• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Wauw, omg ! Dit allemaal terwijl Rae en John in een bom dood leuk zitten en Amare en Nathan aan het oefenen zijn.. XD Apart. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    Ik zucht wanhopig om vervolgens zo snel mogelijk naar haar toe te gaan en pakte haar pols vast met zoveel kracht dat ze haar hand niet kan bewegen en net voordat ze hem in haar hard kon steken, 'Ik denk dat je niet weet wat je denkt. Je bent jezelf niet'


    Don't be like the rest of them, darling

    {Haha indeed.. Volgensmij kan Nick ook wel hulp gebruiken, I hope Jake comes soon}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij pakt mijn pols zo strak beet dat ik niets kan. 'Wat weet jij nou over mij?' vraag ik kwaad. Dan sla ik hem met mijn andere hand, die hij niet vast heeft. Zo hard mogelijk. En pak dan de dolk over in mijn andere hand en haal naar Nick uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahaha :') inderdaad, hij moet snel komen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Genoeg' Andwoorde ik waarna ik haar andere pols ook vastpakte met mijn andere hand toen de dolk een eindje van mijn schouder was verwijderd. 'genoeg om te weten dat jij dit niet uit vrije wil doet'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij heeft mijn andere pols ook vast. Ik kan helemaal niets meer behalve met mijn benen. 'Je weet helemaal niets van me.' sis ik naar hem. 'Je kent me niet. En ik twijfel of je dat ooit wel hebt gedaan.' Zorg ervoor dat je vrij komt. En steek de dolk in je hart. 'En ik doe het, houd me niet tegen. Doe het niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Mischien vroeger niet, maar nu zeker wel. Weetje, zonder mij was je waarschijnlijk Jake niet tegengekomen en was je overleden aan de ziektes die er toen heersten. En nu ben ik er weer en probeer je een Dolk in je hart te steken, ik denk dat ik je maar eens voor de tweede keer moet gaan redden' Zeg ik zonder acht te slaan op de andere dingen die ze zei om vervolgens met mijn ene hand haar beide handen vast te klemmen en de dolk uit haar hand te trekken om die uit haar berijk te houden.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik reageer later ff als ik hier moet reageren XD ik ben ff een rol aan het uitwerken! xx)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    'De enige reden waarom ik verandert ben was omdat ik voor altijd bij je wilde zijn,' bijt ik hem toe. 'En daar maakte jij gebruik van.' ik probeer de dolk vast te houden maar hij trek die uit mijn handen. 'Geef dat terug en bemoei je niet met mij of mijn leven.' ik schop in zijn richting.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Jonathan Fields
    'Zo zo, dus ik heb een goede invloed op je,' zeg ik dan. 'En mij boeit het niets dat je met andere demonen vecht, die moeten gewoon opgeruimd worden.' ik klink onverschillig, en dat ben ik ook. 'En ja, bi die laatste was ik bij. Zij verdiende het.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'En nu haat je me met heel je hart' Zei ik waarna ik de dolk juist verder bij haar vandaan hielt, 'Je bent een mens Les, veel kan je niet tegen me doen' Hielp ik haar herinneren. 'Dus je hebt twee keuzes: of je loopt braaf mee naar school of ik draag of trek je erheen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Ik heb een derde voorstel, waar ik zelf gelijk mee instem, je laat me verdomme los en geeft me de dolk terug. En bemoeit je met je eigen leven.' ik kijk hem kwaad aan en probeer me weer los te trekken. 'En dat ik mens ben betekend niet dat ik niets kan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Het betekent wel dat je niet kan winnen' Breng ik haar ter herinnering waarna ik haar een paar passen mee naar voren trek aan haar armen, 'Dit kan veel simpeler als je gewoon meeloopt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij trekt me mee, en ik stribbel heel erg tegen. Zet mijn hakken in de grond. En laat me dan op de grond zakken. 'Laat me los en geef me die dolk oké?' Neem die dolk en steek hem door je hart. Steek hem door je hart. Hij is gebiedend. Hij wil dat ik het doe, en dus moet ik het doen. Ik moet luisteren naar de stem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.