• Wie wilt mag even een rol invullen voor dit verhaal.
    Open rollen:
    Vriendin Harry Styles. xGleek
    Vriendin Niall Horan. Pirates
    Vriendin Louis Tomlinson. BURITOS
    Vriendinnen.

    Rol:
    Volledige naam:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst foto en duidelijke beschrijving):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 16:15 ]


    Everything is worse without music.

    Rol: Vriendin van Niall Horan.
    Volledige naam: Santana Sylvester Savarin
    Karakter: Santana is een vrolijk en lief persoon in omgang. Ze is degene die makkelijk contact met andere legt en iemand die mensen gemakkelijk op weet te vrolijken. Ze is ontzettend slim en ze heeft zo haar buien waarbij iedereen verbeterd moet worden. Santana is soms overdreven druk en mensen houden daar niet van. Hierdoor krijgt ze nooit energy, want Santana en energy is geen goede combinatie. Santana is iemand die niet graag in de schaduw van andere staat, want zij moet altijd de aandacht hebben.
    Uiterlijk: Santana is een erg mooie en leuke meid om te zien. Ze straalt redelijk veel arrogantie uit, vaak omdat ze haar ogen iets dichtknijpt wanneer ze naar iemand kijkt. Haar zwarte haren zijn iets waar mensen vaak jaloers op zijn, haar glanzende, pikzwarte haren. Ze vallen golvend over haar schouders heen en ze komen tot tien centimeter onder haar schouders. Ze heeft een getinte huid die egaal is en kleine iets lichtere blosjes op haar wangen bevat. Haar lippen zijn ietwat dik en wat bruinig van kleur. Haar bruine ogen passen goed bij haar huid en haren, waardoor ze een erg latina uiterlijk krijgt. Haar kleding is wat sexy, maar tegelijk ook erg lief om te zien. Ze laat haar lange, slanke benen vaak zien doormiddelvan korte broekjes.
    Extra: Santana is afkomstig uit Colombia. Haar moeder is haar grote voorbeeld. Zij heeft namelijk al velen miss-verkiezingen gewonnen en dat is iets waar Santana ook naar toestreeft. Ze heeft een tweelingbroer, Mitchell.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Vriendin
    Volledige naam: Lily Mary Johnson
    Karakter: Ze is een lief maar stoer meisje, maar laat niet over zich heen lopen. Ze weet goed wat ze wilt en daar is haar vader niet altijd blij mee, want dat levert vaak roblemen op. Ze is ook heel erg koppig. Ze heeft een hekel aan regels, ze wilt het liefst alles zelf bepalen. Ze houdt ook van kattenkwaad uithalen, ze weet dat het kinderachtig is maar ze vind het gewoon zo leuk. Ze is een nuchtere meid met gevoel voor humor. Ze is altijd vrolijk, maar weet ook wanneer ze moet dimmen. Ze heeft veel mensenkennis en ziet dus snel als er iets met iemand aan de hand is. Ze kan dus ook goed met die situaties omgaan, en daarom zijn mensen graag bij haar. Voor haar vrienden gaat ze door het vuur.
    Uiterlijk: Lily heeft mooi lang blond haar en een egale huid. Ze heeft donkerbruine ogen en een paar verdwaalde sproetjes rond haar neus. Lily heeft een hekel aan hakken ze draagt ze ook nooit, want die doen pijn aan haar voeten en ze kan er niet op lopen. Ze draagt stoere kleding en is verzot op sneakers, horloges in felle kleuren en baseball jacks.
    Extra: Lily's moeder is overleden toen ze nog jong was. Ze is opgegroeid tussen haar vader en 2 broers. Jason haar tweelingbroer en John haar oudere broer. Ze heeft John altijd gezien als haar persoonlijke beschermengel, want als ze vroeger weer eens gepest werd was hij er altijd voor haar.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 16:53 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Vriendin Louis Tomlinson.
    Volledige naam: Fleur McGregor.
    Karakter: Fleur is een heel vurige maar lieve meid. Als je iemand kwetst waarvan ze houdt gaat ze helemaal freaken, dan kan ze je allemaal woorden toewerpen die ze totaal niet meent, maar ze kan er niet tegen dat mensen gekwetst worden waarvan ze houdt. Ze is een zeer naïf iemand, ze gaat mensen veel te snel vertrouwen waardoor ze zelf ook vaak gekwetst word, maar al bij al is het een heel toffe, sociale en grappig iemand die eerder andere gaat verdedigen en helpen dan zichzelf.
    Uiterlijk(liefst foto en duidelijke beschrijving): Fleur heeft wit/blond stijl haar die net over haar schouders valt. Ze wordt vaak "schattig" genoemd om haar heel aparte, kindse glimlach waarbij haar perfecte kaarsrechte rij tanden mooi te voorschijn komen. Ze heeft felblauwe ogen die vaak laat opvallen doormiddel van mascara en eyeliner, voor derest draagt ze amper make-up.
    Extra:/


    sorry voor de kortheid ;x

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:52 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Vriendin Harry Styles.

    Volledige naam: Lory, Elizabeth, Adams.

    Karakter: Lory is een lieve en leuke meid waarmee je erg kan lachen, maar ze kan ook heel serieus zijn op sommige momenten. Soms is ze ook wat nieuwsgrierig. Lory kan soms erg koppig overkomen bij andere mensen als ze geen vrolijke bui heeft. Ze is erg loyaal, en leeft graag met mensen om haar heen.

    Uiterlijk(liefst foto en duidelijke beschrijving):
    Lory heeft blond, goud kleurige haren en donkerbruine ogen. Haar postuur is slank, en daar is ze erg trots op. Ze heeft mooie lange benen, en draagt dan ook meestal jurkjes aan als het mooi weer is. Haar ogen twinkelen meestal altijd als ze vrolijk is. Haar make up is neutraal, gewoon een beetje mascara en lipgloss meer niet. Ze blijft graag haar zelf.

    Extra: Lory haar ouders zijn uit elkaar gegaan toen ze nog vijftien jaar oud was, ze heeft het zelf meegemaakt en was er erg kapot van. Het was moeilijk voor haar om het te verbergen tegenover haar vrienden, en het was ook moeilijk voor haar om het te vermijden. Ze probeerde wel afleiding te zoeken, maar dit ging moeilijk. Vooral omdat ze enigskind is.


    Wil je me het laten weten of ik erin zit? :')

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 16:11 ]


    They were never in fact homeless

    Mag ik dan een vriendinnen rol ipv Harry x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb Liaaaam, nom nom :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    Ik heb Liaaaam, nom nom :9~


    Niall is leuker^^


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Penelope schreef:
    Ik heb Liaaaam, nom nom :9~

    Ik wil ook Liam *pruillipje*, maar maakt niet uit. Ik luister toch nooit naar hun x]


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    Ik wil ook Liam *pruillipje*, maar maakt niet uit. Ik luister toch nooit naar hun x]


    Shame on you x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lawrence schreef:
    (...)

    Shame on you x]

    Haha, sorry ;]


    all I want is the taste that your lips allow

    Lawrence schreef:
    Mag ik dan een vriendinnen rol ipv Harry x]

    Ja! graag zelfs, vul maar in _O_


    Everything is worse without music.

    Godfrey schreef:
    (...)
    Ja! graag zelfs, vul maar in _O_


    mag dezelfde of moet een nieuwe?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lawrence schreef:
    (...)

    mag dezelfde of moet een nieuwe?

    Nee hoor, ik gebruik dan wel gewoon de rol die je al hebt ingevuld! _O_


    Everything is worse without music.

    Godfrey schreef:
    (...)
    Nee hoor, ik gebruik dan wel gewoon de rol die je al hebt ingevuld! _O_


    Danku.(flower)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.