• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Khione

    Hier een paar plaatjes van de villa.
    Rollentopic



    We beginnen aan het begin van een dag, vroeg in de lente. De meesten wonen gewoon in de villa. Het is niet een hele normale dag, er is net een grote drugstransactie mislukt en de sfeer kan behoorlijk gedrukt zijn. Pas maar op voor de baas vandaag.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 1:08 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Rosali Isabella Rivoja.
    De vroege ochtend zon scheen fel in mijn gezicht en ik werd met een instemmend geluidje wakker.
    Ik opende mijn ogen terwijl ik de kamer in keek, het was een ruime kamer waar veel licht binnen kwam. Grote ramen, een paar spiegels een groot tweepersoonsbed een grote en brede kast en nog een dressoir, bureautje, tv en al dat soort meubilair.
    Ik rekte me vervolgens uit terwijl ik rustig wakker werd en met mijn ogen knipperde.
    Ik ging iets rechter zitten en gaapte, ik wierp een blik in de spiegel en zag een echt net-uit-bed gezicht.
    Terwijl ik uit bed stapte maakte ik het bed op, opende de gordijnen en trok een kamerjas aan. Mijn haar hing in klitten over mijn schouders en ik pakte mijn spullen om vervolgens een warme douche te gaan nemen.
    Ik stapte de kamer uit, liep naar de badkamer en sloot de deur. Ik legde mijn spullen neer en draaide de kraan open. Ik kleedde me snel uit en stapte de hete douche in waarna ik even kippenvel kreeg van de plotselinge temperatuur wisseling. Eenmaal gewend eraan geraakt stroomde de warme harde stralen over mijn lichaam. Ik werd langzamerhand steeds wakkerder en ik begon alles even goed op een rij te zetten.
    De drugstransactie is mislukt.. Waardoor we Arkadiy niks moeten flikken want die zal vast en zeker op oorlogspad zijn. De spanning zal vast weer op breken staan dus misschien moeten we elkaar maar met rust laten vandaag?
    Ik pakte de shampoo fles en waste mijn haar, vervolgens waste ik het nog met conditioner en sopte ik mezelf in.
    Na een snelle dertig minuten douchen was ik helemaal klaar en draaide ik de kraan dicht om vervolgens uit de douche te stappen. Ik sloeg een handdoek om me heen en liep de badkamer in. Ik poetste snel mijn tanden en ging verder met het dagelijkse douche ritueel.
    Ik kleedde me snel om. Een simpele donkere broek met een witte blouse. Ik deed snel mijn make up en liep weer naar mijn kamer. Ik zat even op bed, mijn doel vandaag? Sergey zo goed mogelijk vermijden. Ik had mijn reputatie goed opgebouwd, maar toch. Arkadiy was boos, maar niet zoals normaal. Hij was laaiend en woest.
    Ik had genoeg vertrouwen in hem en kon voor een miljoen wedden dat hij het geld terug zou weten te krijgen en dat hij het ook zou gaan krijgen. Ik trok een paar schoenen aan en liep naar beneden, naar buiten en stak een simpel sigaretje op om verder wakker te worden. Mijn blik ging over het landschap en alles om de grote villa heen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    (Oh god, ik lees net wat jullie schrijven. Echt ziekelijk dit. But mijn topics.)

    Dat snap ik niet? Explain.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Dat snap ik niet? Explain.


    Dat van Haren, niet de posts hoor echt niet XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander Sjovenic.

    Ik zat op mijn vensterbank naar buiten te kijken. Het was een vroege, heldere en zonnige lentedag en ik zag Khristina alweer druk aan het werk.
    Mijn gedachte waren helemaal op naar de deal. Het was totaal mislukt en iemand had ons erin geluisd.
    Arkadiy was zo laaiend en woest, het was wonderbaarlijk dat we niet allemaal de lucht in waren geschoten.
    Ik hoor zijn geschreeuw nog goed in mijn oren, niet dat ik het niet gewend was, tuurlijk was ik dat maar deze keer was het gewoon anders. Hij was deze keer tien keer erger, ik kon zelfs angst in de ogen van Sergey zien. Gelukkig was Arkadiy een slimme gast, hij wist wie hij wel en niet kon vermoorden. Hij zou nooit een van ons vermoorden. Dan bedoelde ik Rosali, Khristina, Abram, Yelena, Darya of mij. Of de kans was er, maar dan zouden we hem echt iets moeten hebben geflikt en zover ik iedereen ken zou niemand, maar dan ook niemand dat willen doen.
    Mijn blik gleed weer naar buiten en ik zag Rosali naar buiten lopen, ze stak een sigaret op en ik schudde even mijn hoofd. Het was iedere ochtend hetzelfde, altijd een sigaretje.
    Ik zuchtte, soms vroeg ik me af waarom het uit was gegaan. We of meer zij voelde niks meer. We deden nu heel normaal tegen elkaar en ze was me nog altijd dankbaar dat ik haar had voorgesteld.
    Ik stond op en liep naar de deur. Ik ging met mijn hand door mijn haar en ging naar beneden terwijl ik even een appel pakte en daar langzaam aan begon te eten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sergey Dmitri Bogdanov

    Nadat ik een tijdje in het water had gelegen, klom ik het bad uit en begon me ruw af te drogen. 'Die vuile vezhlivyy (politie) ook altijd!' dacht ik bij mezelf waarna ik de handdoek in de hoek gooide. Ik stampte naar mijn kleding kast, rukte deze open en trok er een van mijn pakken uit. Deze deed ik snel aan, waarna ik naar een andere kast in mijn kamer liep. Mijn lievelingskast als ik het zo zeggen mocht. Toen ik hem open deed kwam het glinsteren van metaal me te genoemd. Ik grinnikte even en haalde mijn standaard uitrusting uit de kast. Een dubbele holster met de P-96 erin. Verder hing ik aan mijn been nog een holster waarin mijn geliefde PP-19 Bizon zat.
    Ik bekeek me zelf even in de spiegel en trok alles recht. Ik pakte van het tafeltje voor de spiegel nog mijn vlindermes, die ik in mijn zak liet verdwijnen, waarna ik naar de keuken liep en de koelkast open trok. 'Wat zou ik vandaag eens eten.' dacht ik bij mezelf terwijl ik de inhoud van de koelkast inspecteerde. Ik zag dat ik nog wat Balik had staan, dus besloot ik dat maar te gaan eten. Ik haalde het uit de koelkast, pakte bestek en ging aan de tafel zitten. Terwijl ik mijn eten veroverde dacht ik na over hoe we het geld zouden terug krijgen. het enige idee waarmee ik kon komen was een directe aanval op de vezhlivyy uitvoeren en dat was nogal gevaarlijk. Ik zuchtte en staarde voor me uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov ~ Spion
    Met een triomfantelijke glimlach op mijn gezicht word ik wakker. Mijn humeur is al goed sinds die mislukte drugstransactie. Natuurlijk heb ik dat niet laten merken aan de rest aangezien dat nogal vreemd zou zijn. Het was een hoop werk om de vele details van de transactie door te geven aan MI6, maar dat was het waard. Bovendien zal dit er goed staan op mijn rapport. Nog een paar van Arkadiy's plannen dwarsbomen en hopelijk ben ik dan geslaagd voor de “test”. Eigenlijk weet ik wel zeker dat ik slaag. Als ze geen vertrouwen in me zouden hebben zouden ze mij ook niet hier naar toegestuurd hebben. Het zou ook nog zo kunnen zijn dat ze mij hebben gestuurd in de hoop dat ik dood zou gaan, maar dat is zeer onwaarschijnlijk. Zo gaan ze niet te werk als iemand niet goed genoeg is.
    Met nog steeds die triomfantelijke glimlach op mijn gezicht stap ik uit mijn bed, pak ik wat schone kleren en loop ik naar de badkamer om te gaan douchen. Er is gelukkig niemand op de gang. Dat scheelt weer. In de badkamer is ook niemand. Fijn, want nu hoef ik niet eerst nog op iemand te wachten. Als er wel iemand was geweest had ik natuurlijk naar één van de andere badkamers kunnen gaan, alleen had ik dan eerst weer mijn kamer moeten gaan om en wat meer bedekkende pyjama aan te trekken. Het is denk ik niet zo'n goed idee om in mijn korte short en dunne hemdje door de villa te lopen.
    Nadat ik mijn blonde lokken heb gewassen stap ik weer onder de douche vandaan en droog ik me af. Hierna trek ik een donkere spijkerbroek aan met daarboven een simpel wit hemdje. Na een korte blik in de spiegel concludeer ik dat die niet doorschijnt en trek ik een leren jacket aan. Niet echt mijn stijl, maar wel die van Raisa, de persoon waarvan de rest denkt dat ik die ben. Snel doe ik wat make-up op en haal ik een borstel door mijn nog natte haren. Aangezien ik geen zin heb om voor gek te lopen door een handdoek er om heen te wikkelen, en nu te lui ben om het te föhnen laat ik het gewoon losjes over mijn schouders hangen. Het droogt vanzelf wel.
    Ik loop terug naar mijn kamer en leg mijn pyjama op het bed. Daarna pak het pistool van het nachtkastje en stop die aan de binnenkant van de jacket. De binnenzak, waar het pistool precies in past, zat er eerst nog niet in maar met wat zwarte stof, zodat het niet opvalt dat er een zakje zit, en wat naald en draad was dat zo opgelost. Na gecontroleerd te hebben of het echt niet te zien is loop ik mijn kamer uit, doe ik de deur voor de zekerheid op slot waarna ik naar beneden loop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik heb er nu al zin in om haar te slaan (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    [Ik heb er nu al zin in om haar te slaan (cat)]

    (Me too. (cat))


    †

    [Haha, why that? Omdat ze die transactie verpest heeft ;p?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bitchfight! :9~


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    [Is het trouwens de bedoeling dat beide spionnen van het zelfde komen?]


    There is so much you haven't seen before

    Reyna schreef:
    [Haha, why that? Omdat ze die transactie verpest heeft ;p?]

    (Nee, omdat ze haar haren liet drogen i.p.v. föhnen. (cat))


    †

    [Ja natuurlijk. En omdat ze doet alsof ze een van ons is. Als we daarachter komen ben je dood.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Session schreef:
    [Is het trouwens de bedoeling dat beide spionnen van het zelfde komen?]


    Dat moet je even met Reyna overleggen. Mij maakt het niet uit.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    [Oke c: Dus Reyna wat wil jij?]


    There is so much you haven't seen before