• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik heb Alex, Damon en Daniël nog?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oh, god. Damon. xd Wat was je laatste post?]


    help

    {XD Vergeten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Doe gewoon iets dat hij zegt dat hij het weet ofzo. xd]


    help

    Nogsteeds deze:

    Come onnnnn *Kijkt smekend* Come one smarthie.. Of anders komt Damon erachter dat zij een Heks is zonder zelf te zeggen wat hij is :3

    Damon Salvatore
    Als ze bij de rivier aankomen gaat Damon onder een boon vlak naast het water zitten om vervolgens zijn hand door het water te laten gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jaaaa, maar ik weet niet wat ik daar moet op reageren. xd]


    help

    |Be-be-be. Bye-a (doeg)|


    kindness is never a burden.

    [Ik ga slapen! Byee!]


    help

    [Vanaf nu ga ik door het leven als Dormouse.]


    help

    Damon
    ik blijf met mijn rug tegen de boom leunen en kijk vervolgens omhoog naar haar, ''Weetje, ik heb al genoeg heksen ontmoet en ik weet het beina direct als ik er een tegenkom' zeg ik vervolgens nonchaland waarna ik mijn blik weer op het water right


    Don't be like the rest of them, darling

    Penumbra schreef:
    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampire
    Jack lachte,"Oké dan? Mijn kamer is nu ook de jouwe, goed?" Hij grinnikte en stak nog een aantal dropjes in zijn mond. Hij glimlachte om Noralie's vraag en tikte met zijn vinger tegen zijn hoofd als Winnie The Pooh. "Hmm, waar zou ik toch vandaan kunnen komen?" mijmerde hij speels. "Mijn zakken zijn gevuld met snoep en oh! In het dorp zijn er wel víjf snoepwinkels. Hmm." Hij grijnsde en wierp een dropje in een perfecte boog zijn mond in.


    Noralie Key
    Ik moet ook lachen, 'Hmmm, dus eerst ben ik je vrouw, en nu deel je ook nog je kamer met me? Ik vraag me af wat ik daarvan moet denken,' zeg ik dan met een kleine grijns. 'Maar oké, deal.' en dan maakt Jack me echt dom. Hij gooit dan een dropje met een perfect boog in zijn mond. Ik sta op en loop naar de prullenbak. Mijn lolly is op en ik gooi het stokje weg. 'Mag ik ook dropje?' vraag ik kinderlijk. Ik loop naar Jack toe en houd met een pruillip mijn hand op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Damon
    ik blijf met mijn rug tegen de boom leunen en kijk vervolgens omhoog naar haar, ''Weetje, ik heb al genoeg heksen ontmoet en ik weet het beina direct als ik er een tegenkom' zeg ik vervolgens nonchaland waarna ik mijn blik weer op het water right


    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    Damon blijft bij tegen de boom leunen en Marie gaat bij het water zitten.
    "Weet je, ik heb al genoeg heksen ontmoet en ik weet het bijna direct als ik er een tegenkom," zegt hij plots. Maries lichaam verstijfd even, maar ze draait zich naar hem toe en grinnikt even.
    "Heksen? Ben je nu serieus?" zegt ze lachend, enigszins wat zenuwachtig. Hoe zou hij dat nu kunnen weten? Geen enkele sterveling zou zoiets zo snel door kunnen hebben... Tenzij hij geen sterveling is, natuurlijk. Maries ogen sperren zich wijdopen en ze strompelt achteruit, bijna het water in. Ze kan nog net haar evenwicht bewaren.
    "Je... Je bent een vampier," fluistert ze stil. Dat was precies waarom ze hierheen was komen wonen, om die monsters te mijden. Maar als er één vampier is, weet ze, brengt die al snel een hele troep anderen met zich mee.


    help

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampire
    Jack grijnsde terwijl hij op zijn dropje kauwde,"Denk wat je denkt, schat. Mij kan het niks schelen." Hij grinnikte en keek toen hoe Noralie het stokje van haar lolly weggooide. "Mag ik ook dropje?" vroeg Noralie kinderlijk. Jack schudde meteen zijn hoofd en schermde de dropjes af met zijn hand. "Nee!" zei hij. "Van mij."


    kindness is never a burden.

    Damon Salvatore
    'Kijk, het heksje heeft ook iets door' zeg ik waarna ik in mijn vampier tempo opsta waardoor en een paar schimmen zichbaar waren, 'Ben je nou serieus bang? Als ik iets had willen doen had ik dat wel eerder gedaan en had ik dat net niet gezecht' andwoorde ik met mijn ogen rollend, ze waren echt allemaal hetzelfde en verschrikkelijk voorspelbaar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Noralie Key
    Jack geeft me gewoon geen dropje. Ik pruil. 'Je bent gemeen Jack!' zeg ik dan. Mijn rode lok gaat weer voor mijn ogen en ik strijk die weer achter me oor. Same shit, different minute. Want ja, ik strijk die lok echt vaak weg. Maar goed, je leert er vanzelf wel mee leven. 'Je deelt wel je lievelings smaak lolly, maar niet een dropje? Een simpel lekker dropje?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.