• Hoi allemaal.
    Ik heb momenteel een Samsung Galaxy S2+ en hij loopt eigenlijk continue vast en valt steeds uit. Hij wordt ook enorm heet. Ook als ik wil bellen doet hij opeens heel raar en reageert pas zo'n 20 minuten later nadat je op het groene telefoontje geklikt heb. Daardoor heb ik vaak van die broekzakgesprekken...

    Nu zag ik bij de Kijkshop verschillende Huawei's liggen, de twee die mij aanspraken zijn de Huawei Ascend Y300 en de Huawei Ascend G6.
    Heeft iemand ervaring met een van deze óf een ander soort Huawei?

    Alvast bedankt!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Raar... Ik heb dezelfde telefoon maar die doet het wel goed :')
    Nope, geen verstand van. Maar misschien kijken welke het sterkste is? Mocht je net zo handig als mij zijn :')


    wat was dit ookalweer

    *steekt hand op*
    Ik heb nu sinds twee weken ofzo de G6 en hij bevalt me prima (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Tenace schreef:
    Raar... Ik heb dezelfde telefoon maar die doet het wel goed :')
    Nope, geen verstand van. Maar misschien kijken welke het sterkste is? Mocht je net zo handig als mij zijn :')


    Mijn vader had de telefoon bij z'n abonnement gekregen en had er toen veel problemen mee waardoor ik hem uiteindelijk heb gekregen. Maar ik heb er ook nog problemen mee haha, is eigenlijk bij alle Samsungs wel zo, daarom dat ik kijk voor een ander merk.

    xiheartharry schreef:
    *steekt hand op*
    Ik heb nu sinds twee weken ofzo de G6 en hij bevalt me prima (:


    Oeh, nice. Wat zijn plus/minpunten?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb een of andere Huawei Ascend, geen idee welke precies, net als mijn zusje. Mijn vader heeft er ook een, maar net een ander model, en voor zover ik weet doen ze het allemaal prima en is iedereen er heel tevreden mee tot nu toe. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb sinds een paar weken de Huawei Ascend G510 en het is echt een hele fijne telefoon. Je kunt er van alles mee, de camera kwaliteit is echt goed en verder doet hij het prima! Ik ben er gewoon echt tevreden mee en ik ben blij dat ik deze telefoon heb uitgekozen :~)


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik heb het niet, maar toen ik op zoek was naar een mobiel werd me de Huawai wel door iedereen aangeraden. Wat mij doet geloven dat het best een goede telefoon is. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ken meerdere mensen met een y300 die bevalt zelf heb ik een g700 die me ook bevalt :)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb ook een Huawei en die doet het goed. Hij deed alleen laatst raar toen ik hem wilde opladen. Ik heb de Ascend P2.


    Physics is awesome

    Vinception schreef:
    Oeh, nice. Wat zijn plus/minpunten?


    Plus:
    - Hij werkt snel.
    - De batterij is bij mij na een dag regelmatig/ veel gebruiken niet helemaal leeg.
    - De beide camera's zijn erg goed.
    - De geluidskwaliteit is goed.
    - Youtube en spelletjes etc. werken eigenlijk altijd zonder haperen.
    - Hij is heel licht en houdt fijn vast.

    Min:
    - Mijn speaker verwisselt soms ineens van volume wanneer ik hem net aanzet met muziek. Is wel snel over trouwens en je merkt er niet heel veel van.
    - Het geheugen is klein, dus een geheugenkaartje is wel nodig.
    - Hij werd gisteren heel warm toen ik hem in mijn broekzak had zitten en in de volle zon zat.

    Ik moest de eerste dag wel even wennen aan de 'skin' die deze telefoon heeft, maar het wende snel. Zelf had ik hiervoor een htc en dat werkte toch iets anders met een hoofdmenu enzo.
    Je hebt wel een microsim nodig trouwens, anders past het niet :')
    Al met al vind ik het een superfijn ding!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 13:12 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik heb een Huawei Ascend Y300 en holy shit wat ben ik er blij mee o.O


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb net een Huawei Ascend Y300 gekocht, tot nu toe bevalt ie heel erg. Prijs was ook gewoon heel goedkoop enz.

    Weet iemand waar je leuke hoesjes voor die telefoon kan kopen? Het liefste een winkel, geen online shop.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb, nou had de huawei ascend G6 alleen die is gestolen :\
    Maar de tijd dat ik hem had werkte hij heel goed! Vooral vond ik de camera een goede kwaliteit hebben.


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Ik heb al een halfjaar de Huawei Ascend Y300 en ik vind hem geweldig (:


    • Oh my lord •