• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampire
    "Ik eh, kunnen we het niet gewoon over wat anders hebben dan mijn lippen?" vroeg Noralie ietwat zenuwachtig en lachend antwoordde Jack,"Wat jij wil, schat." Onwillekeurig deed het Jack denken aan Haymitch van de Hunger Games. Hij grinnikte bij die gedachte. "Wacht wacht wacht, ik hoor die meteen in je zin. Dus ik moet wel later wat terug doen?" Jack schoot in de lach en trok een wenkbrauw op. "Jij bent ook altijd zo lekker vaag," lachte hij en gaf Noralie een speelse duw. "En je moet echt niks terugdoen. Nu niet en nooit niet." verbeterde hij zichzelf.


    kindness is never a burden.

    Kyle Stark.
    Kyle grinnikte,"Dat hoor ik wel vaker, maar wat wil je." Hij gaf Tyra een por met zijn elleboog. "Jij beïnvloed mij." Hij beet een stuk van de koek waar hij ondertussen was aangekomen. "Ik ben clown Kyle. Laat het circus maar beginnen!" Hij begon circusgeluidjes te maken en een aantal voetgangers keken hem vreemd aan. Kyle wees meteen naar Tyra. "Zij was het, meneer!" riep hij naar een oudere heer en glimlachend naar het tweetal keek.


    Tyra clarks
    'Zij was het, meneer!' Verontwaardigd keek ik het snel weglopende echtpaar na. 'Je word bedankt!' Ik veeg het ijs van mijn gezicht en sla mijn armen over elkaar. 'Nu denken ze zeker dat ik niet helemaal spoor!'

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:33 ]


    On wednesdays we wear black

    |Ik ben gisteren naar LOL gaan kijken. DOUGLAS IS ZO LEUK! He'll be my 4th husband. (: |
    Kyle Stark.
    "Oh" zei Kyle en sloeg zijn armen om Tyras middel heen. "Kom op, niemand denk dat." zei hij zachtjes en glimlachte. "Je bent gewoon een beetje vreemd, maar dat ben ik ook." zei hij en drukte een kus op Tyras wang. "Kom," zei hij en liet haar los. "Zullen we terug naar de campus gaan?"


    kindness is never a burden.

    Tyra Clarks
    Hij glimlacht en drukt uiteindelijk een kus op mijn wang. 'Zullen we maar terug naar de campus gaan?' Ik voel de tinteling van zijn kus nog op mijn wang maar ik zeg niks en in plaats daarvan kijk ik hem grinnikend aan. 'Wie er het eerste is.' Ik spring overeind en kijk hem uitdagend aan waarna ik wegsprint.

    (Hahahha ik moet die film nog kijken^^)


    On wednesdays we wear black

    Kyle.
    Kyle lachte vrolijk en liet Tyra even alleen lopen, zodat ze een voorsprong zou hebben voordat hij de achtervolging inzette. Vlak voor Tyra de school binnenliep haalde hij haar in en stak zijn tong uit. "Gewonnen!" zei hij vrolijk.


    kindness is never a burden.

    Tyra Ckarks
    'Je hebt alleen maar gewonnen omdat ik je heb laten winnen.' Ik deed een stap naar voren en prikte hem plagerige in zijn buik. 'Ik ben hier gewoon de beste in.' Ik glimlachte breed om mijn eigen leugen en keek naar zijn gezicht om zijn reactie te peilen.


    On wednesdays we wear black

    [SOOOOOOOORRYYYYYYYYY! Ik post zo.]


    help

    Kyle Stark.
    Kyle lachte,"Ja ja," zei hij. Hij geloofde er geen barst van. "Leg het maar uit." Hij porde Tyra terug en glimlachte. "Slechte verliezer?" zei hij en grijnsde.


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Jack noemt me schat en dat maakt het er ook allemaal niet echt beter op. Ik bloos nog steeds. Vervloekte wangen. Jack schiet in de lach om mijn opmerking en geeft me dan speels een duwtje waardoor ik toch automatisch ook moet glimlachen. Hij zegt dat ik niets ervoor hoef terug te doen, nooit. 'Hm, ik weet niet of ik dat kan, maar ik zal het in gedachten houden.' ik doe namelijk iets té graag dingen voor anderen terug. En soms moet ik gewoon iets accepteren. Als ik dus gewoon een dropje krijg ofzo, hoef ik er niet persé wat voor terug te doen. Maar dat wil niet altijd even goed lukken. 'Hm, ik weet dat je hebt gezegd dat ik hier welkom ben, maar ik ga toch maar naar mijn eigen kamer. Ik ga maar eens slapen. Nogal moe.' en ik gaap ook een keer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampire
    Jack knikte,"Tuurlijk, doe wat je wil." Hij stond op en gaf Noralie een knuffel,"Slaap lekker, Rose." Zei hij en knipoogde naar haar voor hij terug op zijn bed sprong en zijn laptop erbij nam. "Ik ga je een vriendenverzoek op Facebook sturen." zei hij met zijn tong uit zijn mond. Hij betwijfelde het of Noralie het überhaupt gehoord had maar dat maakte niet veel uit. Ze zou het wel zien.


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Hij staat op en geeft me dan een knuffel, wat ik niet verwacht. Hij zegt slaap lekker Rose en ik glimlach. 'Jij ook Jack,' antwoord ik. Jack knpoogt nog en ik zie dat hij zijn laptop pakt terwijl hij op zijn bed zit. Hij zegt iets wat ik niet versta en ik schud lachend mijn hoofd. 'Ik weet niet wat je precies zei, maar ik vind het best.' en ik lach nog een keertje en loop dan zijn kamer uit op weg naar mijn eigen kamer. Ik doe de deur open en zie dat Daniël er niet is. Ik ga op mijn bed zitten en pak mijn mobiel er nog even bij. Geen berichtje ofzo. Ik vraag me af of Javier ook echt ligt te slapen. We hebben rot afscheid genomen. Hi Jav, ik hoop niet dat ik je wakker sms. En anders, sorry. Ik hoop dat het morgen gewoon beter met je gaat. x N.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 17:15 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [TIJD OM DIT DING WAT LEVEN IN TE BLAZEN.]


    help

    {Wie wil een van mijn personage's meeten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Noralie is op de kamer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    -

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 21:35 ]


    help