• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik drink nu wat maar te snel en verbrand mijn tong. 'Awe!' mompel ik en wrijf over mijn tong. Heel dwaas om te zien waarschijnlijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik begon te lachen. "Fijn om te zien dat ik niet de enige ben die in zo'n situatie's terecht komt." grinnikte ik.
    Ik trok nog een stukje uit mijn muffin en stak het lachend in mijn mond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik bijt even op mijn lip. Dan loop ik naar de badkamer en vul een glas water. Ik loop ermee terug en gooi die dan vol in haar gezicht. En als dat niet werkt geef ik haar een klap. Ze lijkt namelijk in trance. 'Kom op Alexi. Het is over. Kom nu maar gewoon weer terug,' zeg ik rustig. Rustig en beheerst.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    'Onze outfits matchen?' Herhaald hij. 'Mm misschien dat jij wel een engel ben en ik een demon. Of andersom.' en hij wiebelt weer met zijn wenkbrauwen waardoor ik in de lach schiet. Twee weken en nog steeds niet gewend. 'Moet ik je ogen weer uitprikken lief?' vroeg ik toen met een grijns.
    'Misschien ben ik wel ons vervloekte kind.' Grinnik ik dan en kijk hem aan.


    John
    'Weet je niet dat het eigenlijk raar klinkt als je zegt dat je ons vervloekte kind bent,' zeg ik dan grinniked. 'Want dat betekent dat je dan een kind van jezelf bent.' en ze dreigt met ogen uitprikken. 'Als je dat doet gooi ik je de boom uit,' zeg ik simpel. 'Dn gooi je daarna in het meer.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    'Niet grappig.' protesteer ik en drink ik heel voorzichtig weer. Dan pak ik nog een muffin en eet hem wat rustiger op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Alexi!" riep ik radeloos, toen ze nog niet wakker leek te worden.
    "Verdomme, wordt wakker!" Ik keek radeloos om me heen en nam toen gewoon haar gsm. Wanhopig zocht ik naar het nummer van haar oma en belde toen.

    Braxlin 'Rose'
    "Voor een keer dat ik het niet meemaak... is het wel grappig." grijnsde ik. Ik nam nog een kleine beet van mijn muffin, die ondertussen half op was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Angela (oma Alexi)
    Ik hoor mijn gsm afgaan en loop de bloementuin uit. Alexi staat er bij nummerweergave. 'Alexi? Lieverd is er iets?' vraag ik op mijn gemak en stop mijn kruideniers spulletjes weg.

    Joshua
    'Jij eet echt wel traag.' zeg ik omdat het me opvalt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het helpt beiden niet. Ik loop terug naar Jake. 'Wat moeten we nu?' vraag ik zacht aan hem, want Ax belt naar iemand. Geen idee wie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    'Weet je niet dat het eigenlijk raar klinkt als je zegt dat je ons vervloekte kind bent,' zegt hij grinnikend en ik laat ook een helder lachje horen. 'Sorry, my fault.' zei ik en hij vervolgde. 'Want dat betekent dat je dan een kind van jezelf bent.' Ik grinnik. 'Oke, hmmm..laat me dan zeggen dan ik een vervloekt kind zal zijn.' Ik kijk hem even aan.
    'Als je dat doet gooi ik je de boom uit, dan gooi je daarna in het meer.' Ik kijk hem aan. 'Wat ben jij verschrikkelijk als je dat zou doen zeg.' zeg ik en schud mijn hoofd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    Ik kijk haar hulpeloos aan. What the hell is er aan de hand? Daarnet gingen ze vrolijk weg om te zwemmen en ze komen terug zo... Het meer. Het meer? 'Les ligt er iets in het meer? Een duister voorwerp of zo?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Het is Axton! Er is iets met Alexi! We waren aan het zwemmen en plots leek ze in een soort van trance. Ze wou steeds maar onderduiken en zelfs nu ik haar binnen heb gebracht wordt ze niet wakker!" riep ik bang uit, maar haalde dan diep adem om mezelf te kalmeren.

    Braxlin 'Rose'
    "Uhuh." knikte ik gewoon. "Ik ben een trage eter."
    Ik had zo mijn redenen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Angela
    Ik zwijg een heel tijdje. Ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is met die school. Ik frons mijn wenkbrauwen als er me iets invalt. Ik loop naar de kast zonder mijn gsm af te leggen en blader er wat in. 'Komen jullie hierheen of moet ik komen?' zeg ik rustig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar Jake. 'We moeten er gaan kijken, of ik ga,' zeg ik dan. Maar ik weet niet zeker of ik ook beïnvloed zal worden als er inderdaad een duister voorwerp is. Als demon kon ik ertegen. Maar mensen? Die niet. Ik sta op en kijk Jake even aan. 'Blijf jij bij Ax?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik knik en kus haar zachtjes 'Wees voorzichtig ok?' smeek ik haar en wil haar niet loslaten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik weet niet." zei ik zacht. "Ik ben bang om haar weer te verplaatsen... Wat als ik het nog erger maak?" antwoordde ik eerlijk.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 20:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”