• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    []


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampire
    Jack grijnsde,"Ooh, maar dat weet ik, Rose. Dat weet ik." zei hij duister en wenkbrauw wiebelde. "Wat met die lok, btw? Kleine tik, misschien?" Hij grinnikte en wierp nog een dropje in zijn mond. "Mijn dropjes," zei hij smekkend maar gaf toen toch een dropje aan Noralie. "Wat zeg je dan?" vroeg hij met getuite lippen.


    kindness is never a burden.

    Penumbra schreef:
    Kyle Stark.
    Tyra haalde haar ipod uit haar zak en maakte een foto van Kyle's gezicht. Hij stak zijn wang nog extra meer naar haar uit en glimlachte. "Nou ik vind je nu wel een stuk cooler hoor." zei ze en Kyle keek haar lachend aan. "Dan laat ik het toch lekker zo." Hij grinnikte en likte het ijs van boven zijn lip dat begon te smelten.


    kindness is never a burden.

    Kyle Stark.
    Tyra haalde haar ipod uit haar zak en maakte een foto van Kyle's gezicht. Hij stak zijn wang nog extra meer naar haar uit en glimlachte. "Nou ik vind je nu wel een stuk cooler hoor." zei ze en Kyle keek haar lachend aan. "Dan laat ik het toch lekker zo." Hij grinnikte en likte het ijs van boven zijn lip dat begon te smelten.


    Tyra Clarks
    'Dan laat ik het toch lekker zo.'
    Ik grinnikte waarna ik het ijs van mijn eigen gezicht afhaaldde. 'Kyle je bent wel een beetje een rare hoor.' Ik lachte waarna ik de laatste hap van mijn ijsje nam en mijn vingers aflikte. 'Maar wel een lieve rare, met een clowns neus.' Ik wees naar zijn neus die dik was ingesmeerd met een laagje blauw smurfenijs.


    On wednesdays we wear black

    Kyle Stark.
    Kyle grinnikte,"Dat hoor ik wel vaker, maar wat wil je." Hij gaf Tyra een por met zijn elleboog. "Jij beïnvloed mij." Hij beet een stuk van de koek waar hij ondertussen was aangekomen. "Ik ben clown Kyle. Laat het circus maar beginnen!" Hij begon circusgeluidjes te maken en een aantal voetgangers keken hem vreemd aan. Kyle wees meteen naar Tyra. "Zij was het, meneer!" riep hij naar een oudere heer en glimlachend naar het tweetal keek.


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen, maar dat neemt niet weg dat wat hij zei niet... mysterieus en duister klonk. Ik kijk naar hem. 'Waarom noem je me eigenlijk Rose?' vraag ik dan aan hem. 'En mijn lok, dat is gewoon een altijd aanwezige storende factor,' mompel ik. Hij gaat namelijk telkens achter mijn oor vandaan. 'Het speldje wat je erin had gedaan ligt nog bij Sarah thuis. Het meisje waar ik op gepast heb met Javier.' ik zucht. En dan geeft hij me toch een dropje en ik glimlach. 'Mag ik nog een dropje?' zeg ik dan met een lichte grijns op mijn lippen als hij vraagt wat ik dan zeg. Ik stop het dropje in mijn mond. 'Oke, wat wil je voor het dropje terug?' vraag ik dan. 'En voor de lolly.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Gotta go. Bye-a (doeg)|


    kindness is never a burden.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampire
    Jack zuchtte,"Omdat je rood haar hebt net zoals Rose in de Titanic, dat had ik toch al gezegd?" Jack haalde een rode spaghetti sliert uit zijn jaszak en at die zorgvuldig op. "Sorry, dropjes zijn op." Dat was dan wel zwaar gelogen maar dat wist Noralie niet. Hij dacht na en tikte met zijn vinger tegen zijn kin. "Wat zou ik nu eens terug willen." vroeg hij meer aan zichzelf dan aan Noralie. "Een kus," zei hij toen,"Op mijn wang." om zijn woorden te versterken draaide hij zijn wang naar Noralie toe en keek haar vanuit zijn ooghoeken afwachtend aan.


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Hm, oke, als dat de enige reden is, denk ik bij mezelf. 'Dan kan je me net zo goed Ed noemen, aangezien Ed Sheeran ook rood haar heeft,' zeg ik met een knipoog. Dan zegt hij dat de dropjes op zijn. 'Dat kan niet! Zojuist toen je al je snoep liet zien had je nog veel meer!' ik kijk hem aan. En dan zegt hij dat hij een kus terug wil. En gelijk komen er blosjes op mijn wangen. Gelukkig plakt hij er op zijn wang achteraan. Maar alsnog. Zijn wang is naar me toegedraaid. 'I-ik eh,' mompel ik dan. 'oke?' en ik druk mijn lippen op zijn wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampire
    Jack knikte,"Dat is waar, maar je bent geen jongen. En Ed Sheeran wel." Jack schudde volhoudend zijn hoofd. "Nee, ze zijn allemaal op. Je moet niet zoveel eten, Rose." Hij grijnsde. "I-ik eh," mompelde Noralie toen Jack zei dat hij een kus wilde. "Oke?" Ze drukte haar lippen op zijn wang en triomfantelijk grijnsde Jack naar Noralie. "Je hebt erg zachte lippen," complimenteerde hij haar en haalde nog een dropje uit zijn zak die hij aan haar gaf. "Alsjeblieft."


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Oke, daar heeft hij ook weer gelijk in. 'Er zijn heus nog wel nog meer vrouwlijke actrice's met rood haar,' zeg ik dan glimlachend. 'maar oke, de naam Rose is mooi.' en hij schud zijn hoofd en zegt dat ik niet zoveel moet eten. 'Nah, je hebt me welgeteld 1 dropje gegeven, hoe kan ik dan teveel eten?' en ik kijk hem aan. Dan zegt hij dat ik erg zachte lippen heb. En ik bloos nog meer. 'D-dankje,' stamel ik. En ik kijk weg. 'Ik eh.' maar dan geeft Jack me gelukkig een dropje zodat ik niet daar over verder hoef te gaan. 'Ik hoef nu toch niets terug te doen voor het dropje?' vraag ik wantrouwend. En ik eet het dropje op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampire
    Blij grinnikte Jack. Toen Noralie begon te blozen kon Jack niks anders dan nog meer blozen. "Waarom dat rode kleurtje?" vroeg hij en wierp een dropje in zijn mond. "Ik hoef nu toch niets terug te doen voor het dropje?" vroeg Noralie wantrouwend en Jack schudde zijn hoofd. "Niet als je dat niet wil."


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Jack grinnikt en ik kijk terug naar hem. 'Dat is jouw schuld,' mompel ik beschuldigend. 'Dat komt omdat je zei dat ik zachte lippen heb.' en ik kijk weer weg terwijl ik op mijn lip bijt. Jack schud zijn hoofd op mijn vraag of ik er nu niet voor terug hoef te doen. 'Ik doe altijd graag wat terug voor mensen, zo ben ik nou eenmaal. Wat moet ik ervoor terug doen?' en ik kijk hem onzeker aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampire
    Jack trok een 'mijn-schuld?'-gezicht en zei het toen ook luidop,"Mijn schuld?" Hij vervolgde met een gaystemmetje," Dat is dus zo niet waar hé," en deed een gayhand. "Maar van die lippen was wel waar." Hij glimlachte,"Je hoeft niks terug te doen, Rose." zei hij. "Ik ben nu eenmaal zo iemand die niet meteen wat terug moet hebben." Hij grinnikte.


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Ik moet lachen als hij ineens een beetje gay achtig gaat praten en ook een gayhand doet. Eigenlijk is dat best rasistisch van me om te denken. 'Ik eh, kunnen we het niet gewoon over wat anders hebben dan mijn lippen?' vraag ik ietwat zenuwachtig. En ik kijk hem aan. Hij glimlacht waardoor ik automatisch moet glimlachen. Jack is gewoon zo schattig. 'Wacht wacht wacht, ik hoor die meteen in je zin. Dus ik moet wel later wat terug doen?' ik hoorde het wel. Hij zei; niet meteen. Dus later wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.