• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    - Marilyn Carter Mohawk
    - Layla Amore Woodstock Stuttgart
    - Ebony Morris Aria

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Dodge
    - Michael Thomas Brown Nadal
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Colfer
    - Kyle Noah Morgan. DarrenCrissy
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Nadal
    - André Sean Stenvers DarrenCrissy
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    - Lilian Grace Henriet MissStoran
    ===================
    Regels;
    Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    Géén perfecte personen.
    Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    Personen mogen elkaar niet meer kennen, maar het is toch altijd leuker als ze nog contact hebben.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 14:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (kelly, we luisterden dus echt wel hé, maar wij posten tenminste, alleen zitten we in een moeilijk gedeelte.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    (kelly, we luisterden dus echt wel hé, maar wij posten tenminste, alleen zitten we in een moeilijk gedeelte.)


    [De regel is om ten minste 5 regels te schrijven. En je bent niet verplicht om minstens 80 keer per dag te posten, dus dat is geen excuus (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AroonCat schreef:
    (kelly, we luisterden dus echt wel hé, maar wij posten tenminste, alleen zitten we in een moeilijk gedeelte.)


    [Uh, ik post ook hoor. ;') Maar ik wacht tot ik meer kan typen doordat andere ook typen. Dan typ ik alles ineen, want anders neemt het meer ruimte in beslag. ;')]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik wil niet veel zeggen maar je kunt niet altijd meer dan 5 regels. ik probeer maar echt soms lukt het niet....]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dan wacht je gewoon tot je meer inspiratie hebt om iets langer te schrijven. Het is niet leuk om pagina's door te scrollen, om te kijken of iemand heeft geantwoord, en er staan gewoon posts van 3 regels en dat is het.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [weetje laat maar, ik zat er toch al aan te denken om te stoppen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ben het best met Colfer eens. Maar ik ben niet zo van kies een kant. Goed... Als je wat meer van de omgeving, de ander zijn tekst kopieert en de gevoelens wat meet beschrijft kom je al gauw op langere stukjes.

    En @MissStoran Als je er al aan zat te denken om te stoppen, waarom heb je je dan toch aangemeld?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [omdat school meer is dan verwacht.......en ik vind dat de andere rpg voor gaat aangezien daarin veel gespeeld word en ik er langer bij zit.
    ik had tegen je gezegd dat ik het zou proberen ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    AroonCat schreef:
    (kelly, we luisterden dus echt wel hé, maar wij posten tenminste, alleen zitten we in een moeilijk gedeelte.)

    [Sowieso een aantal van ons - en daarbij bedoel ik mezelf ook - hebben aangegeven dat wij niet dagelijks kunnen posten. So what? In een moeilijk gedeelte kan je ook meer verzinnen. Be creative.]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:20 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Nee, ik denk het niet. Maar doe niets overhaasts, Charlie. We weten allemaal hoe hij je gekwetst heeft. En ik wil niet dat hij dat nog eens doet."
    Ik voel de tranen opnieuw in mijn ogen branden en doe mijn best ze terug te dwingen. Dit is niet de plaats ervoor, noch het moment. Ik knik zachtjes.
    "Ik heb het al een keer overleefd, niet?" zeg ik toch.
    Toegegeven, dat kwam in de eerste plaats door Mary's toedoen. Maar zelfs al zou ik zo dom zijn hem me opnieuw te laten kwetsen zoals hij eerder deed, dan heb ik nu iemand om rekening mee te houden, iemand waar ik sterk voor moet zijn. Ik omhels Mary nog een keer en zucht diep.
    Vervolgens neem ik Evangelynn stevig in de armen. Ik ben voorlopig nog niet van plan het haar te vertellen. Eerst moet ik zijn reactie zien. Ik ga haar niet vertellen wie haar vader is als hij haar niet in zijn leven wil.
    Ik haal nog eens diep adem en baan me dan een weg in de richting waar Arion net uit kwam. Mijn hart bonst zo hard dat ik het in mijn keel voel.
    "We gaan even naar een vriend van mama van vroeger, oké, Koekje?" zeg ik zacht. Ze knikt even. "Maar het zou kunnen dat hij mama niet wil zien. Dat geeft niet, dan gaan we weer gewoon terug naar tante Mary. Wat denk je?"
    "Oké, mam," zegt ze liefjes.
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en kijk even om me heen. Mijn hart breekt in duizend stukjes als ik hem bij een blondje zie staan. Stilletjes benader ik de twee.
    "Hé Casanova, wat doe jij nou hier?" zeg ik zo luchtig mogelijk. "Arion zei niet dat je je vriendin mee had," voeg ik er met een glimlach en een vriendelijke blik op het meisje aan toe.
    Evangelynn is opvallend stil.

    Arion

    Als Charlotte vertrekt, slaak ik een diepe zucht en druk mijn lippen zachtjes op Mary's haar.
    "Als hij een felle mond opzet tegen haar dan doe ik hem wat," beloof ik luidop. "Het koste me zoveel moeite niet te schreeuwen, hem niet te slaan," beken ik.
    Ik herkende mezelf even niet op dat moment. Normaal ben ik niet het type dat ruzie zoekt of mijn woede het beste van me laat hebben. Maar sommige mensen maken het je zo verdomd moeilijk.
    Nog steeds geschrokken van Michael's plotse verschijning nip ik van mijn water. Dat ik hard in mijn bekertje knijp besef ik pas als ik de inhoud ervan over me heen krijg en een kapot stuk plastic in mijn handen heb.
    Een beetje van slag kijk ik naar Mary.
    "Hij had toch wel even kunnen bellen, niet?" vraag ik twijfelend.

    Irial

    “Wat jij vindt. Dat kunnen jullie denk ik beter bepalen dan ik. Ik vind ze meer op hun papa lijken.”
    Tja, daar heeft ze misschien een punt. Ik ken hun vader natuurlijk helemaal niet en Donna kent die man door en door -of dat zou toch moeten.
    "Wij kennen hun papa niet dus we kunnen eigenlijk niet heel veel zeggen. Awn. Ik zou eigenlijk ook wel kindjes willen opvoeden."
    Met een blik van pure verbazing kijk ik naar Kyle. Al snel verandert hij naar opluchting en op zijn beurt weer naar vreugde.
    "Echt?" vraag ik een beetje ongelovig. "Denk je daar ook wel vaker over?" vraag ik nog een keer, voor de zekerheid.
    Ondertussen zijn Donna's dochtertjes een spelletje aan het spelen waarbij ze zo aanstekelijk lachen dat ik mezelf ook even niet kan tegen houden.
    Met een brede lach op mijn gezicht kijk ik naar Kyle. Tuurlijk, ik had verwacht dat we het er misschien over vijf jaar over zouden hebben, maar hoe onverwachts het nu ook komt, ik vind het alleen maar fijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Afwezig nip ik aan mijn glaasje terwijl Arions woorden zich blijven herhalen. Op één of andere manier houden ze me vast, tegen mijn zin in weliswaar want eigenlijk wil ik totaal niet met die jongen bezig zijn. Je hebt nog veel belangrijker nieuws gemist dan dat. Bah. Vanuit mijn ooghoeken zie ik een bekende brunette aankomen. Een kleine zucht verlaat mijn lippen. Ik heb totaal geen zin om zo'n tweede laag over me heen te laten komen. Heel even speel ik met de gedachte om weg te lopen maar deze laat ik al snel weer varen. Daarom los ik ten eerste niets op en ten tweede deze confrontatie komt toch wel, is het niet nu dan is het wel morgen. Ik glimlach vriendelijk terwijl mijn ogen naar het meisje aan haar hand kijk. Een soort beangstigend gevoel bespeelt me.
    "Hé Casanova, wat doe jij nou hier? Arion zei niet dat je je vriendin mee had." Het lijkt alsof ik letterlijk breek. Vluchtig kijk ik naar Marilyn naast me en schudt dan zachtjes mijn hoofd. De glimlach van daarnet is verdwenen als sneeuw voor de zon en in zijn plaats staan mijn lippen nu in een strakke streep.
    "Marilyn is mijn vriendin niet," zeg ik zachtjes, bijna onhoorbaar. Even bijt ik op mijn onderlip waarna ik me snel probeer te herstellen maar echt lukt het niet. Mijn ogen blijven somberder staan dan daarnet. Ik kijk Charlotte weer aan. Het is een ongemakkelijke situatie, mede omdat ik geen idee heb hoe zij tegenover mij staat en wat ik tegen haar kan zeggen. Mijn ogen glijden weer naar het kleine meisje.
    "Hoe heet ze?" vraag ik om het gesprek opgang te krijgen.

    Donna

    "Wij kennen hun pappa niet dus we kunnen eigenlijk niet heel veel zeggen. Ik zou eigenlijk ook wel kindjes willen opvoeden," zegt Kyle.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op, verbaast over het intieme moment waartussen in ben beland.
    Echt?" vraag ik een beetje ongelovig. "Denk je daar ook wel vaker over?" Is Irials reactie. Lachend kijk ik naar hen beide. Het valt niet te ontkennen, dit is het meest vertederende stel wat ik ooit heb gezien. En waarschijnlijk tevens ook het meest misselijkmakende stel maar dat laten we achterwege. Mijn ogen gaan van Kyle naar Irial en weer terug. Dit gesprek doet me beseffen dat vooral Kyle niets is veranderd. Zijn uitspattingen - meestal positief - en zijn niet overnagedachte opmerkingen. Zachtjes grinnik ik.
    "Nou, jullie mogen ze lenen voor een weekend om te oefenen," lach ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Ik heb het al een keer overleefd, niet?"
    Ik kijk haar even na en bijt op mijn lip. Ik heb hier niet echt een goed gevoel bij.
    "Als hij een felle mond opzet tegen haar dan doe ik hem wat,. Het kostte me zoveel moeite niet te schreeuwen, hem niet te slaan. Hij had toch wel even kunnen bellen, niet?"
    Ik knik.
    "Ik hoop dat Charlie weet wat ze doet," zucht ik.
    Nerveus neem ik enkele slokken water en kijk Arion aan.
    "Was hij kwaad of iets dergelijks toen je met hem praatte?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik weet niet zeker of ik hem goed gehoord heb, hij praat ook zo stil, maar ik meen dat het blondje zijn vriendin niet is. Ik rouw er niet echt om. Ik voel me een beetje misselijk worden als zijn ogen naar Evangelynn glijden. Ik vind het vreselijk dat hij er zo moet achter komen, maar het is niet wegens gebrek aan pogingen langs mijn kant.
    "Evangelynn," zeg ik zo rustig mogelijk. "Ze heet Evangelynn. Naar haar oma en tante," ga ik verder.
    Hoe hard ik ook probeer, het lukt me niet de trilling uit mijn stem te houden. Ik voel me vreselijk nerveus omdat ik er geen idee van heb hoe hij verder zal reageren. Aan zijn blik van net vermoed ik wel dat hij het al door heeft, maar nu ik zijn zus vernoemd heb zou er voor hem geen twijfel mogelijk meer moeten zijn.
    Ik richt mijn blik even op mijn dochter en hou haar wat steviger tegen me ter bemoediging. Naar het blondje naast Michael lach ik eerder verontschuldigend. Ik hoop dat ik geen serieus gesprek onderbroken heb. Ik doe mijn best niet te gaan huilen door de spanning.
    "Evangelynn, dit zijn Michael en... Marilyn, was het toch?" Ik kijk het blondje vluchtig even aan met een glimlach. "Wat zeg je dan?" zeg ik terwijl ik mijn blik weer op Evangelynn richt.
    "Hallo, Michael en Marilyn," zegt ze beleefd.
    Ik neem even een moment om haar trots toe te lachen voor ik Michael weer durf aankijken. Als ze haar handje uitsteekt en vervolgens staat te twijfelen wie ze nou eerst de hand moet schudden, moet ik even lachen.

    Irial

    "Nou, jullie mogen ze lenen voor een weekend om te oefenen," lacht Donna plots.
    Met moeite weet ik mijn ogen van Kyle af te scheuren om haar een beetje ongelovig aan te kijken. Ik twijfel er eerlijk gezegd aan of ze het meent. Ten eerste omdat je je kinderen volgens mij niet zomaar te leen geeft, en ten tweede omdat ze het zo grappig lijkt te vinden. Ik zuig even op mijn piercing en onbewust glijdt mijn blik weer naar de meisjes.
    "Als je een babysit nodig hebt mag je ons zeker bellen hoor," zeg ik dan. "Maar ik waarschuw je, we hebben alleen ervaring met tieners," voeg ik er met een lachje aan toe.
    Zonder erbij na te denken ga ik achter Kyle staan en leg mijn kin op zijn schouder. Ik had echt niet gedacht dat hij ook al klaar zou zijn voor kinderen.

    Arion

    "Ik hoop dat Charlie weet wat ze doet. Was hij kwaad of iets dergelijks toen je met hem praatte?"
    Ik haal mijn zakdoek uit mijn broekzak en dep mijn gezicht ermee droog. Gelukkig had ik mijn neus er nog niet in gesnoten.
    "Eerst niet nee, maar ik denk dat ik hem wel kwaad gekregen heb. Ik heb niet echt op antwoord gewacht," beken ik met een knoop in mijn maag.
    Het was ook niet erg netjes om hier en nu in zijn gezicht te smijten wat ik op mijn lever had, maar wat hij gedaan heeft toogde ook niet echt van respect.
    Liefst van al zou ik nu gewoon naar huis gaan en me in mijn bed gaan verstoppen zodat ik niet nog een keer hoef te zien hoe mijn beste vriend -of wat er van over is- me nog een keer de rug toekeert zonder boe of ba.
    Ik zucht diep en trek Mary in mijn armen, als een kind dat troost zoekt bij zijn knuffelbeer.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 10:33 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Eerst niet nee, maar ik denk dat ik hem wel kwaad gekregen heb. Ik heb niet echt op antwoord gewacht."
    Ik wrijf even over zijn bovenarm en kijk hem aan. Ik leg mijn armen om hem heen wanneer hij me tegen zich aantrekt.
    "Dit was geen goed idee," zucht ik.
    Ik druk een zachte kus op zijn lippen en kijk hem bezorgd aan.
    "Wil je eventueel iets sterker drinken?" vraag ik met een knikje naar zijn water.
    Bemoedigend geef ik hem een kneepje in zijn hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Evangelynn. Ze heet Evangelynn. Naar haar oma en tante." Deze woorden, Charlottes woorden verklaren alles. Tevens voelen ze als een stomp in mijn maag. Een gevoel van misselijkheid overspoelt me als ik naar het duo kijk. Ik mag dan wel een deel kwijt zijn maar stom ben ik niet. Met grote ogen kijk ik hen aan terwijl de gevoelens door mijn lichaam rasen. Woede, verdriet, verbazing, alles lijk ik te voelen. Het meest frustrerende is dat ik niet weet welke emotie het voortouw neemt.
    "Hallo, Michael," hoor ik het kleine meisje zeggen. Met moeite weet ik er nog een vriendelijke glimlach voor haar uit te persen waarna ik Charlotte aankijk.
    "Kan ik met jou spreken?" vraag ik. "Niet hier en niet met haar erbij." Waarmee ik aas op Evangelynn. Op zijn minst heb ik recht op een uitleg want men mag mij dan wel egoïstisch noemen maar deze actie is de meest egoïstische die ik ooit heb meegemaakt.
    Even draai ik me om naar Marilyn en verontschuldig me tegenover haar waarna ik me weer zich op Charlotte.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."