• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Assassin - James.
    Carmenta - Athan Romanescu

    Meisjes:
    Reyna - Willow Nastya Reyes.
    Carmenta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    Porcelaneous - Jack Rush.
    Cyberlord - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Izusu | Cocon - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 22:10 ]


    Sage Evangeline Clark

    "Misschien sommige, maar ik zal je overal bij betrekken, eer het goed is natuurlijk. Je hoort net zoals de andere bij de groep en ze mogen je niet buitensluiten, voel je – je zo?" vraagt hij aan mij en hij kijkt me geduldig op. Ook door deze woorden krullen mijn mondhoeken weer die ene milimeter om. Wauw, zoiets verwacht ik niet echt van Xavier.
    "Maak je nou maar geen zorgen daarom, je hebt wel andere dingen aan je hoofd. Je bent geen social coach of zo." zeg ik en ik laat een kort gegrinnik horen, de eerste echte sinds we hier zijn gekomen. "Trouwens, ik weet zelf ook dat het aan mij ligt, ik wil nergens bij horen en ik wil ook niet vriendelijk zijn tegen de rest." besluit ik dan als nog antwoord te geven op Xavier. Op de rest wat ik zeg, knikt hij enkel en krabt hij aan zijn achterhoofd.
    "Dat kan je wel." begint hij op een normale toon, maar de zakelijkheid en netheid klinkt er duidelijk in door. "Alleen het is aan jouw de keuze of je het doet of niet, ik kan wel voor mezelf zorgen." verklaars hij waardoor ik zachtjes lach, opnieuw sarcastisch. Echt lachen kan ik niet volhouden, lijkt wel. "Zorg jij maar dat je niet word opgegeten in je slaap dan." zeg ik tegen hem.
    "En ik denk niet dat het handig voor me is als ik nu terugga, waarschijnlijk zijn ze nu niet bepaald blij met me." gaat hij verder, doelend op de groep, blijkbaar. Nu trek ik mijn wenkbrauw vragend omhoog, zijn vermoeide blik negeren. Nu hij dat heeft gezegd, verwacht ik wel een uitleg, het liefst zo uitgebreid mogelijk.
    "Wat is er gebeurd op jullie picknick?" vraag ik, het woord picknick op een sarcastische toon uitgesproken. Daarna zucht ik even. "Ik mis ook altijd alle leuke dingen. Misschien moet ik toch maar eens doen alsof ik de rest mag en mezelf aansluiten bij hen. Word toch wel een helse periode maar oké, dat moet ik er maar voor over hebben." Het is dan wel groot en deels een grap, ik zou me nooit zolang ik hun gezelschap kunnen bevinden.


    Your make-up is terrible

    ( Oke, fml. Sorry Nikki ik schrijf nu wel wat op voor Athan D: )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Athan Romanescu.

    "We zien het nog wel, we hebben blijkbaar beiden onze zinnen op haar gezet." Antwoordt hij en slaat zijn armen over elkaar heen. Zijn blik staat zelfbewust, doordringend en zeker van zijn zaak. Ik zelf kijk hem erg simpel aan, mijn enige competitie.
    Mijn houding stond erg nonchalant en ik was net van plan om weg te lopen toen hij zijn mond opende. "Ga dan, of heb je soms geen voorsprong nodig? Ik denk niet dat je het anders wint van mij."
    Hij gromt en ik lach zachtjes. "Geloof je eigen leugens maar James. Met of zonder voorsprong het eindigt hetzelfde. Ik krijg Willow.' Ik kijk hem aan met een simpel lachje om mijn lippen. 'Je hebt blijkbaar toch je handen vol aan Xavier, of niet?'
    Ik draaide me om en stak mijn hand nog even uit als teken dat ik weg ging. 'Zie je nog James.'
    Mijn pas was rustig en nonchalant, terwijl ik weer terug naar het kamp liep. Wat zou ik tegen hen zeggen? Ik liep weer naar ze toe en zuchtte. Ik groette Willow en Damien, Amber was weg en ik fronste. 'Waar is Amber?' De illusies vormde ik weer om zo twijfels bij hen weg te halen. 'James was ik eerder vandaag tegengekomen in het bos.' mompelde ik toen. 'Ik was als eerste van iedereen wakker en hij vroeg me dingen over Xavier en over jou Willow.' Ik keek haar even aan. 'Ik heb verder niks gezegd, maar hij bedreigde me. Daarnet weer, maar hij raakte afgeleid toen hij merkte Xavier er niet meer was dus ging hij achter hem aan.' zei ik en zuchtte. Het was geen echte zucht natuurlijk, maar een gespeelde zucht al zag je dat niet aan me. 'Dat was de reden waarom hij me wou spreken en zo bezitterig over je deed. Op een één of andere manier heeft hij zijn zinnen echt op je gezet.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amberlynn Lee Jefferson.

    Amber..Amberlynn..Lee!
    Ik schoot in één keer overeind. Ik was in slaap gevallen en ik hoorde iemand zachtjes mijn naam fluisteren, al was het niet geheel een simpel gefluister het was meer een roep. Een roep dat ik naar iemand moest komen. Ik fronste en stond op.
    Amberlynn..
    Alweer hetzelfde gefluister om me heen. Mijn blik speurde de plek af, waar was ik nou weer?
    Lee..
    Ik herkende de stem uit duizenden, het was haar stem. De stem die altijd slaapliedjes voor me zong. Ik beet op mijn lip, dit kon niet. Dit kon echt niet.
    Amberlynn..
    Het gefluister kwam steeds dichterbij en ik keek schichtig om me heen, maar het enige wat ik zag was een donker bos zonder een teken van leven. Ik slikte en begon met lopen, ik moest terug naar het kamp.
    Zodra ik de stem weer hoorde versnelde ik mijn pas, ik moest er bijna zijn !
    Amber, kom terug!
    Ik schrok en keek achterom waardoor ik niet uitkeek waar ik liep en zo struikelde over een wortel. Ik kon me nog net herpakken en keek meteen weer voor me.
    Ik schrok me dood toen ik dacht dat ik haar schaduw zag.
    Het kon niet, ze was dood! Het kon echt niet.
    Terwijl ik steeds dichter bij de andere kwam verdween het zachte, maar zo lokkende gefluister. Ik slikte en verminderde mijn pas waardoor ik even trillend aankwam bij de anderen.
    Mijn gezicht stond verward en ik wierp nog één blik om, maar het enige wat ik zag was een donker en akelig bos zonder enig teken van leven.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 15:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Reyna, ik wacht nog op jou reactie]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Hahaha, oh, hij is best erg.]

    James - wezen

    Athan kijkt me juist heel simpel aan, zijn houding staat nonchalant. Om mijn woorden lacht hij zachtjes. "GEloof je eigen leugens maar James. Met of zonder voorsprong het eindigt toch hetzelfde. Ik krijg Wilow." Hij kijkt me aan met een simpel lachje op zijn lippen. "Je hebt blijkbaar toch je handen vol aan Xavier, of niet?" Ik vernauw mijn ogen en kijk hem dodelijk aan.
    "Ik heb gekregen wat ik wil, dus nu heb ik alle tijd voor de rest." is mijn korte antwoord, waarna Athan zich om draait en zijn hand opsteekt, als tegen dat hij weggaat. "Zie je nog James." Ik grom opnieuw, ik moet zeer binnenkort Willow te spreken krijgen en haar dan alles vertellen over deze leugenaar. Ik ben tenminste geheel eerlijk, tegen elk slachtoffer. Ik kijk zijn rustige en nonchalante pas na, steek mijn handen in mijn zakken en loop de andere kant op.
    Ik heb het wel weer gehad nu, met die mensen, met Xavier en met de wezens hier. Athan is degene die ik echt niet kan uitstaan en ik hoop maar dat het niet weer op een gevecht uitloopt, omdat we er beiden nooit geweldig vanaf komen. Ik besluit dat ik maar eens wat slaap nodig heb, ik heb nog niet geslapen sinds die mensen hier beland zijn, terwijl hun dat wel hebben.
    Op een behoorlijk tempo ren ik terug naar mijn plek, waar ik groot en deels van mijn tijd doorbreng, normaal gezien. Het is een grot, boven in een aantal rotsen. Je moet behoorlijk omhoog kunnen voordat je er bent waardoor het veilig genoeg is. Mijn grot is een rotzooi, het ligt vol met botten en andere dingen. Ik schop wat opzij voordat ik op mijn bed ga liggen. Mijn armen vouw ik onder mijn hoofd en ik val in slaap.


    Your make-up is terrible

    CyberLord schreef:
    [Reyna, ik wacht nog op jou reactie]


    [Ik ben bezig xd Reactie komt er zo aan]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    [Hahaha, oh, hij is best erg.]


    Who? xd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    (...)

    Who? xd.


    Athan natuurlijk!


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    'Dat klopt, maar van hun kan ik tenminste alles herinneren'. Damien schudt zijn hoofd en haalt zijn schouders op. 'Ik weet het niet, maar ja. Er is iets mis met Athan. Dat weet ik wel'. Ik kijk Damien twijfelend aan maar voordat ik nog iets kan zeggen komt Athan uit het bos gelopen. Hij groet Damien en mij waarna hij fronst. 'Waar is Amber?' Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb echt geen idee, ze was al niet meer bij ons toen we hier naar toe liepen. Waarschijnlijk is onderweg ergens een andere kant opgegaan,' antwoord ik. 'Maar waarom wilde James je spreken?' vraag ik op een wat wantrouwige toon. 'James was ik eerder vandaag tegengekomen in het bos,' mompelt Athan. 'Ik was als eerste van iedereen wakker en hij vroeg me dingen over Xavier en over jou Willow'. Ik trek mijn wenkbrauwen op. Wat zou hij in vredesnaam over mij willen weten? 'Ik heb verder niks gezegd, maar hij bedreigde me. Daarnet weer, maar hij raakte afgeleid toen hij merkte dat Xavier er niet meer was dus ging hij achter hem aan'. Tuurlijk Xavier, dat was te verwachten. 'Dat was de reden waarom me wou spreken en zo bezitterig over je deed. Op een één of andere manier heeft hij zijn zinnen echt op je gezet'. Ik heb nog steeds mijn wenkbrauwen opgetrokken. Dan haal ik mijn schouders op. 'Hij heeft Xavier al dus hij heeft mij niet nodig,' zeg ik. 'En hij hoeft niet bezitterig te doen want ik ben zijn bezit niet'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    (...)

    Athan natuurlijk!


    *Kijkt erg onschuldig*

    Niett...


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Trouwens, wat gaat er verder gebeuren met de machine..?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Xavier gaat er straks maar weer aan werken. 8D
    James mag trouwens die mensen nog vermoorden, hé.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 17:17 ]


    Ja, dat laat ik hem binnenkort maar eens doen, misschien wel voor de ogen van Xavier ofzo hahaha.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 17:20 ]


    Your make-up is terrible

    Kan Athan ..of Amber ze heeft toch ongekende krachten..dat andere wezentje vermoorden Aimee ofzo. XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.