• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:47 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Nick
    'Tuurlijk Leslie, nee ik voel niets voor Jake. Voor niemand eigelijk' Andwoord ik simpelweg. Mischien dat ik hierna wel weer besloot te vertrekken.

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    'Ach arme jij, ben je helemaal alleen geweest?' vraag ik dan sarcastisch. 'Nou je bent niet de enige.' ik ook. Tenminste. Gewoon jongens voor de leuk. Niet iets echts. Niet iets oprechts. Ik dacht dat wat ik met Jake is, maar de stem vertelt me dat hij alleen maar tegen me gelogen heeft. En de stem heeft gelijk.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nick
    Ik negeer Leslie om vervolgens door te lopen, mischien sloot ik haar ergens op in een kast ofzo, dan was ik daar in iedergeval vanaf.. Maar aangezien dat geen optie is moest ik iets anders bedenken.

Leslie Day
    Hij negeert me gewoon. 'O dus nu doe je zo,' zeg ik dan bot. 'Nick. Laat me los. Zet me neer.' en ik begin hem gewoon te slaan.

{Zuchttt.. Jaakeeeeeee.. Where are you?}

Nick
    'Nee en Neeeee' Andwoord ik weer, 'Nee is nee, een lesje dat kleine kinderen al op de basisschool leren Leslie' Andwoord ik sarcastisch.

Leslie Day
    'IK zeg er ook nee tegen dat je me ergens heen tilt, maar dat doe je ook.' en ik blijf hem gewoon verder slaan. 'Laat me los en geef me die dolk. Ik heb helemaal niets meer Nick, niemand meer. Dus laat het me gewoon doen.' de stem zeurt namelijk nog steeds en telkens weer zo dwingend.

Nick
    'Yeah right, mischien dat ik je los laat maar die dolk krijg je niet' Zeg ik waarna ik weer doorloop, 'Ik kan je ook gewoon opsluiten in een kast' mompel ik sarcastisch.

Les
    In een kast opsluiten? 'O als je dat doet krijg je zulke grote problemen met mij. Dat kan ik je nu alvast beloven!' Ii merk dat het slaan hem helemaal niets doet, dat frustreert me verschrikkelijk.

Nick
    'Hmm.. Alsof ik dat niet al heb' Zeg ik sarscastisch, 'Er kan vast nog wel wat problemen bij' Voeg ik er aan toe, 'En daarbij, mischien verstop ik de sleutel en ga ik daarna wel weer weg. Mischien of mischien ook wel niet'

[ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 17:09 ]

Leslie Day
    'O boehoe, schrijf een boek over je problemen. Ik weet wel een titel; een demon, die zorgt dat andere mensen hun leven een hel wordt, hoe toepasselijk. En nu heb ik problemen. Leslie noemt het karma.' ik ben sarcastisch. 'Beetje lange titel, maar ja. Soms dan moet je er iets voor over hebben hè? En kan je niet 1keer, 1 keer, gewoon duidelijk zijn. En niet die klote misschien's.' ik stribbel weer tegen. 'En als je de sleutel verstopt zorg ik er alsnog wel voor dat ik eruit kom.'

Nick
    'Daar twijfel ik niet aan of je eruit komt, het geeft mij in iedergeval de kans om er niet te zijn waneer je eruit bent' Zeg ik sarcastisch haar eerste opmerking negerend, 'Mischien als je weer jezelf bent realliseer je dat ik je juist een gunst heb bewezen'

Leslie Day
    'O wereldnieuws! Roep de pers erbij! Nick die denkt een keer niet aan zichzelf!' ik ben net zo sarcastisch aan hem. 'En aangezien jij mij ook weer gevonden hebt twijfel ik er niet aan of ik jou wel of niet kan vinden.' ik ga dan heel langzaam weer met mijn hand naar zijn riem. 'o Nick, hij is geweldig, o hij is zo cool en leuk. Niet dus.' er was een tijd, een lange tijd, dat ik er wél zo over dacht.

[ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 17:21 ]

[Ik moet gaan, naar Musicalles :3 baaaayyyy Elvis :3 ben om half 9 weer terug ^^\

Nick
    'Hmm..' Mompel ik haar opmerkingen negeerend, 'Ik denk dat ik toch maar voor die kast ga' Mompel ik vervolgens waarna ik haar hand opmerk en die weer wegsla.

{Ik moet tot half 8 naar Judo.. Weet niet of ik er half 9 ben aangezien ik dan tv kijk}