• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Assassin - James.
    Carmenta - Athan Romanescu

    Meisjes:
    Reyna - Willow Nastya Reyes.
    Carmenta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    Porcelaneous - Jack Rush.
    Cyberlord - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Izusu | Cocon - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 22:10 ]


    Amberlynn Jefferson.

    Ik lachte ook. Zijn lach was nogal aanstekelijk en ik duwde hem even. 'Jaa, problemen mee soms?' Zei ik toen met een klein grijnsje.
    'Teruglopen? Zeg maar wat jij wilt. ' zei ik met een glimlachje. 'Mij maakt het echt niet veel uit namelijk. '
    Mijn blik gleed over de plek en toen over zijn gezicht. Ik glimlachte en mijn hand dwaalde even af naar zijn wang. 'Gaan?' Vroeg ik toen lief.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Athan Romanescu.

    Ze verstijfd even en ik haal mijn lippen van haar gezicht af. Ze zet een stap naar achteren en vraagt dan als we kunnen gaan. 'Sorry. ' zeg ik op een vaag gemende manier. Het was dit keer niet mijn bedoeling. Ik knikte en ze liep langs me heen. Ik pakte mijn tas en ook ik liep achter haar aan.
    Ineens duikt James op en ik zucht, maar wanneer hij Willow pakt en haar begroet grom ik lichtjes. Misschien zou ik nu maar mijn bodyguard belofte waar maken. 'Wat was dat nou voor mislukt onderonsje?' Vroeg hij toen en ik rolde evenmet mijn ogen toen hij me aankeek.
    De enige manier om James te kunnen stangen was om gewoon rustig te blijven en mezelf niet uit te laten lokken. 'Niets bijzonders. ' zei ik toen maar en keek hem even aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Willow Nastya Reyes
    'Goedemiddag Willow,' hoor ik iemand ineens charmant zeggen. Ik verstijf even van schrik maar als ik zie dat het James is ontspan ik weer. 'Je moet echt stoppen met zomaar opeens op te duiken,' zucht ik wat geïrriteerd. 'En Athan,' grinnikt hij dan. 'Wat was dat nou voor mislukt onderonsje?' vraagt hij met opgetrokken wenkbrauwen waarbij hij naar Athan kijkt, die met zijn ogen rolt. 'Niets bijzonders,' antwoordt hij. Ik knik instemmend en kijk James onderzoekend aan, ik had verwacht dat hij wel bij Xavier zou zijn. 'Wat doe je hier?' vraag ik, wat er botter uitkomt dan mijn bedoeling was. 'Moet je niet ergens gaan liggen flikflooien met Xavier?' Mijn blik glijdt even naar Athan, naar wie ik lichtjes maar ook wat ongemakkelijk glimlach om vervolgens weer naar James te kijken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Wauw, Willow lijkt echt jaloers. (cat))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hoezo dat xd? Alleen maar omdat ze aan James vraagt of hij niet ergens moet liggen flikflooien met Xavier?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Nee, omdat ze telkens zo vijandig doet naar hen beide en heel jaloers doet. lol.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ze heeft ook niet echt redenen om aardig tegen hun te doen ;p Maar goed, misschien is ze een héél klein beetje jaloers a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Dat valt gewoon op, hoe ze doet en alles. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Mehh, ze heeft het zelf gewoon niet door]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damien Hunter

    Haar blik gleed over de plek en ze keek toen naar mij. Ze glimlachte lief en haar hand legde ze op mijn wang. "Gaan?" vroeg ze toen lief? Ik verschoot meteen van kleur en opende mijn mond om hem daarna weer te sluiten. "Ik uuuh... ik" begon ik stotterend en wist niet waarnaar ik moest kijken. "Wat wil je dan doen?" vroeg ik uiteindelijk terwijl ik naar de grond staarde.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    James - wezen

    Ik zie hoe Willow voor een moment verstijft van schrik, maar ze ontspant al snel weer. "Je moet echt stoppen met zomaar opeens op te duiken." zucht ze wat geïrriteerd waar door ik zacht grinnik. Athan rolt met zijn ogen op mijn vraag. "Niets bijzonders." antwoordt hij. Willow knikt instemmend en kijkt me onderzoekend aan, terwijl ik rustig terug blijf kijken, wachtend op een leuke reactie.
    "Wat doe je hier?" vraagt ze op een botte toon waar door ik frons. "Moet je niet ergens gaan liggen flikflooien met Xavier?" Haar blik glijd naar Athan en dan terug naar mij. Mijn gezicht vertrekt even waarna ik haar een mager glimlachje geef, één die ik totaal niet meen maar gewoon op mijn gezicht pers.
    "Ik zou niet weten waarom ik zou moeten liggen flikflooien met Xavier. Daar heb ik zeer weinig behoefte aan." vertel ik haar op een neutrale toon, al heb ik er meer behoefte aan dan ik ooit tegen iemand zou durven te vertellen. "Daarbij, het was gewoon een uitprobeersel, meer. Nu verveelde ik me en jullie waren toevallig in de buurt." Ik haal nonchalant mijn schouders op onder mijn leugens. Er zijn anderen dichterbij, ik kon Xavier horen praten met iemand. Maar ik heb daar gewoon geen zin in.


    Your make-up is terrible

    Amberlynn Jefferson.

    Hij stamelde wat en ik glimlachte warm. 'Hey, draai je hoofd nou niet om. ' zei ik toen en draaide zijn hoofd terug. Hij was verlegen en het was best schattig.
    Ik trok ons op, terwijl ik hem aankeek. 'Waarom zo verlegen..' mompelde ik zacht vragend en liet mijn hoofd even op zijn borst rusten. 'Nergens voor nodig. ' ik keek in de verte vsn het bus en zuchttr terwijl ik zijn hart hard hoorde kloppen. Ik had mijn tas alweer op mijn rug gezet en je voelde dst hrt meteen weer was volgeladen. Ik zuchtte en hoopte echt dst de andere water hadden gevonden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Athan Romanescu.

    Ik lachte geamuseerd. 'Weet je dat echt héél zeker James. Ik dacht even een glimp uit je ogen op te vangen dat je irts anders bedoelde en wat anders zou willen. ' mijn blik grijnsde en ik glimlachte terug naar Willow. Hij had haar nog steeds niet losgelaten wat mij van binnen irriteerde, want het liet ons hier blijven.
    'Zullen we weer gaan Watson?' Vroeg ik toen aan haar en glimlachte even gemeend. Ik keek naar James. 'Of gat het nirt meer zogoed tussen jou en Xavier, is dat het misschien? Hebben jullie wat probleempjes?'
    Ik zuchtte en schudde mijn hoofd waarna ik mijn hand had toegereikt naar Willow om zo te gaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    "Hey, draai je hoofd nou niet om." zei ze en draaide mijn hoofd terug. We trok ons omhoog. "Waarom zo verlegen.." mompelde ze zacht vragend en liet mijn hoofd op mijn borst rusten. "Nergens voor nodig." Ze keek in de verte en zuchtte. "Nou gewoon..." zei ik zachtjes, "Normaal kom ik niet eens zover. Dus ja.." Ik keek haar aan. "Sorry als het stom overkomt."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Willow Nastya Reyes
    James gezicht vertrekt even. Hierna glimlacht hij vaagjes maar het ziet er niet echt gemeend uit. 'Ik zou niet weten waarom ik zou moeten liggen flikflooien met Xavier. Daar heb ik zeer weinig behoefte aan,' zegt hij. 'Daarbij, het was gewoon een uitprobeersel, meer. Nu verveelde ik me en jullie waren toevallig in de buurt,' vervolgt hij waarbij hij nonchalant zijn schouders ophaalt. Athan lacht geamuseerd. 'Weet je dat echt héél zeker James. Ik dacht even een glimp uit je ogen op te vangen dat je iets anders bedoelde en wat anders zou willen,' grijnst hij. Ik kijk aarzelend van Athan naar James. Als ik eerlijk ben weet ik niet zeker of hij het wel meent. 'Toen jullie bezig waren zag het er anders uit alsof je het maar al te leuk vond,' zeg ik, en stilletjes vervloek ik mezelf omdat er een licht jaloerse toon door mijn stem klinkt.
    'Zullen we weer gaan Watson?' vraagt Athan aan mij. 'Of gaat het niet meer zo goed tussen jou en Xavier, is dat het misschien? Hebben jullie wat probleempjes?' vraagt hij vervolgens aan James. Dan steekt hij zijn hand uit naar mij. Twijfelend kijk ik er even na maar uiteindelijk pak ik zijn hand toch vast.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered