• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Half 9 is ruim genomen van me :P waarschijnlijk ben ik er namelijk al om 19.45 :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Dan hoop ik dat er dan nog niemand anders achter de computer zit want dan kan ik waaschijnlijk nog ongeveer een half uur}


    Don't be like the rest of them, darling

    Les
    Hij merkt mijn hand op en slaat die weer weg, 'Au,' mompel ik. Zorg voor die dolk en steek hem in je hart. de stem klinkt helder en ongeduldig. 'Je waagt het niet,' sis ik naar hem over mij in een kast stoppen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet nu echt weg,

    Baaaayyyy Elvis ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Wees dan een braaf klein meisje en houd je mond' Andwoord ik terug, 'Anders weet ik vast wel een kast te vinden die alleen van de buitenkant van het slot afkan en waar er ook aan de buitenkant schanieren zitten.

    {Siriusly? Elvis? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Lize if you read this:
    Nick heeft Leslie uit het bos gehaald en heeft haar naar binnen gedragen (tegenstribbelend en wel) en is Jake aan het zoeken.. Volgensmij zijn ze ergens in een gang..

    I'll be back at 20:00 I guess}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik loop door de gang en zie plots Nick met Leslie, die aan het tegenstribbelen is. 'Wat is er aan de hand!' roep ik en kijk van Nick naar Les en terug naar Nick.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Angela
    Ik zie de andere jongen begrijpend knikken en de kamer verlaten. Ik pak het boek en blader verder van waar ik gestopt ben. Ik stop abrupt bij een pagina en kijk angstig naar de afbeelding. God ik hoop dat het dit niet is. 'De dolk van Darbar. Eeuwen geleden, toen Dabar, de duisterste tovenaar die er ooit geleefd heeft, ingesloten werd door de druïden, gooide hij een dolk het water in. Deze dolk zou elk meisje het water inlokken en haar bezweren zodat ze blijft proberen de dolk uit het water te halen tot ze sterft of verdrinkt. Als het zou lukken zou ze de dolk door haar hart moeten steken en hem een heel rondje laten ronddraaien. Dan zou Dabar vrijgelaten worden.' lees ik luidop voor. Een hol gevoel nestelt zich in me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Leslie is wezen zwemmen in het meer en probeert zelfmoord te plegen met een dolk' Andwoord ik simpelweg waarna ik Leslie met een klap met haar voeten op de grond zet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik keek haar met grote ogen aan.
    "En wat kunnen we doen om dat te voorkomen?" vroeg ik met een genepen stemmetje.

    Braxlin 'Rose'
    "Uhuh." knikte ik gewoon. "Ik ben een trage eter."
    Ik had zo mijn redenen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik kijk hem met grote ogen aan en dan naar Les. 'Shit zij ook al.' mompel ik en kijk weer naar Nick. 'Ze is niet de eerste, mag ik de dolk? Ik breng haar naar Alexi's oma.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela
    'Ik weet nog niet wat maar één ding is zeker, we hebben die dolk nodig.' zeg ik met een benepen stem. Ergens moet vast een oplossing staan om die "vloek" op te heffen.

    Joshua
    'Is wel gezond maar ik kan dat niet.' zeg ik n grijns schaapachtig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik haal de dolk uit mijn riem om die vervolgens aan Jake te geven, 'Ze heeft al ongeveer 4 of 5 keer zelfmoord geprobeert te plegen dus succes ermee' Zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Have to go.. Tot Laterrrr}

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 18:06 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik steek de dolk weer weg en pak Leslie over. Ik sleur haar naar mijn kamer en leg haar op mijn bed. Ik bind haar polsen vast aan het bed met 2 van mijn shirts zodat ze niet meer kan proberen de dolk te pakken. 'Ze heeft er ook last van.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'