• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ahaaaaaaa ^,^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Leslie is dat gaan nakijken, denk ik... Misschien was er wel iets speciaals. Ik heb toch niets gezien." zei ik weer eerlijk. Ik verplichtte mezelf kalm te blijven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik heb de drang om onder water te duiken naar beneden. En ik ben ook onderwater. STOP LES. Ik verzet me tegen de drang en zwem naar boven. Ik haal adem maar word gelijk weer onderwater getrokken. Ik moet me ertegen verzetten. Geef je over. nee. Nooit. Kom naar beneden. Jake Jake Jake. Denk aan Jake. Ij zwem weer een stukje omhoog, richting de oppervlakte en zing dan een liedje in mijn hoofd. Ik kan echt net de oppervlakte bereiken om adem te halen. Ik moet weg hier. Weg van de stem voordat ik in trance raak. Maar ik verdwijn alweer onderwater.


    [Zou het niet erg zijn als Nick haar nu redt? XD]


    Nick
    Ik loop richting het meer aangezien ik niets te doen heb, en als ik bij de oever aankom zie ik Leslie's gezicht voordat dat dat weer onderwater verdwijnt. In een snelle beweging trap ik mijn schoenen uit en mijn shirt over mijn hooft om het water in te duiken, in het donkere water was het maar even zoeken met mijn ogen om haar vervolgens te zien, levenloos of eerder bewegingloos. Ik klem mijn hand om haar middel om haar vervolgens bovenwater te trekken en vervolgens richting de kant.


    Don't be like the rest of them, darling

    Angela
    Ik kijk hem met opengesperde ogen aan. 'Axton' begin ik kalm maar zo voel ik me niet. 'Je hebt een mens gestuurd om uit te zoeken of er een duister voorwerp in het meer ligt wat mensen kan manipuleren?' Het klinkt echt belachelijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kan me niet meer verzetten, verdomme. En ik krijg geen adem meer. Zeker weten een duister voorwerp. Ik voel iets bij me, maar kan het niet plaatsen. Ik raak mijn bewustzijn kwijt en merk niet dat ij boven water getrokken wordt door iemand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Kom op Less' mompelde waarna ik eerst keek of ze nog ademde, ze was sowieso buiten bewutzijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik hoor nog steeds een stem die me roept. Ik moet erheen. Nee. Wel. Niet. Wel. Het duizelt me. Ik kan niets, ik zie alleen maar duisternis en de stem die me roept om te komen. Om onder water te gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ze was vertrokken voor ik haar kon tegenhouden! Ik kon Alexi niet alleen laten ondertussen."
    Ik draaide me dan naar Jake.
    Ik kon Alexi niet alleen laten, maar misschien moest hij dan naar Leslie gaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    ik reanimeer haar kort om vervolgens te kijken of ze nu wel reageerde - dit zonder mond op mond aangezien ik zo'n voorgevoel had dat ze me dan eerder zou vermoorden als ik haar daarmee zou redden-


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik voel iets, naast de drang om onder water te gaan. Ik weet niet wat precies. En ik kan er niet op reageren, ik zit gevangen in mijn eigen gedachten en de drang. De drang om onder water te gaan. Ik. Moet. Onder. Water.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Geen reactie, ik sloeg haar hand om mijn nek om vervolgens mijn andere hand tegen haar zij te klemmen om haar omhoog te helpen, ik liep een stukje om haar vervolgens met haar rug tegen een boom liet zakken. 'Leslie!' Riep ik vervolgens om te kijken of dat ook een reactie bracht.


    Don't be like the rest of them, darling

    {ah, maak me zorgen als gek! pfffffffff :(}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Angela
    Ik zie de andere jongen begrijpend knikken en de kamer verlaten. Ik pak het boek en blader verder van waar ik gestopt ben. Ik stop abrupt bij een pagina en kijk angstig naar de afbeelding. God ik hoop dat het dit niet is. 'De dolk van Darbar. Eeuwen geleden, toen Dabar, de duisterste tovenaar die er ooit geleefd heeft, ingesloten werd door de druïden, gooide hij een dolk het water in. Deze dolk zou elk meisje het water inlokken en haar bezweren zodat ze blijft proberen de dolk uit het water te halen tot ze sterft of verdrinkt. Als het zou lukken zou ze de dolk door haar hart moeten steken en hem een heel rondje laten ronddraaien. Dan zou Dabar vrijgelaten worden.' lees ik luidop voor. Een hol gevoel nestelt zich in me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor heel zacht iets, en dan moet ik heel erg hoesten en ik open mijn ogen en hoest dan heel veel water uit. Ik merk dat ik tegen een boom zit en hoest dan, terwijl ik zowat op mijn zij val omdat ik duizelig ben. Ik kijk heel even op en zie dan Nick. Nick? Nick. 'Water,' mompel ik dan. Ik ben uitgehoest en hijg licht. En ik sta dan voorzichtig op en loop met wankelende benen naar het water.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Blijf zitten Les' Zeg ik waarna ik zorg dat ze weer op de grond gaat zitten waarna ik bij mijn kleren een flesje pak waar nog een beetje water in zat, aangezien ik die net uit de kantine had gehaald. Ik liep weer terug naar leslie om haar het flesje te geven.


    Don't be like the rest of them, darling