• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Javier
    Ik glimlach als ze iets gewaagder begint te dansen. Deze kant van Noralie ken ik niet maar eerlijk gezegd? Ik vind hem ook wel leuk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik vind het gewoon heerlijk om te dansen en geniet er ook van. Ik zie Javier glimlachen en ik glimlach automatisch ook. Hoe beter de beat wordt hoe gewaagder ik ga dansen. Gewaagder, maar niet hoerig. Dat dan weer niet.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 21:36 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Ik dans nog iets dichter tegen haar aan en zie een paar jongens een jaloerse blik mijn richting op werpen. 'Ze zijn jaloers.' grinnik ik tegen haar. 'De jongens.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik kijk in de richting waar Javier een keek. En ik zie een paar jongens gelijk weg kijken. 'Ik kan niet begrijpen waarom,' mompel ik dan. 'Kom op, het is maar dansen.' en ik kijk Javier aan. 'Zo speciaal dans ik niet.' en ik haal mijn schouders op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    'Je bent prachtig, danst en je hebt een fantastische glimlach. Natuurlijk kijken ze.' zeg ik en rol met mijn ogen. 'Net als de meisjes kijk naar zo'n jongen' zeg ik en knik de richting uit van een "hottie" zoals Melany haar vriendin zulke jongens noemt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ondanks dat ik in de club ben, dus een ander mens, bloos ik wel. 'I-ik.. Dank je?' zeg ik dan. Maar het klinkt vragend en stamelend en ik kijk gauw om in de richting die Javier knikt. 'Ugh, dat is echt zo'n jongen die geilt op aandacht en denkt dat hij alles kan uithalen.' ik kijk nog niet terug naar Jav. Mijn wangen zijn namelijk nog steeds rood. En dat komt door zijn complimenten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    'Nou het zijn wel van die jongens waar jullie meisjes opvallen.' zeg ik grinnikend en dans verder. ik zorg dat zij ook verder danst anders valt het te veel op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik kijk terug naar Javier. Met blos nog steeds. 'Wij meisjes?' vraag ik dan. 'Dus wij meisjes zijn allemaal hetzelfde? Vallen op dezelfde jongens? En zeker als ze zo dom doen als hem?' ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. Dit maak ik eigenlijk nooit mee dat ik word vergeleken met andere meisjes om iets als dit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Ik haal onschuldig mijn handen omhoog. 'Ok bijna alle meisjes dan.' zeg ik 'Want mijn ex heeft me verlaten voor zoiets.' zeg ik en haal mijn schouders even op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik kijk hem aan, ik ben gestopt met dansen. 'Nou, als je toch denkt dat ik als alle meisjes ben zoek dan maar iemand anders om mee te dansen,' zeg ik. Ik kan echt verlegen zijn. Hoewel. Niet verlegen, maar eerder klunzig en stil. Maar als iemand een vooroordeel over me heeft die ook voor mij zowat beledigend is ben ik weg. Ik loop een kant uit de dansmenigte in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier
    Ik zucht en trek haar terug. Ik hou haar stevig vast. 'Nora ik had het over alle anderen, ik zei gisteren toch al dat je helemaal anders was?' zeg ik en kijk haar aan. Ik laat haar niet los voor ze me verstaat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Hij trekt me terug en blijft me stevig vast houden. Ik kijk hem aan. Dan mag hij dat gisteren misschien gezegd hebben, dan spreekt hij zichzelf nu tegen. 'Ja ik begrijp je, kan ik nu gaan?' zeg ik dan. Ik kijk weg van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    'Nee je begrijpt het niet Nora. De andere meisjes zijn oppervlakkig en ook al zijn sommige ouder, zijn ze ook kinderachtiger. Je bent lief, vriendelijk, mooi. Iets wat zij niet zijn. Daarom ben je anders, je bent geweldig.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik kijk terug naar Javier, recht in de ogen en natuurlijk bloos ik. Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer. Is dat echt hoe hij over me denkt? Nee. Hij zegt het zomaar. 'I-i-ik.. Ik,' begin ik dan hakkelend. 'ik zie mezelf meer als normaal, vaak in gedachten, en nooit rechtstreeks.' ik praat namelijk vaak om dingen heen. Wil nog weleens helemaal in gedachten verzonken zijn. En doe nooit iets wat niet in mijn veilige zone is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Ik zucht en laat haar los. 'Je bent echt geweldig, waarom accepteer je dat niet.' zeg ik zachtjes en zucht. 'Ik zie je nog wel.' mompel ik en loop de club uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'