• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 23:05 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Jaimes, If you want drama.. It's your turn to do something.. I did the thinking}

    Ryan
    'Geen dank, wil je nog verder of heb je genoeg te voorduren gehad voor vandaag?' Vraag ik haar vervolgens, 'Weetje, je moet groeien, mijn nek doet pijn van het omlaag kijken de heletijd' Zeg ik vervolgens met een scheve grijns.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Natuurlijk, Leslie, schat' grinnik ik en ga verder ' volgende week het herfstbal vergeten? We zouden samen gaan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    'Hmm... ik heb wel genoeg gehad,' zeg ik glimlachend. En ik grinnik als hij zegt dat hij nek pijn krijgt. Ik ga op mijn tenen staan. Wauw, nu zijn onze gezichten dicht bij elkaar. 'Zo beter?' zeg ik zacht. Ik kijk hem aan en heel even glijden mijn ogen naar zijn lippen maar gelijk weer terug.

    [Tada, le move :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Oja, het herfstbal. 'Laten we het erop houden dat ik de tijd de laatste tijd heel snel vind gaan en dat ik had verwacht dat het nog langer duurde,' zeg ik met een glimlach. 'Maar ik ben niet vergeten dat we samen zouden gaan. Ik zie nog hoe je een beetje stamelt om het me te vragen, om samen te gaan.' ik druk een kus op zijn lippen. 'Ik heb er zin in.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan
    'Veel beter, blijf maar een paar jaar zo staan' Zeg ik met dezelfde scheven grijns waarna ik met mijn hand in mijn nek wrijf om die vervolgens metrust te laten.

    {Jaimes.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    [bad sky !!! i want a mini skaniel *pruilt*]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Bedankt om dat stamel moment te herhalen.' mompel ik maar glimlach dan. 'Zin om naar huis te gaan little one?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ja Ellie? :Y)]

    Sky Leslie White
    Ik lach zachtjes en kijk hem aan. 'Alleen als jij die jaren bij me blijft staan,' zeg ik met een scheve lach. Net zoals toen Daniël weg ging, toen bleef hij ook bij me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan
    'Dan blijf je als je oud en grijns bent nogsteeds op je tenen staan' Zeg ik lachend, 'Maar ik blijf bij je staan' Zei ik terwijl de scheve grijns in een glimlach veranderde.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oke, je hebt gelijk Lize...


    maar ik wil drama XD]

    Leslie Day
    Ik grinnik, 'ik herhaal het met genoegen,' zeg ik met een lachje. 'En ja, ik heb ook wel weer zin om terug te gaan. Zeker omdat het herfstbal eraan zit te komen..'

    [Zullen we tijd doorspoelen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky
    Hij blijft bij me, en dat doet me goed. Ondanks dat dit een grapje is. Ik weet gewoon dat hij bij me zal blijven. 'Dankje daarvoor,' zeg ik met een glimlach. 'dat je bij me blijft. Zoals je ook deed toen Daniël weg was.' ik kijk hem aan. Ik weet wat ik aan Ryan heb. En dat is veel.

    [Ik kan het niet aan om Daniël te bedriegen XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ik vind het leuk om te doen.. Soms' Zeg ik grijnzend waarna ik me omdraai naar mijn sporttas om daar mijn handschoenen in te pleuren en vervolgens naast mijn tas te gaan zitten opzoek naar voedsel.

    {XD Dat was te verwachten XD Jaimes.. Je hebt gewoon een opsessie voor mijn daniël's XD Ik hoef niet eens meer bang te zijn dat je vreemdgaat XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik grinnik en sluit mijn ogen.
    Voor ik het weet val ik weer in slaap.

    [ja sorry maar het is kweenieoeveel uur vliegen xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Grijnzend druk ik nog een kus op de lippen van Jaimy voordat ik mijn moter weer opstap, Jaimy was een Demon.. Een soort 'oude' vriend die ik al heb leren kennen voordat ik Leslie had leren kennen, veel eerder aangezien we zelfs samen waren op gegroeit als kinderen. De weg richting de school leek veel langer dan de weg erweg, waarschijnlijk mede mogelijk gemaakt door mijn tegenzin om er heen te gaan.

    {-wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling

    [OE ELLIE, DIT IS JE EIGEN SCHULD!]

    Sky
    Ik bijt op mijn lip als Ryan zich omdraait. Ik ga weer normaal op platte voeten staan. Ik kijk naar hem. Hoe hij gaat zitten en iets in zijn tas zoekt. Ik loop in zijn richting en voordat ik weet wat ik doe druk ik mijn lippen op die van hem. Dan merk ik wat ik doe. Ik kijk verschrikt naar Ryan. W-wat doe ik?





    [Dit is nog niet de officiele post, maar dit kan werkelijkheid worden Ellie!
    Denk je nu nog steeds dat ik het niet kan?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.