• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Cheeky Jack?|


    kindness is never a burden.

    [Is goed hoor :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    Met zakken vol snoep waggelde Jack terug naar de universiteit. Toen Noralie weg was had Jack naar de stad gelopen en elke snoepwinkel bezocht tot 6 uur. Toen was hij wat gaan eten en naar de club gegaan. En nu met een lolly in zijn mond liep hij neuriënd de school in. Daar kwam hij Noralie tegen. Ze leek niet gelukkig. Jack ging vlak achter haar lopen en riep, "BOE!" Hij grinnikte,"Geschrokken?" en stak één van de vele lolly's naar haar uit.


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Ik schrik me echt rot als ik ineens BOE achter me hoor. Ik slaak een gil, draai me om en sla mijn hand voor mijn mond. Mijn hart gaat echt als een razende tekeer. 'Jack!' zeg ik beschuldigend. 'Ja, ik krijg zowat een hart aanval door je.' en ik probeer rustig te worden. 'En nee Dankje, ik hoef geen lolly.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    Jack schoot in de lach. "Geez, Rose. Slecht geweten?" Hij haalde zijn schouders op en stak de lolly zelf in zijn mond, ook al had hij er nog één. Jack ging naast Noralie lopen en smekte luid. "Waar kom jij zo laat nog vandaan?" Hij deed een wenkbrauw wiebel. "Late date?"


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Hij moet er om lachen. Great. Nu voel ik me dom. 'Nee, geen last van een slecht geweten. Ik schrik gewoon nogal snel.' hij noemt me weer Rose. Hij is de enige die me zo mag noemen. Hij vraagt waar ik zo laat vandaan kom en of ik een late date had. 'Nee, ik had geen date. Tenzij je oppassen een date kunt noemen. Ik zou vandaag Javier helpen met oppassen op zijn nichtje. Hij heeft me eerder opgehaald omdat we toch beiden niets te doen hadden. We zijn wezen lasergamen en een ijsje eten en daarna oppassen.' ik haal simpel mijn schouders op. 'En toen besloten we nog even naar de club te gaan, wat echt geweldig was.' dat laatste zeg ik sarcastisch. En ik kijk voor me uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    "Oppassen kan op een date zijn," verweerde Jack zichzelf. "En lazergames en een ijsje eten vind ik toch wel op een date lijken. Je kan ook daten zonder het luidop te zeggen, ya know." Jackson hoorde het sarcasme in Noralie's laatste zin. "O-oh, dat klinkt niet goed." mompelde hij. "Vertel."


    kindness is never a burden.

    Penumbra schreef:
    |Cheeky Jack?|


    [Cheeky Jack is awesome. But Cheeky Finn is awesomer.

    Finn, Finn the better twin!
    He looks like Jack and Jack looks like him!]


    help

    Gallymogger schreef:
    (...)

    [Cheeky Jack is awesome. But Cheeky Finn is awesomer.

    Finn, Finn the better twin!
    He looks like Jack and Jack looks like him!]


    O.My.God. -.- Dat is diep Marthje.


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Ik bloos licht. 'Nou, het was in iedergeval geen date maar gewoon vriendschappelijk.' en ik kijk even naar Jack. Hij zegt vertel maar ik heb geen zin om het te vertellen. 'Laten we het erop houden dat het er op neer kwam dat ik een slecht zelfbeeld volgens hem heb en dat hij mij niet wil geloven.' en ik zucht. Ik strijk mijn lok achter mijn oor. Zijn speldje ben ik vergeten bij Sarah thuis. 'Dus zelfs als het een date zou zijn geweest, wat het sowieso niet van mijn kant was, was het een geflopte date.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    "Bloosie-bloosie," grinnikte Jack en luisterde toen naar Noralie's verhaal over de fake-date. Jack vormde een 'O' met zijn mond. Zijn lolly viel er bijna uit die deed hij die snel terug dicht. "Tja." Jack zocht naar de juiste woorden. Wat kon haar daarom zeggen. "Nou doei!" Hij deed alsof hij wegliep en zwaaide even naar Noralie, om vervolgens toch weer bij haar te lopen. "Just kidding. Laat het gewoon rusten, Rose. Morgen zegt hij wel dat het hem spijt. Zo zijn jongens nu eenmaal. Ze zeggen sorry om alles en niks."


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    'Pest me daar niet mee!' mompel ik. Ik kan er echt niets aan doen. Ik bloos gewoon snel, en er verschijnt door Jack toch een kleine glimlach op mijn gezicht. Hij loopt weg en ik kijk verbaasd naar hem. Stink ik ofzo? Maar dan komt hij terug. 'Hij hoeft niet te zeggen dat her hem spijt. Hij zegt gewoon wat hij vindt, nou daar moet ik gewoon overheen stappen.' en dat is precies wat ik doe. Ik richt me op Jack en niet op Javier. 'Doe mij toch maar een lolly sir Dawson,' zeg uk met een scheve glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    Jack haalde ongelukkig zijn handen op. "Waarom praat ik nog. Ik heb toch nooit gelijk." Meteen daarna lachte hij vrolijk. "Níemand kan de lolly's van sir Dawson weerstaan." Hij maakte een spastische beweging en zwaaide met de lolly voor Noralie's gezicht. Hij trok het papiertje er voor Noralie af en wilde het haar net geven toen hij zag dat het kersen was. "Hmm, mijn favoriete smaak." Jack stak de lolly zelf in zijn mond en gaf Noralie een andere.


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    'He! Kersen is ook mijn lievelings,' zeg ik dan met een pruil lip. Hij had het papiertje eraf gehaald en toen hij zag daf het kersen was hem zelf genomen. 'Niet lief Jack!' en ik sla mijn armen als een kind over elkaar. Hij heeft er zelf al twee op en dit is zijn derde. Ik steek mijn lok weer achter mijn oor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    Met 3 lolly's in zijn mond begon Jack te lachen en greep in zijn zakken naar een loly met kersensmaak. "Sjojjie Joos." zei hij en gaf haar de lolly. De twee eerste haalde Jack uit zijn mond en gooide ze in de vuilnisbak. Ze waren toch bijna op en niks is beter dan Kersen. -ja Kersen met een hoofdletter, hetzelfde als Pizza, Marthje- "Dus," zei Jack verder. "Waar is Javier nu?"


    kindness is never a burden.