• Dat zijn van die grappen, en ik lig er altijd helemaal kapot om.

    - Jou moeder is zo dik dat als ze op de weegschaal staat erop komt: "Wordt vervolgd"
    - Jou moeder is zo lelijk dat ze als ze uit het raam kijkt ze wordt gearresteerd.
    - Jou moeder is zo dik dat als ze in de oceaan springt, de titanic naar boven komt.

    Kennen jullie er een paar hahaha?


    live the life you love

    Mijn moeder is zo mooi dat ze niet in dit topic thuishoort.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lol, sommige zijn wel grappig ja :'D


    Olive

    Kom niet aan me moeder !!! D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind die altijd zo leuk! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Moffeltje schreef:
    Ik vind die altijd zo leuk! x'D

    Ik ook, was eens met twee vrienden van me, en we hebben een uur kapot gelegen om die moppen HAHHAHA.


    live the life you love

    Your mama is so fat, every time she turns around its her birthday


    To The Stars Through Adversity

    Basecca schreef:
    Mijn moeder is zo mooi dat ze niet in dit topic thuishoort.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    - Je moeder is zo dom, ze zit op de tv en kijkt naar de bank.­
    - Je moeder is zo oud, dat toen ze vroeger op school zat ze geen geschiedenisles kreeg.­

    Die grappen zijn zo droog dat ze awesome zijn.


    ars moriendi

    LOL, die eerste vond ik echt even grappig, hehe.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heb je het over je eigen moeder ofzo?

    Mijn moeder is te goed voor dit topic. Ziek.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 0:01 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    - Je moeder is zo dik, als ze ooit vermist wordt, pas haar foto niet op het aanplakbiljet.
    - Je moeder is zo dom, ze gebruikt oogschaduw tegen de zon.

    Oké die zijn niet van mij, maar ze zijn geweldig (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    nerveus schreef:
    Heb je het over je eigen moeder ofzo?

    Je mijn moeder is te goed voor dit topic. Ziek.

    Ze heeft het gewoon over "je moeder" grappen in het algemeen. People take topics waaaay too seriously.


    ars moriendi

    Ik vind deze grappen echt niet leuk. Je kan me nu preuts noemen of zeggen dat ik geen humor ken, maar ik vind het eigenlijk echt niet leuk om zo'n grappen te maken over mijn moeder of iemand anders moeder. Ik heb veel respect voor mijn moeder en ik hou veel van haar. Jullie waarschijnlijk ook en vinden dat ik overdrijf. Maar persoonlijk vind ik ze echt niet leuk.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Zouis schreef:
    Ik vind deze grappen echt niet leuk. Je kan me nu preuts noemen of zeggen dat ik geen humor ken, maar ik vind het eigenlijk echt niet leuk om zo'n grappen te maken over mijn moeder of iemand anders moeder. Ik heb veel respect voor mijn moeder en ik hou veel van haar. Jullie waarschijnlijk ook en vinden dat ik overdrijf. Maar persoonlijk vind ik ze echt niet leuk.

    Ik vind niet dat je overdrijft, ik denk er zo ook over.
    Aan mijn moeder kom je niet ook niet voor de grap.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zouis schreef:
    Ik vind deze grappen echt niet leuk. Je kan me nu preuts noemen of zeggen dat ik geen humor ken, maar ik vind het eigenlijk echt niet leuk om zo'n grappen te maken over mijn moeder of iemand anders moeder. Ik heb veel respect voor mijn moeder en ik hou veel van haar. Jullie waarschijnlijk ook en vinden dat ik overdrijf. Maar persoonlijk vind ik ze echt niet leuk.


    Nee. Ik zou zoiets nooit over iemand zeggen. Ik vind die beledigingen alleen zo leuk bedacht :'p En dat ik ze opschrijf, betekent niet dat ik niet van haar houd. Eigenlijk kan je ze met ieder soort persoon maken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes