• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Assassin - James.
    Carmenta - Athan Romanescu

    Meisjes:
    Reyna - Willow Nastya Reyes.
    Carmenta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    Porcelaneous - Jack Rush.
    Cyberlord - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Izusu | Cocon - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 22:10 ]


    [Kunnen Willow enzo eigenlijk horen wat James tegen Athan zegt?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ( doe maar niet ghehe )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik ga zo snel mogelijk wat schrijven ^^ Even bij lezen.


    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    James krabbelt ook overeind en kijkt naar het bos, waar iedereen dus klaarblijkelijk stond, maar omkijken en zien of Willow er ook daadwerkelijk stond, deed ik niet. Al had ik haar wel in een korte blik gezien, waardoor ik diep zuchtte. James knikte enkel en beet spijtig op zijn lip, maar ik liep hierna al weg, waarna ik weer terug het water uitliep naar mijn kleding. James was ondertussen naar de anderen gegaan, maar ik lette er niet op, aangezien ik diep in gedachten was, alweer.
    Athan, hij was bij mijn uitleg, toch? Ik had mijn vraagtekens gezet bij die jongen en zal Charles erover contacteren. Zo wist ik het in elk geval zeker, omdat we formulieren hadden van de jongeren. Ik hoopte dat de horloge het deed, want dat zou wel veel uitmaken, anders hadden we helemaal geen contact met hun.
    Ik schudde het water uit mijn haren en haalde daarna een hand door mijn haar om me vervolgens langzaamaan terug aan te kleden. De kleding plakte aan mijn huid, maar het was niets anders. Onbewust was mijn blik weer naar de wond op mijn rechterarm gegaan, het was rood en duidelijk aan het helen, maar het was nu in elk geval schoon. Hierna likte ik kort met mijn tong over mijn lippen en merkte aan mijn keel dat deze droog was, waarna ik opkeek naar het groepje. Zou ik er naar toe gaan? Vroeg ik mezelf af, maar bleef nog even staan. James leek in elk geval niet heel blij, ik vroeg me af waarom. Hij had daarnet ook al die bepaalde woedende blik in zijn ogen gehad, het maakte me enkel nieuwsgieriger.

    Jullie kunnen niet echt iets met mijn reactie, maar goed.


    [Beter iets dan niets. Moet ik nu reageren? Ik weet het niet meer. Willow moet nog of niet?]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 15:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Ik denk dat Willow eerst moet en dan jij, net zoals in de reactie van Nikki kunnen we het beter doen.)


    [Okaaay, dan wacht ik nog wel even ^^]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Willow Nastya Reyes
    Ik zucht even als Athan zijn handen voor mijn ogen. 'Geloof me, dit wil je niet zien Will,' zegt hij. 'Noem me niet Will, dat is een jongensnaam en voor het geval je het nog niet gemerkt hebt: Ik ben een meisje'. Met die woorden pak ik zijn hand vast en haal die weg voor mijn ogen. Niet dat ik James zo graag naakt wil zien maar ik kan er zelf wel voor zorgen dat ik het niet zie. Damien is inmiddels ook weer teruggekomen. 'Hoi, daar ben ik weer,' grinnikt hij waarna Amberlynn vraagt of we kunnen gaan, maar er is niet echt iemand die er op reageert.
    'Dude, moet je geen kleren aan,' zegt Athan twijfelend tegen James . Hij wacht niet op een antwoordt van hem en praat verder tegen mij, Damien en Amberlynn. 'Laten we gaan. Damien en Amber zijn gewoon weer bij ons,' zegt hij net als James bij ons aankomt, met een boxer aan, thank god. James grijpt Athan bij zijn arm en trekt hem mee. Ik kan niet horen wat James tegen hem zegt en wat geïrriteerd ga ik naast Athan staan om zijn arm uit de greep van James' hand te trekken. Wat James van Athan wil is niet echt te snappen, tenzij hij van hem ook een speeltje wil maken. 'Is één seksspeeltje niet genoeg voor je?' zucht ik tegen James. 'Je hebt Xavier nu, dus laat ons gewoon met rust wil je'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damien Hunter

    Ze lachte en gaf me een stomp. "Kunnen we nu gaan?" vroeg ze en beet op haar lip. Athan wilde erg graag weg. 'Misschien iets te graag' dacht ik bij mezelf. Toen James hem bij zijn arm greep en mee wilde sleuren liep Willow naar hem toe en trok Athan's arm los uit James' greep. "Is één seksspeeltje niet genoeg voor je?" zuchtte ze tegen James, "Je hebt Xavier nu, dus laat ons gewoon met rust wil je." Ik keek naar Willow, James en Xavier. Ik hield mijn mond maar. Ik wilde niet nog meer problemen maken.

    [Ik wist niks meer, sorry.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Lee Jefferson.

    James siste wat naar Athan. Athan..ik wist alleen dat ik een gesprek met hem heb gehad..maar waar?
    Ik zuchtte, boeide me geen reet. James greep Athan en Willow probeerde hem eruit te bevrijden. 'Is één seksspeeltje niet genoeg voor je?' zei ze en hoe serieus alles was moest ik even grinniken. Bad timing as always.'James en z'n grote smoel ook.' zuchtte ik terwijl ik met mijn ogen rolde.
    Ik zag een licht bezitterige blik in zijn ogen en fronste, waar zou dat nou weer voor zijn?
    I mean, alsof Athan achter Xavier aan zou zitten?
    Ik zuchtte. 'Ik ben dit gezeik zat. Misschien moeten jullie voortaan maar geen seks hebben bij een meer .' zei ik toen simpel en wou weglopen.


    Athan Romanescu.

    Hij had zijn boxer aangetrokken terwijl Willow mijn handen voor haar ogen weghield. 'Noem me niet Will, dat is een jongensnaam en voor het geval je het nog niet gemerkt hebt: Ik ben een meisje'. Ik knikte. 'Ik zal het voortaan niet meer doen mevrouw.' zei ik erna. Mijn blik gleed naar James. Niet te geloven dit. 'Nee, jij gaat nergens heen, Athan.' gromt hij kwaad en er verschijnt een verbaasde blik in mijn ogen. 'Die anderen kunnen het best af zonder jou en je smerige trucjes.' Willow en co hadden dit blijkbaar niet gehoord. Beter ook. 'Dacht je dat ze met jou leugens wat hebben.' siste ik toen naar James, maar Willow was al tussen ons in gekomen. Ze probeerde me uit de greep van James te bevrijden. 'Is één seksspeeltje niet genoeg voor je? Je hebt Xavier nu, dus laat ons gewoon met rust wil je'. zei ze en er verscheen een lach op mijn gezicht. Dit was zo een domper voor hem. Ik vroeg me af wat de andere ervan zouden vinden?
    Ik hoorde een lach van Amber. 'James en z'n grote smoel ook.' zuchtte ze en ik wist niet als dat nou wel zo'n goed idee was.
    'Ik ben dit gezeik zat. Misschien moeten jullie voortaan maar geen seks hebben bij een meer.' zei ze toen simpel en wou weglopen. Ik maakte me los uit zijn greep en pakte Willows hand. 'Let's go.' zei ik eenmaal en ook ik maakte aanstalte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James - wezen

    "Dacht je dat ze met jou leugens wat hebben." sist hij naar mij en ik lach alleen.
    "Ik vertel geen leugens in de rondte." antwoord ik vervolgens geamuseerd. Willow komt naast ons staan en probeert Athan uit mijn greep te krijgen, wat onmogelijk is voor haar. Ik hou hem stevig vast, hij is de enige die de mogelijke kracht bezit om zichzelf te bevrijden.
    "Is één seksspeeltje niet genoeg voor je?" zucht ze tegen mij. "Je hebt Xavier nu, dus laat ons gewoon met rust wil je." Ik werp haar een kwade blik toe, een bezitterige blik. Zij moet zich er buiten houden, ik bepaal wie ik wil en wie niet. Dat zal Athan ook moeten weten.
    "Och lieverd, je weet dat ik jou toch veel liever heb." Het komt er snauweriger uit dan ik het bedoeld heb naar Willow toe, toch probeer ik te glimlachen. Helaas verdwijnt die gelijk van mijn gezicht af als ik de lach op Athan zijn gezicht zie. Oh, ik doe hem zo wat aan. Ondertussen hoor ik ook de lach van Amber, ze zijn zich ook echt niet van een kwaad bewust.
    "James en zijn grote smoel ook." zucht ze. "Ik ben dit gezeik zat. Misschien moeten jullie voortaan geen seks hebben bij een meer." vervolgt ze zichzelf en wilt weg komen. Athan maakt zich los uit mijn verslapte greep, omdat de plotselige woede voor het meisje ineens op komt borrelen. Misschien is zij wel mijn eerste slachtoffer. Als ik nu uitbarst, heb je die kans wel.
    "Let's go." hoor ik Athan dan zeggen, hij heeft Willows hand vast. Ik schud met mijn hoofd als ik bedenk hoe ik Athan kan pakken. Hij wilt natuurlijk niet dat ik zijn illusies nu ongedaan ga maken, toch gun ik hem ook een slachtoffer. We moeten het besprekken en wel nu. Daardoor zorg ik ervoor dat ik voor hem kom te staan, mijn armen nonchalant over elkaar geslagen en een grijns op mijn lippen.
    "Wij moeten echt praten, Athan." verklaar ik hem. Ik hoop maar dat hij slim genoeg is om mijn triomfantelijke blik te begrijpen en toe te stemmen. Anders zal ik zijn kleine leugentjes eens onthullen. Ik hoor te winnen, ik ben James, algemeen gevreesd, zelfs door de andere wezens in deze wereld.


    Your make-up is terrible

    (Willow mag wel, want Xavier gaat toch niet naar hen toe. Die laat ik wel ergens rondzwerven/ nadenken, etc.)


    Willow Nastya Reyes
    'Och lieverd, je weet dat ik jou toch veel liever heb,' komt er snauwerig uit zijn mond waarna voor een paar seconden glimlacht. 'Nou, lieverd, ik wil jou niet dus doe geen moeite,' zeg ik op een poeslieve toon maar met een geïrriteerde blik in mijn ogen. 'James en z'n grote smoel ook,' hoor ik Amberlynn zeggen. Er rolt een zachte grinnik over mijn lippen. 'Ik ben dit gezeik zat. Misschien moeten jullie voortaan maar geen seks hebben bij een meer,' voegt ze er aan toe. Nu lukt het me mijn lach in te houden terwijl ik James onderzoekend aan kijk. Zo te zien vindt hij het niet erg amusant wat ze zegt. 'Dat klinkt als een goed idee Amber, maar ik denk niet dat de tortelduifjes zich daaraan kunnen houden,' reageer ik op haar.
    Athan trekt zich los uit James greep en pakt mijn hand vast. 'Let's go,' zegt hij en hij maakt aanstalten om weg te lopen. Er staat een lichte frons op mijn gezicht terwijl ik me afvraag hoe Athan zich los kan trekken, aangezien James een stuk sterker is dan de normale mens. Waarschijnlijk verslapte James' greep toen hij hoorde wat Amberlynn zei waardoor Athan zich makkelijker los kon trekken.
    Ik knik op wat hij zei maar voordat ik kan reageren zegt James iets. 'Wij moeten echt praten, Athan,' zegt hij met een grijns op zijn gezicht en zijn armen over elkaar geslagen. Er staat een triomfantelijke blik in zijn ogen die ik niet begrijp. 'Athan heeft niks om met jou over te praten,' meld ik James waarna ik naar Athan kijk en zachtjes in zijn hand knijp. 'Kom, laten we gaan,' zeg ik terwijl ik een stap naar achteren zet en hem mee trek.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 17:20 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James zei ook nog iets tegen Willow.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    James zei ook nog iets tegen Willow.


    Oeps, overheen gelezen. Ik zal mijn bericht even aanpassen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered