• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    • Assassin - James.
    • Carmenta - Athan Romanescu

    Meisjes:
    • Reyna - Willow Nastya Reyes.
    • Carmenta - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    • Porcelaneous - Jack Rush.
    • Cyberlord - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Izusu | Cocon - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 22:10 ]


    †

    Willow Nastya Reyes
    Damien glimlacht en knikt. Mooi. Hij let dus op Amberlynn. 'Zullen we dan maar eens opzoek gaan?' vraagt hij vervolgens aan haar. 'Altijd maar vruchten eten is ook niks voor een mens,' grinnikt hij. Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Athan ook grinnikt. 'Ehm, inderdaad ja, laten we maar gaan,' zegt ze terwijl ze zijn hand vastpakt. 'Over een uurtje weer terug?' vraagt ze dan aan mij en Athan. Ik knik als antwoord. 'Neem deze mee,' ze haalt drie flessen uit haar tas en geeft die aan ons. Slim. Ik had er nog niet eens aan gedacht om flessen mee te nemen. 'Over een uurtje is goed ja,' zegt Athan. 'Laten wij ook maar gaan.' voegt hij er aan toe. 'Wacht even,' zeg ik waarna ik mijn rugzak pak, de flessen er in doe en de tas op mijn rug doe. 'Dit draagt wat gemakkelijker,' glimlach ik naar hem. 'We zien jullie zo wel weer,' zeg ik nog tegen Damien en Amberlynn voordat ik het bos in loop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damien Hunter

    Er word nog even overlegd wanneer we elkaar weer ontmoeten en Amberlynn geeft 3 flessen aan Willow en Athan. Ze had ook mijn hand vast gepakt en ik glimlachte daardoor naar haar. "We zien jullie zo weer." zei Willow tegen ons waarna ze het bos inliep. "Tot straks." zei ik tegen Willow en zwaaide eventjes met mijn vrije arm naar haar. Daarna draaide ik me om naar Amberlynn. "Zullen wij dan ook maar eens op zoek gaan?" vroeg ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bump


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Verbaasd keek ze me even aan, maar mijn nauwlettende, dodelijke blik veranderde niet. Mijn armen waren nog steeds kritisch over elkaar heen geslagen. “Uh, ik weet het niet precies. Het komt me wel bekend voor…” antwoord ze, waarna ze haar ogen sluit en de geur vast weer voor haar geest probeert te halen. Dat was echter niet iets dat ik wilde, dus mijn ogen verwijdde zich voor een kort moment. Zelfs spijtig, een teken dat ik niet wilde dat ik het gevraagd had. Wat had ik anders verwacht? Natuurlijk gaat ze dan nadenken wat het is, waar ze het van herkend.
    Voor een klein moment leek ze me diep in gedachten, aan de uitdrukking op haar gezicht te merken, leek het echter niet een fijne gedachte. Enkele seconde geleden had ik me ook niet iets leuks herinnerd, aangezien dat het moment was dat mijn vriendin, tevens (ex) beste vriendin), uit elkaar gingen. Tot nu toe heb ik haar niet meer gezien, ik had gehoopt dat het zou veranderen, maar als we hier blijven zitten… Ik moet zo snel mogelijk terug naar de echte wereld.
    Hierdoor was ik vergeten weg te lopen, waardoor Sage al haar ogen opende. Al kon ik haar ook niet achterlaten, dat zou slecht zijn, onvolwassen zelfs. Ik was de wetenschapper en ook al waren er irritante jongeren, het was mijn taak ze onder mijn hoede te nemen en ze te beschermen. Bla bla bla… “Je ruikt naar seks.” Haar woorden lieten me duidelijk schrikken en helaas was dit goed voor haar te zien. “N-niet.” Verdomme, waarom moest ik dan stotteren? De eerste, en vooral de laatste, keer dat ik dit hier deed. Ik kuchte, schraapte mijn keel om tegelijkertijd weer een dodelijke blik in mijn ogen te laten. “Het gaat je niets aan. Laten we nou maar terug lopen naar het kamp.” Gromde ik, duidelijk gehumeurd, waarna ik gelijk rechtsomkeert maakte en met snelle passen terug liep.


    †

    Athan Romanescu.
    'Wacht even,' Zegt Willow waarna ik stop. Ze haalt haar rugzak van haar rug af, stopt de flessen er in en sluit haar tas weer waarna ze vervolgens die weer op haar rug plaatst. 'Dit draagt wat gemakkelijker,' Glimlacht ze naar me, vertrouwen begint steeds meer op te bouwen. 'We zien jullie zo wel weer,' Zegt ze dan voordat we het bos inlopen.
    Ik glimlach naar haar en laat mijn blik over haar glijden, de perfecte kandidaat. 'Waarom ben je eigenlijk meegekomen? Met de reis bedoel ik.' vraag ik dan geinteresseerd, het was meer gespeeld dan dat het echte interesse was, maar ach ik moest haar vertrouwen toch verder zien te winnen? Ik liep verder van James af. 'Zullen we deze kant op gaan?' vroeg ik toen zacht en had mijn stem gedempt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sage Evangeline Clark

    Zijn reactie is duidelijk, hij schrikt van mijn woorden. Het verbaasd me enigszinds dat hij een zichtbare reactie er op geeft, tot nu toe is hij nog niet echt peilbaar voor mij geweest, maar nu heeft hij zich al gelijk verraden. Hij heeft seks gehad, in de tijd dat hij weg is geweest en de rest weet het waarschijnlijk ook. Natuurlijk ben ik weet de laatste die iets weet en dat irriteert me nog het meest.
    "N-niet." stottert hij, mij een bevestiging gevend. Daarop kucht hij, schraapt hij zijn keel om tegelijkertijd weer een dodelijke blik in zijn ogen te laten, waarop ik natuurlijk met mijn ogen rol. "Het gaat je niets aan. Laten we nou maar terug lopen naar het kamp." gromt hij, zijn humeur zal nu wel op hetzelfde punt liggen als die van mij, dat heb ik toch weer geweldig voor elkaar gekregen, het is inderdaad behoorijk besmettelijk. Ik meot me toch iets meer afzijdig houden. Xavier maakt gelijk rechtsomkeer richting het kamp en ik volg hem, eerst in stilte, omdat het vreemd aan voelt.
    "Je hebt gelijk, het gaat mij niets aan en het kan me ook weinig schelen." laat ik hem weten. "Het was alleen maar een constatering omdat jij er om vroeg, ik ben allang blij dat ik geen details krijg van je." mopper ik wat. Ik sta al enkele maanden droog, laat maar zeggen minstens een half jaar tot een jaar aan, wat er voor zorgt dat ik alleen maar chagrijniger word van andere mensen die wel seks hebben en erover praten. Ik ben allang blij als hij gewoon zijn mond erover houd. Toch ben ik nieuwsgierig, met wie? Willow? Ik kan niemand anders bedenken die een potentieel vormt.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    [Waarom denken ze allemaal dat er iets is tussen Willow en Xavier xd?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (WHAHAHA. Sorry had even een binnenpretje XD )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Haha, alleen omdat die twee het meest contact hebben gemaakt. Sage redeneerd alleen zo omdat ze Xavier verder geen gesprekken heeft zien voeren met Amber of Damien.]


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    'Waarom ben je eigenlijk meegekomen? Met de reis bedoel ik.' vraagt Athan als we het bos inlopen. Mijn ogen flitsen even zijn kant op maar snel kijk ik me voor me zodat hij de gekwetste blik in mijn ogen niet kan zien. Het duurt even voordat ik antwoord geef. 'Waarom ik hier ben maakt niks uit,' mompel ik. 'Dat is persoonlijk, en sorry, ik vertrouw je niet goed genoeg om het te vertellen'.
    'Zullen we deze kant op gaan?' vraagt Athan op een zachtere toon. Ik haal mijn schouders op. 'Mijn richtingsgevoel is barslecht, dus ik denk dat jij beter kan kiezen welke kant we op gaan,' antwoord ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna --> Khione


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberlynn Lee Jefferson.

    "Zullen wij dan ook maar eens op zoek gaan?" vroeg hij lachend en ik knikte twijfelend. "Tuurlijk, let's go!" probeerde ik een beetje opgewekter, maar kwam er iets twijfelender uit dan gedacht. Ik pakte mijn rugzak, "Welke kant wil je opgaan?" vroeg ik toen met een glimlach.
    Mijn gedachte gingen langzaam weer naar het bos en wat daar was gebeurd. Ik beet onbewust op mijn lip terwijl ik even in de verte bleef staren. Ik haalde mezelf uiteindelijk uit de gedachte en keek Damien aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    "Tuurlijk, let's go" zei ze, in een poging opgewekt te doen. Helaas mislukte deze en ik keek haar onderzoekend aan. "Welke kant wil je op gaan?" vroeg ze aan me en ik wees met mijn hand naar een kant. "Die" zei ik en ik trok haar mee. Ze had een tijdje terug mijn hand vast gepakt. Ik had er raar naar gekeken, maar uiteindelijk mijn schouders op gehaald. Het was op dit moment veiliger zo. Vooral voor haar. Toen we een stukje gelopen hadden keek ik haar aan. "Gaat het?" vroeg ik toen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Lee Jefferson.

    "Gaat het?" vroeg hij en ik knikte. "Uhuh." zei ik wat afwezig en we liepen een kant op.
    Toen we wat dieper in het bos waren kreeg ik rillingen.
    Amberlynn..
    Ik schrok op en keek even om me heen.
    Ik had Damiens hand al een tijdje los gelaten en ik slikte.
    Amber..
    "Godverdomme! Ga Weg?!" riep ik toen door het bos heen. Ik keek om me heen. Werd ik soms gek? Dat kan niet? Amberlynn.. Ik gromde. "Ik zei toch rot op!?"

    (Zo, de bos dingetjes hebben haar te pakken xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ze is dus weg bij Damien?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.