• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik houd de dolk stevig in mijn hand terwijl ik wegren. Dan word ik ineens tegengehouden door armen om me heen. Ik kan mijn armen niet meer bewegen. 'Laat me los,' grom ik kwaad naar hem. Er komt een herinnering van vroeger terug. Nick die me tegenhoud. Ik ril een keer. Maar dit keer heb ik een opdracht. De stem klinkt heel luid in mijn gedachten. Zorg ervoor dat je loskomt, en steek de dolk dan in je hart en draai 1 rondje. Doe het. En ij probeer te gehoorzamen. Ik schop met mijn benen om me heen. En dan bijt ik in Nick's arm.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    'Ik ben ook bijzonder. ' lach ik ook en draai mijn hoofd zijn kant op. 'Ik heb namelijk nog niks verkeerds gedaan sinds ik met jou omga. Behalve een enkel gevecht..maar dat was met andere demonen. ' zeg ik dan onschuldig. 'Enne een keer met een een of andere chick. Maar daar was je bij. ' lach ik zachtjrs.


    Jonathan Fields
    'Zo zo, dus ik heb een goede invloed op je,' zeg ik dan. 'En mij boeit het niets dat je met andere demonen vecht, die moeten gewoon opgeruimd worden.' ik klink onverschillig, en dat ben ik ook. 'En ja, bi die laatste was ik bij. Zij verdiende het.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Fijn, nu kon ik wel wat hulp gebruiken, ze begon met haar benen te schoppen om vervolgens in mijn hand beet, deze liet ik los maar sloeg tegelijkertijd de dolk uit haar hand die een eindje verderop tegen een boom in de grond blijft zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij laat los met een hand maar slaat dan de dolk uit mijn handen. 'Eikel,' sis ik naar hem. En ik ruk me los uit zijn andere arm en ren naar de boom. Ik houd de dolk dreigend op mezelf gericht. 'Kom geen stap dichterbij,' zeg ik kwaad. Goed zo, zo doe hè het goed. Steek die dolk maar in je hart.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik zucht om haar vervolgens aan te kijken, 'Kijk dan eerst zelf eens wat je aan het doen bent, wil je seirieus zelfmoord plegen? Wat is er gebeurt me lieve kleine Jake?' Vroeg ik haar terwijl ik een manier probeerde te bedenken om er voor te zorgen dat ze het niet deed


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan, en hoor zijn woorden niet echt. Luister niet naar hem. Jake doet je toch alleen maar pijn. Steek de dolk in je hart. 'Dit is geen zelfmoord,' zeg ik dan. 'ik moet die dolk in mijn hart steken.' ik kijk hem strak aan. 'En Jake, dat is over.' dat zegt de stem me. En ik luister naar de stem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Did i miss something ;o )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick
    'Hmm..' Mompel ik, 'Wat zou er gebeuren als ik Jake hierheen haalde? Zou hij hetzelfde zeggen?' Vroeg ik haar, ik geloofde geen woord van wat ze zei.. Waarschijnlijk omdat ze niet eens helder kon denken, ik zet een stap vooruit om aanstalten te maken naar haar toe te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jup Amparo :Y)

    Ehm... Het is het makkelijkste als je terug leest. Maar anders;

    Maar goed. Alexi en Ax gingen zwemmen. Alexi hoorde een stem die haar dwong om onder water te blijven. En ze verdronk bijna. Ax heeft haar naar de kant getrokken en getild naar de kamer. Ze reageert niet meer. E toen dachten Jake en Les dat er misschien een zogenoemd duister voorwerp in het meer ligt. Les is gaan kijken, en het is dus zo dat mensen meisjes betoverd worden erdoor en dan gedwongen worden door een stem om onderwater te blijven. Nick zag Les onderwater verdwijnen en redde haar. Ze was bewusteloos. Ze kwam wee bij sprong ht water in en vond de dolk. En door de stem is ze zichzelf niet meer. :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Je doet maar, haal hem dan,' bijt ik hem toe. Dan zet hij een stap in mijn richting. 'Rot op, Nick.' grom ik. Ik zet de dolk tegen mijn shirt aan op de plek van mijn hart. 'Ga weg. Ik doe het echt.' Doe het. Doe het. Doe het.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Als ik dat doe ben je al dood als ik terug ben' Zeg ik sarsastisch, 'Zo dom ben ik niet Les.' Zeg ik waarna ik nog een stap in haar richting zet, nog 3 stappen en ik was bij haar. 'Doe je niet'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Je bent dom genoeg om in mijn buurt te komen,' sis ik naar hem. Ik zet een paar stappen achteruit. 'Je weet dat ik het zal doen.' ik kijk hem strak aan. 'Nog 1 stap en ik doe het echt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Oja, dat zeker' Zeg ik met een kleine en korte grijns doelend op haar eerste zin waarna ik blijf staan. 'En jij weet dat ik maar een stap nodig heb om die dolk uit je hand te slaan' Zeg ik terwijl ik haar aankijk, 'Denk nog eens aan Jake dan Les, aangezien je volgensmij wel herinnerd dat je mij haat weet je ook nog wel dat je van hem houd'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan, vernietigend. 'En jij weet dat het korter dan een stap duurt om de dolk in mijn hart te steken, want dat moet ik doen.' ik blik heel even kort naar de dolk en kijk hem dan weer aan. Dan zegt hij dat ik aan Jake moet denken. Jake houdt niet van je. Hij gaat weer terug naar Ashley. Sterker nog, dat heeft hij al gedaan. Dat heb je zelf gezien. Hij is al een keer gezwicht voor haar en dat zal weer gebeuren. 'Nee, ik houd niet van hem.' Goed zo, hij houdt niet van je en jij niet van hem. Je hebt geen enkel goed ding meegemaakt. 'Het is te laat Nick.' ik hef de dolk om in mijn hart te steken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik zucht wanhopig om vervolgens zo snel mogelijk naar haar toe te gaan en pakte haar pols vast met zoveel kracht dat ze haar hand niet kan bewegen en net voordat ze hem in haar hard kon steken, 'Ik denk dat je niet weet wat je denkt. Je bent jezelf niet'

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 15:16 ]


    Don't be like the rest of them, darling