• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Assassin - James.
    Carmenta - Athan Romanescu

    Meisjes:
    Reyna - Willow Nastya Reyes.
    Carmenta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    Porcelaneous - Jack Rush.
    Cyberlord - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Izusu | Cocon - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 22:10 ]


    Mijn topics.


    Your make-up is terrible

    Haha, Nikki is er weer als eerste bij. :Y)


    Doh. Ik heb echt niets beters te doen vandaag.


    Your make-up is terrible

    Hm, same here. (: Leuk! Zitten we in hetzelfde scheepje, woohoo.


    Mehhe, maar niet voor lang. Mitchell is er en we gaan zo lekkur naar boven. Ik gok er op dat ze toch niet meer reageert.


    Your make-up is terrible

    -,- Ik gok daar ook op, pfft. Anyway, have fun hahaha! Ik denk dat ik maar doelloos een spel ga spelen of zo. /no life.


    Ik speel deze al een tijdje, is best leuk.


    Your make-up is terrible

    alvast mijn topics


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    De jongen, Damien, haalt alleen zijn schouders op, wat mij nog meer irriteerd. Kan hij niet gewoon terug gaan naar dat zielige kampje van ze? Als hij zo doorgaat, is hij de eerste die ik straks opeet, zo pijnlijk als het maar kan. Ik heb recent nog iets leuks ontdekt, vandaar een nieuw litteken op mijn pols.
    "Alsof je nu wilt stoppen." zegt hij lachend en ik grimas.
    "Wel om jou wat aan te doen." grauw ik.
    "Je stoort ons, Damien." meld Xavier emotieloos. "Het lijkt mij dat je toch duidelijk ziet waar we mee bezig zijn..." zegt hij vervolgens iets chagrijnig terwijl hij in zijn neusbrug knijpt en zucht. Gelukkig kan hij zich nog een beetje rustig houden. Ik voel me op het moment zwaar ongemakkelijk, zonder Xavier was ik die jongen allang aangevlogen.
    "Ja, dat zie ik en daarom kom ik lekker kijken." zegt hij uitdagend. Hij schud met zijn hoofd en kijkt om zich heen, zijn ogen blijven hangen op het meertje. Hij trekt rustig zijn kleding uit, tot aan zijn boxer. Nee, hij gaat toch niet zwemmen nu hé? Zijn kleding legt hij een stuk van ons af en hij springt in het water. Ik wil mijzelf net tot Xavier richten als hij iets roept.
    "Kom er lekker bij." zegt hij lastig, maar hij heeft het overduidelijk niet tegen ons, maar tegen anderen, in het bos. Mijn ogen glijden naar Xavier, kwaad, de lust lijkt te zijn verdwenen.
    "Ze zijn er allemaal." antwoord ik, nadat ik me geconentreerd heb op de omgeving. "Willow, dat andere meisje. Athan..." Ik grom plotseling kwaad. Nee, hij moet oprotten! Ze zijn van mij, van mij alleen. Ik laat Xavier los en kom al half overeind. Mijn lid is ondertussen al een stuk gekrompen van deze plotselinge domper. Ik trek me niet snel ergens iets van aan, maar nu... dit is toch anders.
    "Ik moet iets oplossen." zeg ik tegen hem, zelfs een beetje verontschuldigend. Er klinkt spijt door in mijn stem, ik had het namelijk ook heel erg graag afgemaakt. Helaas ben ik er nu echt niet meer voor in de stemming.


    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    “Alsof je nu wilt stoppen.” Zegt hij lachend en ik schud mijn hoofd afkeurend heen en weer terwijl ik mijn blik naar de grond laat afdwalen. De lust is ondertussen wel langzaam aan gedaald. Goed gedaan, Damien, dacht ik sarcastisch en moet moeite doen om hem niet woedend te bevelen dat hij terug moet naar het kamp. “Wel om jou wat aan te doen.” Grauwt James.
    “Ja, dat zie ik en daarom kom ik lekker kijken.” Zegt Damien uitdagend en alweer knarsetand ik terwijl ik omhoog naar hem kijk, terwijl hij alweer om zich heen kijkt. “Dit is echt niet voor jou, of iemand anders ogen bedoeld,” meld ik harteloos, “Dus als je nu even weg wilt gaan.” Houd ik me nog enigszins in, maar blijkbaar let hij er al niet meer op, want rustig trekt hij zijn kleding uit tot aan zijn boxer. Ik zucht diep en geïrriteerd, dit meen je niet toch? Verdomme… Hij legt zijn kleding een stuk van ons af en springt in het water. “Kom er lekker bij.” Ik kijk om en merk dat de anderen er ook staan, waardoor ik me nog ongemakkelijker begin te voelen. Willow zou me wel uit willen schelden nu, volgens mij…
    Hierna kijk ik vrijwel gelijk weer terug naar James, om zijn kwade blik te ontmoeten, de lust erin duidelijk verdwenen. Fucking-hel. “Ze zijn er allemaal.” Antwoord hij, “Willow, dat andere meisje. Athan…” Ik had willen vragen wie Athan is, maar hij gromt plotseling kwaad, laat mij los en komt al half overeind. Onze beide geslachtsdelen zijn een stuk gekrompen, waardoor ik een heel scala van vervloekingen in mijn hoofd rondbazuin. “Ik moet iets oplossen.” Zegt hij tegen mij, de ietwat verontschuldigende en spijtige toon verbaast mij duidelijk. Hij meent het dus echt. Ik zucht enkel, knik en sta dan van hem op, waarna ik moedeloos een hand door mijn haar haal. “Goed,” zeg ik hem, waarna ik vervolgde, doelend op de anderen, “Ik had liever niet gewild dat ze kwamen…” Ik gaf ze een blik en keek vervolgens terug naar James.
    “Ik ga denk ik mijn boxer maar opvissen.” Meldde ik hem en gaf hem nog een laatste spijtige blik, voordat ik me omdraaide en wegliep naar het meertje om vervolgens naar de bodem te duiken met een hap adem. Ik keek goed om me heen en vond het eigenlijk pas na nog een keer omhoog te komen voor lucht, waarna ik het water uitstapte, mijn boxer uitwrong en deze weer terug aan deed.


    Willow Nastya Reyes
    'Kom er lekker bij,' hoor ik Damien lachend zeggen nadat hij een woordwisseling met Xavier en James heeft gehad. Ik draai me op zo'n manier om zodat ik de tortelduifjes niet hoef te zien en zie dat Damien in het meer is. Nu is echt officieel dat hij gek is geworden.
    'Amber is er nog. Hij red het wel,' zegt Athan. 'Damien kan zich wel redden echt wel. Je kan hem moeilijk dwingen,' vervolgt hij met een bezorgde blik. 'Kom,' herhaalt hij. 'Of wil je doodleuk blijven kijken?' vraagt hij met een scheve grijns. 'Gatverdamme Athan!' Ik kijk hem wat geïrriteerd aan. 'Ik ben geen pervert en oké, we kunnen hem niet dwingen mee te gaan en ik weet dat Amberlynn er nog is maar ik weet wel zeker dat die James niet aan kan. Correctie: James en Xavier'. Na wat ik net heb gezien is het wel duidelijk aan wiens "kant" Xavier staat, maar goed. Als hij zo graag James' speeltje wil zijn moet hij het zelf weten.
    Ik rol met mijn ogen als ik tussen het gesprek van Xavier en James opvang dat Xavier wilde dat we niet waren gekomen. 'Alsof wij dit zo graag hadden willen zien,' mompel ik sarcastisch. 'Ik blijf hier,' zucht ik dan tegen Athan. 'Ik vertrouw ze geen van beide en het is denk ik beter als we nu met z'n vieren bij elkaar blijven'. Ik bijt kort op mijn lip. 'Maar als je wilt gaan, ga je gang'. Ik hou mijn hoofd een beetje schuin en kijk hem afwachten aan terwijl ik mijn rug naar het meer toe gericht houd. Ik hoef niet te zien wat Xavier en James nog meer met elkaar van plan zijn.


    Damien Hunter

    "Damien." siste Amerblynn terwijl ik lekker rondjes aan het zwemmen was in het water. "Wat is er?" vroeg ik lachend. Ik wist dat Xavier en James nu echt pissig op me waren, maar eigenlijk vond ik het alleen maar grappig. Nou ja, James zou me serieus wat kunnen doen. Maar ach, dat zie ik dan wel weer toch?
    Willow staat ook nog steeds bij de bosrand en ik zag dat Athan haar aansprak en blijkbaar met haar weg wilde gaan. Waarom? Wat wilde hij van haar? Ik vond hem maar vaag, zeker omdat ik zo weinig van hem kon herinneren. Eigenlijk helemaal niks, behalve dan dat ik hem zag voordat we in de machine stapten. Of was hij daar ook niet..? Ik wist het niet meer.
    "Ik ga denk ik mijn boxer maar opvissen." hoorde ik Xavier zeggen en ik draaide me geamuseerd om. "Zo, zo. Ook al druk bezig geweest in het water?" vroeg ik grinnikend, "Wat zijn jullie slecht zeg." Ik keek naar hem terwijl hij zijn onderbroek opdook, terug naar de kant zwom, deze uitwrong en hem daarna weer aantrok. Ik besloot ook maar om mij weer aan te kleden, voordat James mijn keel doorbijt.
    Snel zwem ik terug waarna ik me aankleed en rustig, alsof er niks aan de hand was en er niks gebeurd was, liep ik terug naar de groep. Ik glimlachte naar Amberlynn. "Hoi, daar ben ik weer." zei ik droog en grinnikte eventjes om mijn eigen grap.


    Amberlynn Jefferson.

    Damien zei alleen maar een simpele wat en ik wou al weggaan maar hij kwam nog net terug. 'Godsamme. We kunnen dus nirt meer drinken. ' zucht ik.
    Als hij terug komt en droog wat tegen me zegt moet ik eigenlijk lachen maar probeer zo serieus mogelijk te blijven.
    Toch lachte ik en gaf hem een stomp. 'Kunnen we nu gaan ?' Vroeg ik en beet op mijn lip terwijl ik met mijn rug naar Xavier stond terwijl James onze kant op kwam.
    Ik keek Damien aan. 'Uitgespeeld?' Zei ik toen en schude lachend mijn hoofd.


    Athan Romanescu.

    Ik keek naar Willow en knikte. James had me gezien, als hij het nu voor me zou verpesten. Gromde ik zachtjes in mijn hoofd. Hij kwam naakt terug en ik deed mijn hand voor Willows ogen. 'Geloof me. Dit wik je niet zien Will. ' zei ik even keek nasr James. 'Dide..moet je geen kleren aan..' zei ik twijfelend.
    Ik zuchtte en Damien was er ook weer uit. 'Laten we gaan. Damien en Amber zijn gewoon weer bij ons. '
    Ik maakte een illusie erbij. Ze hadden allemaal al een keer eengesprek met me gevoerd. Allemaal stuk voor stuk ergens een ander verhaal. Met Amber en Willow bij de machine. Met Xavier toen hij iets uilegde en met Damien toen we wst gingen roken.
    Ik keek naar James. Ik was misschien de enige die nìet bang was voor James. Hij was misshien sterker, maar zeker niet slimmer.


    Your make-up is terrible

    Mijn topics en heel handig dat je alles in een post hebt gestopt Nikki.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn topics.

    And thanks Nikki :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Assassin schreef:
    Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Nikki moet posten, was ze helemaal vergeten. Ze gaat het nu doen.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ugh, mijn n en v zijn een beetje kapot.]

    James - wezen

    Xavier zucht enkel, hij knikt en staat dan van mij op waarna hij moedeloos een hand door zijn haar haalt. Ik zucht ook zachtjes en krabbel dan overeind terwijl ik mijn blik vestig op het bos, waar iedereen staat. Verdomme, ze zijn van mij! Van mij! Ik was er als eerste bij. Nouja, zo goed als dan.
    "Goed." zegt Xavier. "Ik had liever niet gewild dat ze kwamen..." Hij werpt er een blik heen waarna hij zijn blik terug op mij richt. Ik knik enkel en bijt spijtig op mijn lip. Ja, ik ben teleurgesteld. Het was echt lekker en een manier om aan Xavier te laten zien dat ik hem daaran niet meer nodig heb. Nu wil ik het alleen maar afmaken, een andere keer.
    "Ik ga denk ik mijn boxer maar opvissen." Meld hij mij en hij geeft me nog een laatste spijtige blik, voordat hij zich omdraait en naar de bodem van het meertje duikt. Ik let er niet meer op, ik pak mijn boxer op en begin richting de andere te lopen, mijn blik op onweer. Althan slaat zijn handen voor Willows gezicht en ik grom. Hij moet verdomme van haar afblijven!
    "Geloof me. Dit wil je niet zien Will." zegt hij en hij kijkt naar mij "Dude... moet je geen kleren aan..." zegt hij twijfelend. Ik grom zacht en trek ondertussen mijn boxer aan als ik dichterbij kom. Damien heeft zich ondertussen ook bij hen gevoegd, opnieuw. Die krijg ik later nog wel. Of Athan mag hem hebben, maakt mij weinig uit. Hij zucht en ik blijf bij hun stil staan. Net als ik mijn mond open wil trekken, begint hij te praten.
    "Laten we gaan. Damien en Amber zijn gewoon weer bij ons." zegt hij, ik zie wat er gebeurd. Zijn blik herken ik uit duizenden, die verdomde illusies. Ik ben er al in zoveel getrapt, ondertussen ben ik bijna immuum. Ik grijp hem bij zijn arm en trek hem een stuk mee.
    "Nee, jij gaat nergens heen, Athan." grom ik kwaad. "Die anderen kunnen het best af zonder jou en je smerige trucjes."


    Your make-up is terrible

    ( Lekker hebberig is James ghehe )


    The duty of youth, is to challenge corruption.