• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik blijf heel even in verwarring achter maar kom dan in beweging. Ik loop achter Javier de club uit. 'Wacht,' zeg ik dan. Ik kijk naar hem. 'Het is niet dat ik mezelf niet accepteer, het is gewoon zo dat ik mezelf op die manier zie. En daar ben ik tevreden mee. Er is gewoon nooit iemand die zegt tegen me wat jij zei.' ik kijk hem aan. 'Dus dan trek je al snel je eigen conclusie's.' ik haal mijn schouders op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier
    'Misschien wel Nora, misschien heb ik het mis maar ik denk het niet.' zeg ik en draai me weer om. Zuchtend slenter ik verder naar huis toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik kijk naar hem, hij heeft zich omgedraaid en loopt weg. 'Loop je nu serieus weg?' vraag ik dan aan hem. Ik snap jongens soms gewoon echt niet. 'En bedoel je nou dat je denkt dat ik een slecht beeld van mezelf heb?' ik snap hem niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier
    'Laat maar Nora.' zeg ik. ik heb geen zin om het haar uit te leggen.
    Emotioneel ben ik nog steeds een wrak en als ik hier nu blijf begin ik te huilen en veel zin heb ik daar nu niet in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik bijt op mijn lip. De Noralie van de club is helemaal verdwenen en maakt plaats voor de stillere, naar andere mensen schikkende, normale Noralie. 'Jongens doen soms inderdaad idioot,' fluister ik. Ik kijk naar beneden. 'Maar oké. Ga maar. Ga maar weg.' en ik loop naar een muur toe en laat me daar tegen zakken en kijk voor me uit. En ik maar denken.. Ach laat ook maar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier
    Ik zucht en laat me naast haar zakken. 'Als ik begin te huilen is het jouw schuld want je wil me niet laten weggaan.' mompel ik. Ik wil haar niet zo achter laten. Ik leun wat tegen haar aan en probeer de pijn te vergeten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Hij leunt tegen me aan. 'Zei ik dan niet dat je weg kon gaan,' zeg ik dan. Ik kijk opzij naar hem. 'En als jij moet huilen maak je me shirt nat.' ik kijk weer voor me uit. Ik weet niet zo goed wat te doen of wat te zeggen. 'En dan is niet alleen mijn shirt nat maar zal ik je ook nog eens proberen op te vrolijken. Of dingen zeggen die je toch niet geloofd maar die ik wel meen. We lijken zo ook nog eens op elkaar. Jij zegt al die dingen over mij en die kan ik me niet voorstellen. En jij gelooft mij weer niet. Dan staan we quitte.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier
    'Er is een verschil tussen troosten en de waarheid Noortje.' zeg ik zachtjes en sluit mijn ogen. Ik ben moe maar wil haar niet alleen laten. Niet nu we een soort ruzie hebben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    'En er is weer een verschil tussen eerlijk zijn, en iets vinden,' zeg ik dan. 'Want wat jij over mij denkt is wat jij vindt. Subjectief, jouw mening. Ik denk daar anders over. En over het troosten. Ja, ik probeer je dan te troosten. Te troosten met de waarheid.' ik zie dat hij zijn ogen gesloten heeft. 'Ga naar huis Javier, en ga slapen. Morgen zal een betere dag zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier
    'En dat is weer een troostende leugen.' zeg ik zachtjes maar kus haar even op de wang voor ik opsta en wegloop naar huis. Thuis sleep ik me de trap op en laat me neervallen op mijn bed. Met mijn kleren en al nog aan val ik in slaap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik ben nog bij zijn woorden dat het een troostende leugen is als hij een kus op mijn wang drukt en dan weg loopt. Ik leg mijn hand erop. Hij is al weggelopen. 'Slaap zacht,' fluister ik hem na, maar hij is al verdwenen. Het is een koude avond. Ik sta dan op en sla mijn armen wrijvend om mezelf heen en loop terug naar de universiteit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |DASHED! Where R U? ): |


    kindness is never a burden.

    [iemand voor Noralie? :3 ze is in een niet zo goede bui XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Jack? Anna?|


    kindness is never a burden.

    [Kies jij maar]

    Noralie Key
    Ik loop met een verslagen gevoel terug naar de universiteit. Het is donker buiten. En mijn lok hangt voor mijn ogen omdat ik naar beneden kijk. Als ik op de campus ben laat ik me op een bankje zitten en kijk nog steeds naar de grond. Het was gewoon zo gezellig met Jav en dan eindigt het ineens zo. En dan ook nog eens die kus op mijn wang, het is alleen maar verwarrend. Hij bedoelt er waarschijnlijk niets mee, en dat hoop ik dan ook. Want anders weet ik echt niet wat ik ermee aan moet aangezien ik niet verliefd ofzo ben. Maar dat zullen wel snel getrokken conclusie's zijn. Want kom op, hij mag me dan wel complimenten gegeven hebben... Veel complimenten. Dat betekent niet dat hij iets voor me voelt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.