• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Got ya! Denk ik met een lachje. 'Hoezo een andere vraag?' zeg ik dan onschuldig. 'Ik weet niet eens waar het over gaat precies. Tenminste. Wat het inhoudt. Dus dan maakt mijn vraag toch ook niet uit?' ik lach zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik haal mijn schouders op en druk mijn lippen dan om de hare om haar het zwijgen op te leggen. 'Geen vragen meer.' smeek ik tegen haar lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik speel in gedachten verzonken met haar haar. Liever deed ik iets zonder die engelenkracht, aangezien ze vragen kan stellen en ik niet wil liegen tegen haar.

    Alexi
    Ik zwem weg en plots voelt het water als ijs. Het snijd mijn adem af maar ik probeer er niet op te letten en denk aan warmte en vuur. Ik zwem verder en blijf langer onderwater dan verstandig is maar het boeit me niet veel.

    Braxlin 'Rose'
    Ik sloot mijn ogen even en hoorde mijn maag plots knorren. Niet vreemd, we hadden nog niets gegeten vandaag. Ik grijnsde schaapachtig, maar bleef nog even liggen.

    Axton
    Ik besluit haar maar te volgen. Samen met mij gaat de warmte mee en ik zorg dat ik bij haar ben op net geen drie meter afstand. Ik hield haar goed in de gaten...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik begin te lachen en sta op. 'Kom Rosie we gaan eten.' grinnik ik en pak mijn sleutels. Ik heb zin in een starbucks.

    Alexi
    Ik word aangetrokken door iets en laat het toe. Ik duik dieper en voel mijn keel branden en mijn hoofd bonzen van het tekort aan zuurstof. Het lijkt wel of het meer meters diep was. Er kwam geen einde aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Oke,' antwoord ik en kus hem dan ook weer en ga met mijn hand over zijn borstkas. Geen vragen meer. Ik heb mijn antwoorden toch al.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    'Zo beter?' zegt hij als hij me op zijn schoot heeft getrokken. Ik glimlach. 'Veel beter.'
    Mijn blik gaat van het veld om de boom heen naar hem.
    Ik kijk naar zijn handen die hij nog steeds op mijn heupen heeft liggen en laat mijn hoofd op zijn schouders rusten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Braxlin 'Rose'
    "Super." grijnsde ik. Ik nam zijn hand vast en begon hem al snel naar de deur te sleuren.

    Axton
    Nu bleef ze wel heel lang onder.
    Ik zwom naar haar toe en raakte haar arm zachtjes aan. Het leek er niet op dat ze verdronk, maar ik wou zeker zijn dat alles goed was. Ik begon haar al zachtjes naar boven te trekken, terwijl ik haar bezorgd aankeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik kus haar dankbaar terug en ga met mijn handen onder haar shirt zodat ze op haar naakte rug liggen.

    Joshua
    'Zo gehaast?' zeg ik lachend maar loop mee. Ik leid haar naar mijn auto en laat haar instappen. Ik rij met een redelijk hoge snelheid naar de stad.

    Alexi
    Ik werk Axton tegen. Ik moet weten wat er beneden is. Ik maak mijn arm los en duik dieper. Ik voel mijn hoofd draaien en de pijn erger worden maar weiger naar mijn lichaam te luisteren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik ontspande me in zijn wagen.
    "Ja, je hebt mijn maag gehoord. En mijn maag heeft niet veel geduld." glimlachte ik.

    Axton
    Dit voelde echt niet goed.
    Ik greep haar beet, mijn armen om haar middel, en trok haar mee naar boven. Ik sloeg krachtig naar boven en zag het wateroppervlak steeds dichterbij komen. Ik duwde haar omhoog, zodat ze als eerste boven water kwam en volgde haar al snel.
    "Waarom deed je dat? Gaat alles wel goed?" vroeg ik meteen, terwijl ik haar tegen me aan hield.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jonathan Fields
    Ze zegt dat het zo veel beter is en legt dan, na een blik op mij geworpen te hebben, haar hoofd tegen mijn schouder. Ik denk dat het voor anderen er best uit kan zien alsof we een stel zijn. Maar ik zie het gewoon als vrienden met iets extra's. Simpel gewoon. 'Mooi zo,' antwoord ik dan. 'Al zin in vanavond?'

    Leslie Day
    Hij kust me terug en hij gaat dan met zijn handen onder mijn shirt en legt ze op mijn rug. Het voelt vertrouwd. Mijn hand rust gewoon op zijn shirt op zijn borstkas. Ik kus hem gewillig en intens verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik pak haar hand weer beet en rij verder. Als we er zijn kijk ik haar aan. 'Voila, eten mevrouw.' zeg ik vrolijk en laat haar uitstappen.

    Alexi
    Ik zwijg en mijn blik blijft gericht op de plek voor me. De plek waar iets me onder water naar zich toetrekt. Iets dat ik moet vinden. Of iets dat mij moet vinden? Ik weet niet van waar die gedachte komt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    'Mooi zo,' antwoordt hij dan. 'Al zin in vanavond?' Ik maak een instemmend geluidje. 'Heb mijn outfit dus alles komt goed.' zeg ik dan met een glimlach. Als ik wat kussende geluidjes onder ons hoor kijk ik even en zie daar een stel kinderachtige eerste jaars.
    We waren vrienden met tja..benefits? Het is maar hoe je het noemt, maar we waren geen stel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    'Les waarom vroeg je dat?' vraag ik tegen haar lippen aan. Zij mag geen vragen stellen, ik wel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    "Dank je, meneer." grijnsde ik en greep zijn hand vast. Ik drukte een tedere kus op mijn lippen en verstrengelde onze vingers met elkaar.

    Axton
    "Alexi! Wat is er met je? Antwoord!" Ik neem haar bij haar schouders beet en verplicht haar me recht aan te kijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij vraagt waarom ik dat vroeg. En ik heb geen idee over welke vraag hij het heeft. 'Aangezien ik niets mag vragen zeg ik het zo; Hm. Ik vraag me af welke vraag Jake bedoelt.' het is geen directe vraag. En ik vraag het in principe aan mezelf.

    Jonathan Fields
    Ik kijk naar beneden en grinnik dan. 'Wat is er knulletjes? Jaloers?' zeg ik dan. En al snel druipen ze af. 'Ze zijn nog zo onschuldig,'maak ik dan een opmerking over die eerstejaars. 'En ik ben benieuwd naar je outfit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.