• zeiktopic.
    Denk je rustig naar huis te kunnen fietsen, NOU NIET DUS. Blijkbaar vinden sommige mensen vandaag de dag het leuk om een gat in iemands fietsband te maken. Ik wilde naar huis fietsen na school toen ik merkte dat mijn band wel heel erg leeg was, als in er zit geen lucht meer in. Dus ik eventjes kijken; zit er gewoon een enorm gat in! Nou moest ik dus lekker drie kwartier naar huis lopen door de stromende regen. Erg leuk, random aso die m'n band kapot heeft gemaakt, erg leuk.

    Awh dat is echt niet leuk. Bah, ik ben het met je eens. Sommigen zijn echt zo asociaal.


    Pretty is just a pretty word.

    Mensen zijn nou eenmaal complexe en onuitstaanbaar egoïstische wezens. Wel rot dat jij nou net slachtoffer van zulk kinderachtig gedoe moet zijn...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dan had je of:
    1. Naar je ouders moeten bellen en vragen of die je konden ophalen ^^
    2. Naar de conciërge lopen en vragen of ie je fietsband wilt plakken.

    Maar dat is wel kut ja -.-
    En erg aso van diegene...


    Deep inside, I've never felt alive

    Stratosphere schreef:
    Dan had je of:
    1. Naar je ouders moeten bellen en vragen of die je konden ophalen ^^
    2. Naar de conciërge lopen en vragen of ie je fietsband wilt plakken.

    Maar dat is wel kut ja -.-
    En erg aso van diegene...

    Mijn moeder was aan het werk dus die kon me niet halen, en onze conciërge wilde niet plakken. Ik denk niet dat m'n band überhaupt nog geplakt kan worden.

    Ugh, balen --'
    Dat is echt heel aso, vandaag moest ik ook door de regen fietsen, maar dat is denk ik niet zo erg als lopen :s


    Tijd voor koffie.

    CURLYMONSTER schreef:
    Awh dat is echt niet leuk. Bah, ik ben het met je eens. Sommigen zijn echt zo asociaal.

    Wiarda schreef:
    Mensen zijn nou eenmaal complexe en onuitstaanbaar egoïstische wezens. Wel rot dat jij nou net slachtoffer van zulk kinderachtig gedoe moet zijn...


    26 - 02 - '16

    oei
    dat is echt niet leuk:S
    onze fiets werd uit de tuin gestolen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Klote voor je. En waarom mensen zulke dingen doen, het blijft raar.


    You are beautiful, you are love.

    Dat is niet leuk voor je. Waarom doen mensen dat eigenlijk, alleen omdat ze zich vervelen ?
    Nou ja, je bent nu thuis (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    CURLYMONSTER schreef:
    Awh dat is echt niet leuk. Bah, ik ben het met je eens. Sommigen zijn echt zo asociaal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    That sucks.
    Een vriend van me had gewoon een kopot slot, iemand had het doorgeknipt, maar was wel zo vriendelijk geweest de fiets terug te zetten, ergens anders in dezelfde stalling.
    Ik zal het nooit begrijpen...

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 19:44 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dat is echt zo vervelend. Hebben jullie geen brengservice voor gestrande schoollieren?

    Ik fietste gisteren iemand voorbij en werd bekogeld met een pen! Like o.0
    Omdat ik je inhaal, serieus. Fiets dan wat harder door.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Wiarda schreef:
    Mensen zijn nou eenmaal complexe en onuitstaanbaar egoïstische wezens. Wel rot dat jij nou net slachtoffer van zulk kinderachtig gedoe moet zijn...


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Heb ik vorig jaar heel vaak gehad. + mijn fiets op het hek, over het hek, aan het dak van de fietsenstalling :x