• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik loop de starbucks binnen en bestel wat muffins voor Rose en chocolademelk. Straks drink ik wel wat koffie.

    Alexi
    Ik kijk hem even zonder emotie aan en mijn blik dwaalt weer af. Ik weet niet wat er aan de hand is maar het is net alsof ik geobsedeerd ben of zo. Ik kan mijn mond niet open te doen om te praten alleen kijken naar de plek en het valse verlangen om te duiken onderdrukken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'De vraag of het iets is wat ik nu wil.' zeg ik en rol met mijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik lach. 'Nu nog wel ja, wacht maar tot dat ze in ons jaar zitten.' zeg ik met een blik geworpen op het jongetje.
    'En ik ben benieuwd naar je outfit.' zegt hij en ik grijns. 'Mooi zo, ik hoop dat we matchen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Braxlin 'Rose'
    Ik blijf naast hem staan, met onze vingers nog steeds verstrengeld en legde mijn hoofd op zijn schouder.

    Axton
    "Nu is het gedaan." mompelde ik. Ik trok haar mee naar de oever en trok haar erop. Meteen liet ik ons opdrogen en nam haar kin vast, zodat ze me recht aan moest kijken.
    "Wat. Is. Er?" maakte ik van ieder woord een zin. Ze moest het me vertellen, dit was veel te eng...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik leid haar naar een stoel en zet de chocomelk en de muffins op tafel.
    'Eten!' zeg ik vrolijk en pak een chocolademuffin.

    Alexi
    Ik open mijn mond om iets te zeggen maar sluit hem weer als er geen geluid uit mijn keel komt. Duiken... gebied er een stem in mijn hoofd en het word mistig in mijn hoofd. Ik maak me los uit zijn armen en voor hij me kan tegenhouden, spring ik terug het water in en duik weer naar beneden;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Leslie en Jake zijn nog altijd in de kamer, hé?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jonathan Fields
    'Onze outfits matchen?' herhaal ik dan. 'Mm misschien dat jij wel een engel ben en ik een demon. Of andersom.' en ik wiebel een keer met mijn wenkbrauwen.

    Leslie Day
    Ik grinnik zachtjes. 'Gewoon, zomaar,' zeg ik dan onschuldig. 'Jij kan jezelf zelfs nog inhouden als ik voor je strip, dus weet ik ook niet of je er wel of niet altijd zin in hebt.' en ik knipoog naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ja?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Dat doe ik speciaal voor jouw Les. Me inhouden.' zeg ik grinnikend. 'En het scheelde niet veel.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik neem ook een muffin en begin er met muizenbeetjes van te eten, terwijl ik hem glimlachend aankeek.
    Jongens en eten...

    Axton
    Vloekend spring ik haar achterna.
    Ik sleur haar opnieuw naar boven en opnieuw de kant op. Deze keer maak ik ons meteen droog en nam haar in mijn armen. Ik moest haar hier weg krijgen. Ik begon te lopen, had geen tijd om al haar kleren aan te doen dus concentreerde ik me heel kort en plots had ze een simpel, wit kleedje aan. Ik deed hetzelfde bij mij, maar dan met een jeansbroek en begon toen meteen te lopen. Met haar in mijn armen rende ik de gangen door tot ik in de kamer was. Ik legde haar neer op het bed en ging -Jake en Leslie negerend- over haar heen zitten, terwijl ik haar schouders tegen het bed hield.
    "Wordt wakker, Alexi!" riep ik wanhopig. "Wat het ook is, het is weg! Kom terug, alsjeblieft!"

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:50 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Waarom houdt je je in?' vraag ik dan aan hem. Want daar ben ik echt nieuwsgierig naar. Dan komt Axton ineens binnen met Alexi. En ik kijk er verbaasd naar en spring dan op als er iets is met Alexi. 'Wat is er Ax?'

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    'Onze outfits matchen?' Herhaald hij. 'Mm misschien dat jij wel een engel ben en ik een demon. Of andersom.' en hij wiebelt weer met zijn wenkbrauwen waardoor ik in de lach schiet. Twee weken en nog steeds niet gewend. 'Moet ik je ogen weer uitprikken lief?' vroeg ik toen met een grijns.
    'Misschien ben ik wel ons vervloekte kind.' Grinnik ik dan en kijk hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    "I-ik weet het niet!"
    Ik bleef Alexi strak aankijken.
    "Ze dook gewoon plots onder water. Ze kwam niet meer boven. Ik moest haar naar boven sleuren en toen sprong ze er weer in... Alexi, alsjeblieft!"
    Wanhopig schudde ik aan haar schouders. Ik kon het niet meer aan voorzichtig te zijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik kijk haar gelukkig aan. 'Dit is echt een lekkere muffin.' zeg ik blij en druk een kus op haar lippen.

    Alexi
    Ik hoor Axton roepen en probeer terug te komen maar ik zit er al te ver in. Ik heb geen idee in wat precies. Duiken beveelt diezelfde stem weer. Geen water denk ik Duiken!! de stem begint nu te gillen van woede.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik schudde grijnzend mijn hoofd. "Ja, hoor. Een heel lekkere."
    Ondertussen was ik al 1/8 ver van mijn muffin... Niet veel, maar ik at ontzettend langzaam. Mijn gewoonte.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:56 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”