• Hebben jullie een afstandrelatie? Of zouden jullie een afstandrelatie aan kunnen? Ik heb er 1 & heb er wel een beetje moeite mee ;x De afstand is ongeveer 115 kilometer. Ik woon in belgie en hij nederland dusja.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 17:26 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb er géén ;(

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 17:22 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nog nooit gehad, dus ik zou het niet weten. (:

    ik heb er 1, al 2 jaar. (bijna 3.)

    als je er geneog tijd en energie in steekt werkt dat.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zolang je niet bij elkaar woont heb je altijd een afstandsrelatie :W Anyway, hangt ervan af vanaf wanneer die term geldt. Mijn ex woonde op 2 uur afstand.


    -

    Escritura schreef:
    ik heb er 1, al 2 jaar. (bijna 3.)

    als je er geneog tijd en energie in steekt werkt dat.

    Nou me vader wilt elke maand naar daar rijden zei die.. En ik ga dit weekend naar hem toe, en we praten ook elke dag dusja.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Adrian schreef:
    (...)
    Nou me vader wilt elke maand naar daar rijden zei die.. En ik ga dit weekend naar hem toe, en we praten ook elke dag dusja.


    Haha, dan valt het mee. in zo'n relatie kan je makkelijk veel moeite en tijd in steken , en dan werkt zoiets wel.
    mijn vriendin woont in engeland, I know what i'm talking about :'D

    Maak je geen zorgen, als je ouder, jij, en je vriend er zo copleet achetr staan, komt dat wel goed,


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn vriend woont op 40 km afstand, maar dankzij erg rechtstreeks treinverkeer *ahum* is het twee uur reizen. Maar dat lukt wel, in de weekends :')

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 17:35 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik denk het niet, tenzij ik echt superverliefd op hem ben. ik ben nog nooit echt zo erg verliefd geweest dusja. ik weet zeker dat ik dan vreemdgegaan zou zijn.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zou voor mij niet lukken. Liever dichterbij.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heb ik niet, maar het kan vast wel, denk ik (:
    Als je er beide achter staat...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik geloof niet in langeafstandsrelaties. :'D


    everything, in time

    Void schreef:
    Ik geloof niet in langeafstandsrelaties. :'D

    Ik zal het je bewijzen ;d


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nah, was ongeveer een half uur- uur rijden.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik had er een.


    comfort in c h a o s

    IMSWAG schreef:
    Nog nooit gehad, dus ik zou het niet weten. (:


    None but ourselves can free our minds.