• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Damon Salvatore
    'Kijk, het heksje heeft ook iets door' zeg ik waarna ik in mijn vampier tempo opsta waardoor en een paar schimmen zichbaar waren, 'Ben je nou serieus bang? Als ik iets had willen doen had ik dat wel eerder gedaan en had ik dat net niet gezecht' andwoorde ik met mijn ogen rollend, ze waren echt allemaal hetzelfde en verschrikkelijk voorspelbaar.


    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Kijk, het heksje heeft ook iets door," zegt Damon waarna hij bliksemsnel opstaat. "Ben je nu serieus bang?" zegt hij met enige spot in zijn stem. "Als ik je iets had willen doen had ik dat wel eerder gedaan en had ik dat net niet gezegd," voegt hij toe. Marie kijkt hem met een blik van "Dafuq" aan.
    "Bang?" zegt ze spottend, met een frons tussen haar wenkbrauwen. "En ik ken vampieren. Al langer dan vijf eeuwen. Ze zeggen altijd dat ze goedaardig zijn en dat ze je niets doen, dat ze dat anders veel eerder zouden hebben gedaan. En daarna slaan ze toe. Denk maar niet dat ik daar nog eens intrap," zegt ze giftig, met een stem vol walging.


    help

    Damon
    'In mijn geval is het erg slim om me niet te geloven als ik iets zeg, aangezien je bij mij nooit weet aan welke kant ik sta. En ik wed dat je ook nog nooit van me hebt gehoort aangezien ik meer iemand ben waarvan de meeste mensen me wel kennen van uiterlijk maar nooit mijn naam' Andwoorde ik vol leedvermaak, dit vond ik vermakelijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "In mijn geval is het erg slim om me niet te geloven als ik iets zeg, aangezien je bij mij nooit weet aan welke kant ik sta. En ik wed ook dat je nog nooit van me hebt gehoord aangezien ik meer iemand ben waarvan de mensen me wel kennen van uiterlijk maar nooit mijn naam," zegt hij vermakelijk. Marie kijkt hem nog steeds vol walging aan.
    "Vind je dit grappig of zo? Je bent een monster dat mensenbloed drinkt. Het is gewoonweg verachtelijk."


    help

    Damon Salvatore
    'Ik heb een raar gevoel voor humor' Andwoorde Damon nogsteeds vol leedvermaak, 'Daarbij is dat gewoon wat ik ben, simpel' zegt hij vervolgens alsof dat de simpelste zaak van de wereld is.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:12 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lance Oliver Quarin || Slayer
    "Wees alsjeblieft voorzichtig," zegt Charlie na een zucht. Lance rolt met zijn ogen en pakt de EHBO-koffer waar hij een pincet uit haalt. Hij pakt voorzichtig haar hand vast en onderzoekt waar het begin van de draad is en het einde. Hij haalt de eerste steek voorzichtjes los en knipt dat kleine stukje ervan, zodat het gemakkelijker is om de rest er uit te halen.


    Charlie L'aler
    Ik geef geen kik als hij de draadjes uit de wond begint te halen en de restjes van de draad eruit haalt. Oja ik voelde het echt wel, maar ik was gewoon ergere pijn gewend. 'Dus ben je bijna klaar dokter Lance?'


    On wednesdays we wear black

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Ik heb gewoon een raar gevoel vol humor," zegt Damon nog steeds vol leedvermaak. "Daarbij is dat gewoon wat ik ben, simpel," voegt hij toe. Marie kijkt hem ongelovig aan.
    "Hoe... Hoe kan je..." Ze loopt langzaamaan achteruit, richting het paadje.


    help

    Dashed schreef:
    (...)

    Charlie L'aler
    Ik geef geen kik als hij de draadjes uit de wond begint te halen en de restjes van de draad eruit haalt. Oja ik voelde het echt wel, maar ik was gewoon ergere pijn gewend. 'Dus ben je bijna klaar dokter Lance?'


    Lance Oliver Quarin || Slayer
    "Dus ben je bijna klaar, dokter Lance?" vraagt Charlie. Ze geeft geen kik wanneer hij de draadjes uit haar hand haalt. Niet dat hij iets anders had verwacht.
    "Je bent eigenlijk echt wel een dramaqueen, Charles. Infecties als deze stellen echt niet veel voor," zegt Lance laconiek terwijl hij het laatste draadje uit haar hand haalt. De etter stroomt er spontaan uit, gemengd met een beetje bloed.

    [Weet je... De dokter stak vandaag een kamera in mijn neus... Dat. Was. Niet. Leuk. En het verdovingsmiddel liep tot over mijn lip en heel mijn lip was verdoofd...]


    help

    Damon
    Hij rolde zuchtend met zijn ogen, 'Mischien moet je je zin afmaken aangezien ik nu geen idee heb van wat je zou zeggen' Opperd hij vervolgens


    Don't be like the rest of them, darling

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Misschien moet je je zin afmaken, aangezien ik nu geen idee heb van wat je zou zeggen", oppert Damon terwijl hij zuchtend met zijn ogen rolt.
    "Misschien moet jij gewoon maken dat je wegkomt voordat je in een hoopje as verandert," kaatst Marie giftig terug.

    [OHMYGOODNESS THIS SONG IS AWESOME.]


    help

    Charlie L'aler
    'Je bent eigenlijk echt wel een dramaqueen, Charles. Infecties als deze stellen echt niet veel voor.' Ik grimas even als het etter met bloed er langzaam uitstroomd. 'Ik had niet gezegd dat je me moest helpen, ookal duwde ik je letterlijk de deur uit.' Ik kijk hem nu aan en zuchtte even 'En dankjewel dat je me toch hebt geholpen.' Ik zend hem een oprechte glimlach maar focus dan mijn blik weer op mijn hand.


    On wednesdays we wear black

    (Weet je... De dokter stak vandaag een kamera in mijn neus... Dat. Was. Niet. Leuk. En het verdovingsmiddel liep tot over mijn lip en heel mijn lip was verdoofd...]


    (wat had je dan? ;o
    en omg mijn vriend gaat one direction op zijn gitaar voor me oefenen en dan spelen ;) echt zo lief!)


    On wednesdays we wear black

    Damon
    'Dat gebeurt niet zo snel love, anders was ik al dood geweest maar ik leef al zo'n beetje 500 jaar dus.. Dat valt wel mee' Andwoord hij weer vol leedvermaak waarna hij in zijn vampier tempo terug naar school ging en hij voor haar ogen binnen een paar seconden weg was.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ga slapen. B-bye!]


    help

    Dashed schreef:
    (...)

    (wat had je dan? ;o
    en omg mijn vriend gaat one direction op zijn gitaar voor me oefenen en dan spelen ;) echt zo lief!)


    TYPETE IK NU NET KAMERA MET EEN K? O_O


    help

    Dormouse schreef:
    (...)

    TYPETE IK NU NET KAMERA MET EEN K? O_O


    (Yes, you did xd)


    On wednesdays we wear black