• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Assassin - James.
    Carmenta - Athan Romanescu

    Meisjes:
    Reyna - Willow Nastya Reyes.
    Carmenta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    Porcelaneous - Jack Rush.
    Cyberlord - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Izusu | Cocon - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 22:10 ]


    Aangepast.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Toch maar even een reactie plaatsen, dan kunnen jullie tenminste verder zonder dat ik eruit vlieg xd]

    Damien Hunter

    "Ik ben dit gezeik zat. Misschien moeten jullie voortaan maar geen seks hebben bij een meer." zei Amberlynn en stond op het punt om weg te lopen. Ik knikte bevestigend. "Ja, laten we gaan." zei ik terwijl ik bij haar kwam staan.
    Athan maakte zich los uit Jamers greep en pakte Willow's hand. Waarom pakte hij Willow's hand? Zij hadden toch niks? Zover ik wist was er alleen iets tussen Xavier en Willow. Ik had Athan wel gesproken tijdens het roken maar.. Hij en Willow? Straks maar eens een keer navragen hoe dat zit.
    Net toen we weg wilden lopen begon James weer te praten. Kon hij niet zijn kop houden en opzouten. Wat wilde een wezens nou van een mens? Als.. Wacht.. Athan is geen mens! Anders hoefde James hem niet perse te spreken. Daarom keek James dus zo hebberig! "Wij moeten echt praten, Athan." zei James. "Athan heeft niks om met jou over te praten." zei Willow toen tegen James waarna ze zachtjes in zijn hand kneep. "Kom, laten we gaan." zegt ze waarna ze een stap naar achteren zet. "Nee Willow. Ik vind dat James met Athan moet kunnen praten. Je weet niet waarover het gaat en hoe belangrijk het kan zijn." zei ik en ik keek ze beide langzaam aan. 'Ik heb jullie door' dacht ik bij mezelf en dat kon je ook zien aan mijn blik. Ik ben niet gek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Allang lette ik niet meer op de anderen toen ik al mijn kleding aan had getrokken. Mijn schoenen volgde en ik pakte eerst het zakmes uit één van mijn schoenen om deze tegelijkertijd in mijn hand rond te draaien en er kort naar te kijken. Er zat nog een kleine bloedvlek van me op, die ik wegveegde aan mijn broek om vervolgens het zakmes dicht weer in mijn schoen te doen.
    Een laatste blik gaf ik aan het groepje, zag dat James nogal kritisch naar Athan keek en wanneer ik Willow en hem handen vast zag houden, fronste ik. Sinds wanneer is dat gebeurd? Misschien was ik te veel met James bezig geweest en was het in die tijd gebeurd? Al vertelde de blik van James me duidelijk dat het menens was en het liet me gelijk weer afvragen waar ik Athan van ken. Mijn vage herinneringen vertellen dat ik hem nog uitleg heb gegeven, maar het klinkt zo onzeker en vaagjes dat ik het niet helemaal vertrouwde.
    Toen haalde ik mijn schouders omhoog, zuchtte ik vervolgens en liep in de tegenovergestelde richting weg. Ik had tijd nodig om na te denken en wat bij te slapen, want vannacht had ik niet zo’n goede nachtrust gehad, en naarmate ik doorliep had ik zelfs geen idee meer waar ik naartoe liep. Mijn handen had ik ondertussen in mijn zakken gedaan en ik keek even om me heen, maar op dit moment kon het me niet deren waar ik was, dus haalde ik mijn schouders op en liet me nonchalant neerzakken tegen de dichtstbijzijnde boom. Mijn oogleden vielen langzaamaan dicht en ik viel in slaap.

    Anyone can disturb him. :3


    Wie is er eigenlijk aan de beurt?


    Your make-up is terrible

    ( ik , maar ik wou even zeggen dat mijn reactie morgen komt. Ik ben ziek en waarschijnlijk ga ik morgen niet naar school heb koorts - .-)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oh, beterschap!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nawh... Beterschap!


    Your make-up is terrible

    ( Thank uu ! )

    Amberlynn Jefferson.

    Ik hoor een grinnik uit Willows mond. 'Dat klinkt als een goed idee Amber, maar ik denk niet dat de tortelduifjes zich daaraan kunnen houden,' zegt ze en ik begin te lachen. 'Ach, het was een voorstel.' zei ik simpel. 'Volgende keer beter James?' vroeg ik toen met een gemaakt lachje.
    Ik keek naar Athan die Willows hand vast had.
    Hmm, had ik was gemist? Neh, daar was ik wel achter gekomen toch?
    Ik lijk blijkbaar niet de enige te zijn die zo zijn twijfels heeft en ik zie dat ook Xavier en Damien zijn twijfels hebben. James is alleen bezitter bezig. 'James toch, wees niet zo bezitterig. Willow hoeft je niet dus je kan achter Xavier aan.' Mijn stem klonk droogjes en simpel. Ik keek om me heen en in één klap was Xavier ook weer verdwenen.
    Wat jammer nou.
    'Wij moeten echt praten, Athan,' zegt James met een grijns op zijn gezicht en zijn armen over elkaar geslagen. Er staat een triomfantelijke blik in zijn ogen die ik niet begrijp. 'Athan heeft niks om met jou over te praten,' meld Willow James waarna ze naar Athan kijkt 'Kom, laten we gaan,' zegt ze terwijl ze een voorzichtige stap naar achteren zet en hem mee trek.
    Ik knik instemmend. 'Goed idee, laten we gaan.' begin ik en ik trek Damien mee, maar ik krijg enkel een reactie die ik liever niet wou horen.
    'Nee Willow. Ik vind dat James met Athan moet kunnen praten. Je weet niet waarover het gaat en hoe belangrijk het kan zijn.' Klinkt Damiens stem naast me en ik bijt op mijn lip. Athan..ik heb hem nooit binnen zien komen..toch? Ik bijt op mijn lip, ik had met hem gesproken..toch? We stonden bij elkaar in de machine! Of toch weer niet..? Het frustreerde me lichtjes dat mijn herinneringen en gedachte zo vaag waren en ik zette mijn vraagtekens bij Athan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Athan Romanescu.

    Ons gelach vond James overduidelijk niet prettig en ik schudde mijn hoofd even. Ik wist hoe James kon zijn, maar ik was er niet bang voor. Waarom niet? Omdat ik wist hoe hij kon zijn. Meestal, als een persoon boos is ziet diegene de bomen door het bos niet meer en ik gok er zo op met mijn ervaringen van James dat dat precies zo is. Als je maar slim genoeg bent en altijd een stapje voor.
    'Wij moeten echt praten, Athan,' zegt hij met een grijns op zijn gezicht en zijn armen over elkaar geslagen.
    Er staat een triomfantelijke blik in zijn ogen die ik maar al te goed begrijp. 'Athan heeft niks om met jou over te praten,' Zegt Willow waarna ze me aankijkt en zachtjes in mijn hand knijp. 'Kom, laten we gaan,' zegt ze en ik bijt op mijn lip.
    Als ik nu niet met hem ga praten is mijn dekmantel er geweest. Ik voegde nog een paar illusies erbij toen ik Damiens stem hoorde zeggen : 'Nee Willow. Ik vind dat James met Athan moet kunnen praten. Je weet niet waarover het gaat en hoe belangrijk het kan zijn.' Hij keek ons beide aan en ik liet helemaal niks merken, Damien had me door. Iedere illusie die ik erbij voegde liet het lijken alsof ik echt de hele reis bij hen was. Ik keek naar James. 'Wat wil je kwijt?' zei ik voorzichtig.
    Ik keek naar Willow. 'Ga naar Damien toe, ik kom zo.' zei ik met een kleine glimlach en kneep terug in haar hand. 'Ik leg het zo dadelijk wel uit.'
    Ik maakte me los van Willow en duwde haar een stukje naar Amber en Damien toe. Amber beet op haar lip en de blik in Damiens ogen beviel me totaal niet.
    Ik keek James aan. 'Waar wil je het over hebben.' zei ik geirriteerd en rolde met mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 13:51 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Moet ik alweer of Willow eerst?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Ik denk Willow eerst, tenzij zij het niet erg vindt als jij eerst gaat.)


    [Okaay. Ik laat Damien daar maar eens weg gaan. Ik word echt gek van het RPG'en in een grote groep xd Zoveel dingen verwerken en met zoveel dingen rekening houden.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    James, Xavier, Willow, Damien, Amberlynn, Athan right?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 15:54 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Geen idee (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ( Volgens mij was dat het XD )


    The duty of youth, is to challenge corruption.