• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:47 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Nick
    Ik laat haar los om vervolgens de dolk tussen mijn riem klemmen en mijn shirt eroverheen te trekken, om vervolgens naar haar toe te lopen en haar simpelweg op te tillen. 'Waarom zou ik daarnaa luisteren?' Vroeg ik haar schamper waarna ik deze keer sneller naar school toe liep -op mijn snelheid- en al snel op het plein liep om daar weer gewoon te lopen.

[ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 15:55 ]

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Hij laat me los en ik grijp richting de dolk maar hij stopt hem weg en tilt me dan op. 'Nick! Verdomme! Laat me los!' en ik stribbel heel erg tegen. Waarom passeren er nou geen leerlingen? Of een leraar? 'Geef me die dolk en laat me doen wat ik moet doen.' de stem is gebiedend. Ik moet die dolk hebben. Ik moet gehoorzamen. 'Nick, geef die dolk. Waarom sta je me in de weg?!'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nick
    'Geef me eens een reden waarom ik naar je zou luisteren' Zeg ik waarna ik naar de deur loop, 'Je krijgt hem niet, en waarom zou je zelfmoord moeten plegen?' Vraag ik haar met de nadruk op het woordje moeten.

Leslie Day
    'Geef me eens een reden waarom je me tegenhoudt?' bijt ik hem toe. 'En het is geen zelfmoord, ik moet alleen maar die dolk in mijn hart steken en die een rondje te draaien.' ik stribbel weer tegen. Maar dat is vermoeiend. En op een gegeven moment kan ik niet meer tegenstribbelen.

Nick
    'Dat lijkt toch erg veel op zelfmoord' Zeg ik sarcastisch, 'Een reden waarom ik je tegenhoud.. Ik heb geen zin in een dood lijk, van wie dan ook' Andwoord ik simpelweg.

Leslie Day
    Ik kan niet meer tegenstribbelen, fysiek, wel met woorden. 'Laat me gaan Nick, laat me gewoon los,' zeg ik dan. En ik schop tegen zijn been aan. 'Geef me die dolk en laat me doen wat ik moet doen. Anders heb ik toch niets meer te zoeken hier op aarde.' dat zegt de stem me namelijk. Ik ben een nietig mens die toch geen waarde toevoegt.

Nick
    'Waarom hou jij niet gewoon je mond? Dat zal erg helpen' Zeg ik waarna ik de school binnenloop om vervolgens door een verlaten gang te lopen, come one.. Waar was haar vriendje als je hem nodig had?

Leslie Day
    'Nee,' zeg ik dan. 'het zal helpen als je mij die dolk geeft en me met rust laat.' waar wil hij heen? 'Waar breng je me naartoe?' vraag ik dan boos. 'Ik kan er best wel zelf heen lopen.'

Nick
    'Hmm.. En nu wil je wel gaan lopen, pech ik vertrouw je niet' Andwoord ik schamper, 'Je kan alsnog proberen je mond te houden. Laat me denken'

Leslie Day
    'Ik vertrouw jou ook niet dus laat me gewoon los. En waar moet je over denken? Over hoe je me kan dumpen? Ik weet nou ook wel dat je me liever kwijt dan rijk bent. Dus geef me die dolk en ik maak het af.' en ik reik naar zijn riem.

Nick
    Ik sla haar hand bij mijn riem weg, 'En jij weet evengoed dat je me niet kwaad moet maken' bracht ik er tegenin waarna ik me consentreerde om vervolgens te kijken of er ergens in de buurt ook andere demonen ware -of eerder voelen- er waaren verschillende maar nu nog uitzoeken wie van hun Jake was.

Leslie Day
    Een rilling trekt door me heen als hij zegt dat ik weet dat ik hem niet kwaad moet maken. 'Of anders? Ga je me dan weer slaan?' bijt ik hem toe. 'Je woede op me afreageren?' hij sloeg der net mijn hand weg maar toch ga ik weer met mijn hand naar zijn riem. Ik. Moet. Die. Dolk. Hebben.

[Hopelijk is Lize snel online XD]

Nick
    Ik negeerde haar opmerkingen, ook al wist ik dat ze gelijk had wat dat betreft om vervolgens haar hand weer weg te slaan. 'Dus.. Weet jij toevallig waar ik lieve kleine Jake kan vinden?'

{I hope so to... XD}

Leslie Day
    Ik grom dan. 'Wil je naar hém toe?' zeg ik bot. 'Nog even en ik ga denken dat jij hem leuk vindt. Je hebt het de hele tijd over hem. En zegt dat hij lief is. Wat ik echt niet kan begrijpen.' hij heeft mijn hand weer weg geslagen. Ik moet gewoon het juiste moment afwachten.