs had opgelikt. Grinnikend kijk ik hem aan en steek mijn tong dan uit. 'Kijk mijn tong is blauw.' Het komt er niet echt hoorbaar uit, maarja.


    On wednesdays we wear black

    Kyle Stark
    Kyle likte verder aan zijn ijsje en keek op toen Tyra haar tong uitstak. "Hij mijn tong is blauw," zei ze en Kyle grinnikte. Hij duwde zijn ijsje tegen haar neus. "Nu is je neus groen." Hij grinnikte en likte onschuldig verder.


    kindness is never a burden.

    Dashed schreef:
    (...)

    Charlie L'aler
    'Maak je niet druk. Dat opensnijden is alleen nodig als die draadjes in je huid gegroeid zijn. Daar is het veel te vroeg voor bij jou,' zuchtend knik ik. Oke dit is wel een opluchting. 'Het kleinste kind kan dat. En ik heb twee jaar geneeskunde gestudeerd.' Gaat hij verder, het kleinste kind? Ik lach even. 'Ik kan het niet.' Grinnikend kijk ik hem aan.

    Tyra Clarks
    Samen liepen we weer naar buiten en genietend likte ik aan mijn ijsje en genoot van de zon die warm op mijn hoofd scheen. 'Ik hou van dit.' Instemmend knikte ik en keek even naar mijn ijsje en zag dat ik net het blauwe bolletje smurfenijs had opgelikt. Grinnikend kijk ik hem aan en steek mijn tong dan uit. 'Kijk mijn tong is blauw.' Het komt er niet echt hoorbaar uit, maarja.


    Lance Oliver Quarin || Slayer
    "Ik kan het niet", zegt Charlie grinnikend en Lance zucht even theatraal.
    "Dat komt omdat jij de mentaliteit hebt van een babygoudvis," zegt hij stellig. "Ik snap gewoon niet wat Wyn in jou ziet." Hij zucht nog dramatischer dan daarnet.


    help

    Tyra Clarks
    'Nu is je neus groen.' Verontwaardigd kijk ik hem aan en zie hoe hij onscchuldig verder likt. Met een vinger schraap ik wat chocolade ijs van mijn bolletje en in één keer smeer ik het boven zijn bovenlip. 'Nu heb je een chocoladesnor.' Het stond hem nog best goed ook.


    On wednesdays we wear black

    Charlie L'aler
    "Dat komt omdat jij de mentaliteit hebt van een babygoudvis," met mijn ogen tot spleetjes geknepen kijk ik hem gevaarlijk aan, maar hij gaat nog verder. "Ik snap gewoon niet wat Wyn in jou ziet." Ik bal mijn goede hand tot een vuist en kijk hem dan zwijgend aan. 'Vergeet niet dat ik nog steeds een mentor van je bent, kan je nu weggaan?' Ik kijk hem gevaarlijk aan waarna ik een asprine van de wasbak afpak en die inneem met wat water.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:57 ]


    On wednesdays we wear black

    Kyle Stark.
    Kyle keek Tyra verontwaardigd aan. "Dat heb je net niet gedaan." zei hij en schepte met zijn duim en wijsvinger wat ijs van zijn bol en smeerde dat op Tyra's wangen. "Alien."
    zei hij droog en ging toen op een bankje zitten aan de rand van het park.


    kindness is never a burden.

    Lance Oliver Quarin || Slayer
    Charlie kijkt Lance kwaad en gevaarlijk aan en balt haar hand tot een vuist. "Vergeet niet dat ik nog steeds een mentor van je ben, kan je nu weggaan?" Ze neemt een aspirine van de wasbak en neemt hem in met water.
    "Wow, wow! Maak je niet druk," zegt Lance met zijn handen afwerend geheven. "Ik maakte maar een grapje. Geef me nu je arm dat ik die hechtingen er kan uithalen. Tenzij je het zelf wilt doen. En geloof me, dat is minder plezierig dan dat een kind met de mentaliteit van een babygoudvis het doet. Ik spreek uit ervaring," zegt hij, wijzend naar het litteken dat nog steeds duidelijk te zien is over zijn gezicht.


    help

    Charlie L'aler
    'Ik maakte maar een grapje. Geef me nu je arm dat ik die hechtingen er kan uithalen. Tenzij je het zelf wilt doen. En geloof me, dat is minder plezierig dan dat een kind met de mentaliteit van een babygoudvis het doet. Ik spreek uit ervaring.' Zuchtend steek ik mijn arm twijfelend naar hem uit. 'Wees alsjeblieft voorzichtig.' Ik had echt geen zin dat ik met een verminkte hand door het leven ging.

    Tyra Clarks
    'Hey!' Snel ga ik naast hem zitten. 'Horen jongens hun ijs niet gewoon stoer op te eten en niet op een meisje haar gezicht te smeren?' Zuchtend kijk ik hem aan waarna ik met mijn ijsje heel charmant een hartje op zijn wang teken. 'Die kreeg je trouwens nog terug.' Wiebelend met mijn wenkbrauwen begin ik weer rustig aan mijn ijsje te likken.


    On wednesdays we wear black

    Kyle Stark.
    Kyle schudde zijn hoofd,"Nee, dit is leuker." Hij glimlachte naar Tyra en nam een hap van zijn ijs. Had hij beter niet gedaan want meteen was zijn mond aan het bevriezen. Tyra tekende een hartje op Kyle's wang. "Dank je." zei hij en grinnikte. "Heel mooi, hoor." Kyle schudde lachend zijn hoofd.


    kindness is never a burden.

    Tyra Clarks
    'Dankje, heel mooi hoor.' Grinnikend pak ik mijn ipod uit mijn zak en maak dan een foto van zijn gezicht. 'Very, Very pretty!.' Ik bekijk de foto en moet dan keihard lachen. 'Nou ik vind je nu wel een stuk cooler hoor.'

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 20:20 ]


    On wednesdays we wear black

    Lance Oliver Quarin || Slayer
    "Wees alsjeblieft voorzichtig," zegt Charlie na een zucht. Lance rolt met zijn ogen en pakt de EHBO-koffer waar hij een pincet uit haalt. Hij pakt voorzichtig haar hand vast en onderzoekt waar het begin van de draad is en het einde. Hij haalt de eerste steek voorzichtjes los en knipt dat kleine stukje ervan, zodat het gemakkelijker is om de rest er uit te halen.


    help

    Wil er iemand met Wyn praten?


    help

    Kyle Stark.
    Tyra haalde haar ipod uit haar zak en maakte een foto van Kyle's gezicht. Hij stak zijn wang nog extra meer naar haar uit en glimlachte. "Nou ik vind je nu wel een stuk cooler hoor." zei ze en Kyle keek haar lachend aan. "Dan laat ik het toch lekker zo." Hij grinnikte en likte het ijs van boven zijn lip dat begon te smelten.


    kindness is never a burden.