• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:47 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

{Have to go :c.. WAIT FOR ME PLEASE.. :c Tot morgen.. (wil niet naar school)}

Don't be like the rest of them, darling

Les
    Ij pak het flesje aan en gooi die dan weg. Ik sta weer op en loop dan naar het meer en duik erin. Kom maar Leslie, kom maar.. en ik zwem erheen. Gehypnotiseerd door de stem. Ik zoek de bodem aan en raak weer buiten adem. Mijn hand voelt dan iets. Ik pak het en kom weer boven water. Goed zo, loop jet water uit en steek het in je hart. en ik ga het water uit en hef dan de dolk.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nick
    'Niet slim' mompelde ik waarna ik zo snel mogelijk naast leslie sta en de dolk uit haar hand trek om haar vervolgens op te tillen en het fles je mee te grissen, het was blijkbaar niet slim hier te blijven. Dan maar richting school, met gemak tilde ik Leslie door de bossen terwijl ik de dolk in mijn broekzak had gestopt.

Leslie Day
    Ineens is de dolk weg en ik staar verbaasd naar mijn hand. Dan word ij opgetild. 'Geef me de dolk,' zeg ik doods. 'Geef het me.' Pak de dolk terug en steek hem in je hart. en ik stribbel tegen. Ik moet de dolk. Dolk. Dolk. 'Geef me de dolk.' gebied ik hem. En dan glijdt mijn hand naar zijn broekzak en probeer ik de dolk te pakken.

Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

'Weet je niet dat het eigenlijk raar klinkt als je zegt dat je ons vervloekte kind bent,' zegt hij grinnikend en ik laat ook een helder lachje horen. 'Sorry, my fault.' zei ik en hij vervolgde. 'Want dat betekent dat je dan een kind van jezelf bent.' Ik grinnik. 'Oke, hmmm..laat me dan zeggen dan ik een vervloekt kind zal zijn.' Ik kijk hem even aan.
    'Als je dat doet gooi ik je de boom uit, dan gooi je daarna in het meer.' Ik kijk hem aan. 'Wat ben jij verschrikkelijk als je dat zou doen zeg.' zeg ik en schud mijn hoofd.

The duty of youth, is to challenge corruption.

LostMagic schreef:
    Angela
    Ik zie de andere jongen begrijpend knikken en de kamer verlaten. Ik pak het boek en blader verder van waar ik gestopt ben. Ik stop abrupt bij een pagina en kijk angstig naar de afbeelding. God ik hoop dat het dit niet is. 'De dolk van Darbar. Eeuwen geleden, toen Dabar, de duisterste tovenaar die er ooit geleefd heeft, ingesloten werd door de druïden, gooide hij een dolk het water in. Deze dolk zou elk meisje het water inlokken en haar bezweren zodat ze blijft proberen de dolk uit het water te halen tot ze sterft of verdrinkt. Als het zou lukken zou ze de dolk door haar hart moeten steken en hem een heel rondje laten ronddraaien. Dan zou Dabar vrijgelaten worden.' lees ik luidop voor. Een hol gevoel nestelt zich in me.

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

John
    'Ik zou het doen omdat je mijn ogen uit prikt, dat is meer verschrikkelijk!' is mijn weder antwoord. En ik grinnik en kijk naar haar. En dan maak ik een schijnbeweging alsof ik haar laat vallen maar houd haar gewoon vast.

Rachelle Lemmons.

Ik grinnik masr schrik niet. 'Ikcheb genoeg vertrouwen in je dat ik wet dst je me nirt zou lsten vallrn. Letterlujkven figuurlijk. ' zegik met een simpele glimlach.

Jonathan Fields
    Ik lach om haar woorden, 'Dat vind ik dan toch wel bijzonder, in gedachten te houden dat ik een Engel ben en je me hoort te haten,' zeg ik dan. Ij kijk met een scheve lach naar haar. Het is gewoon zo, als ze slechte dingen doet moet ik haar tegen houden.

Rachelle Lemmons.

'Ik ben ook bijzonder. ' lach ik ook en draai mijn hoofd zijn kant op. 'Ik heb namelijk nog niks verkeerds gedaan sinds ik met jou omga. Behalve een enkel gevecht..maar dat was met andere demonen. ' zeg ik dan onschuldig. 'Enne een keer met een een of andere chick. Maar daar was je bij. ' lach ik zachtjrs.

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ineens is de dolk weg en ik staar verbaasd naar mijn hand. Dan word ij opgetild. 'Geef me de dolk,' zeg ik doods. 'Geef het me.' Pak de dolk terug en steek hem in je hart. en ik stribbel tegen. Ik moet de dolk. Dolk. Dolk. 'Geef me de dolk.' gebied ik hem. En dan glijdt mijn hand naar zijn broekzak en probeer ik de dolk te pakken.

Nick
    'Nee' Andwoord ik simpelweg waarna ik vervolgens zorg dat ze er niet bij kan om het bos uit te lopen.

Les
    Ik stribbel zo ceel mogelijk tegen maar ik kan onmogelijk erbij. 'Nick laat me los! En geef het me!' gebied ik hem. Ik probeer er bij te komen. 'Ik moet hem hebben.' de stem zegt dat. In mijn ogen is een blik te lezen die zegt dat ij mezelf niet ben.

Nick
    'Nee Leslie' andwoorde ik nog een keer en nu met haar voornaam, 'Je moet niets' voeg ik er vervolgens aan toe. 'Afgezien van een koude douche en een klap in je gezicht zodat je wakker word'

[ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 14:24 ]

Leslie Day
    Ik word boos. 'Geef het me!' zeg ik kwaad. En ik probeer me los te schoppen en te slaan. Ik moet die dolk hebben en door mijn hart steken. Dan houd ij me even rustig en wacht het moment af. Ik druk op een zwak punt, zo'n druk plek waardoor zijn arm zwak wordt en kom behendig neer. Ik pak gelijk de dolk uit zijn broekzak en ren dan weg.

Nick
    Ik slaak een zucht als ze weer wegrent, -met de dolk- en ik wil niet eens weten wat ze er mee wil doen, maar ik weet wel dat ze niet haarzelf is. En ze is mens wat betekent dat ik sneller ben. Als ik achter haar ben klem ik mijn armen over die van haar zodat ze die niet meer kan bewegen.